فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت اژدر (Azhdar) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس اژدر طراحی آن برگرفته از شیوه نسخ ایرانی است. این نمونه استایل قلم فارسی دارای ضخامت منولاین یا ضخامت یکسان هست. استفاده از این نمونه فونت باعث شده در متن فواصل بین سطرها  کاملا منظم و یکدست شود و این به جهت خطوط فوقانی و کرسی تحتانی است که در این نمونه قلم فارسی وجود دارد. حروف این نوع فونت را در اندازه‌های کوچک می‌توانید، استفاده کنید و این به دلیل توجه ویژه به فواصل افقی حروف است. در مورد این نوع تایپ‌فیس فارسی باید به این نکته اشاره کنیم که همنشینی و هماهنگی خوبی با فونت‌های لاتین سنس سریف San serif دارد. در این پست از سایت  download-font.ir شما را دعوت می‌کنیم که با فونت فارسی اژدر بیشتر آشنا شوید. برای دانلود رایگان فونت اژدر با لینک مستقیم می توانید به انتهای همین پست مراجعه کنید.

وزن‌های تایپ‌فیس فارسی اژدر

اژدر؛ یکی از فونت های استاندارد و رسمی فارسی است که در 4 وزن مختلف ارائه شده است. استایل قلم فارسی azhdar در وزن‌های زیر ارائه می‌شود:

  • Black
  • Bold
  • Regular
  • Thin

طراح و سازنده فونت اژدر چه کسی است؟

آقای مصطفی اوجی طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی اژدر است که در همین جا به او خسته نباشید، می‌گوییم و برای او آرزوی سلامتی، موفقیت و تندرستی داریم. این نوع تایپ‌فیس فارسی به دلیل این که در فرمت Woff ارائه می‌شود از آن‌ می‌توان در صفحات وب استفاده نمود.

استفاده از این نمونه استایل قلم فارسی در وب سایت‌ها می‌تواند بسیار مناسب و مفید باشد؛ چون از وزن‌های مختلف و خوانایی بالایی برخوردار است. در متن‌های طولانی از این نمونه تایپ‌فیس می‌توانید، استفاده کنید؛ چون با خوانایی بالایی متون‌ طولانی و بلند را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد.

دانلود فونت اژدر با لینک مستقیم - پک کامل

مزیت‌های استایل قلم فارسی اژدر (azhdar)

از مزایای تایپ‌فیس اژدر می‌توان به پشتیبانی و آپدیت رایگان توسط طراح، پشتیبانی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، قلمی کامل با اعداد فارسی و هماهنگ با متن‌های فارسی، مناسب برای استفاده در اپلیکیشن، وب، مطبوعات و صنعت چاپ، خوانایی بسیار بالا، دارای چهار وزن مختلف و طراحی استاندارد و بسیار اصولی اشاره نمود.

چه مواردی را با دانلود فونت اژدر می‌توانید، دریافت کنید؟

با دانلود بسته تایپ‌فیس azhdar موارد زیر را می‌توانید، دریافت می‌کنید:

  • فونت‌های اصلی: در چهار وزن و با فرمت ttf
  • وب فونت: برای استفاده از فونت اژدر در وب سایت دارای فرمت‌های woff2 و woff است.
  • فونت‌های با اعداد فارسی: هنگام تایپ با صفحه کلید انگلیسی در فونت‌های غیر استاندارد، اعداد کاملا فارسی تایپ می‌شوند.

آموزش نصب فونت فارسی اژدر

بعد از این که فایل فونت مورد نظر را دانلود نموده‌اید اگر فایل آن به صورت فشرده است باید آن را از حالت فشرده خارج نمایید. در مرحله بعد باید روی فایل فونت کلیک راست کنید. سپس روی گزینه install بزنید. در مرحله بعد باید به برنامه گرافیکی مانند فتوشاپ وارد شوید و اگر فونت بالا نیامد باید کامپیوتر خود را خاموش و روشن کنید.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از تایپ‌فیس اژدر

همان طور که قبلا گفته شد مصطفی اوجی طراح و سازنده تایپ‌فیس اژدر است به همین دلیل فونتی مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید.

با خرید تایپ‌فیس azhdar می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید یعنی نصب فونت را در کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، نصب کنید و انواع فایل گرافیکی و خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که تنها برای تهیه نسخه پشتیبان می‌توانید کپی فایل داشته باشید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت azhdar بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک در وب سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از فونت اژدر باید خریداری نمود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از استایل قلم فارسی اژدر در قالب‌های فروشی باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از فونت اژدر در برنامه‌های فارسی‌نویس، سیستم‌های سایت‌ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ(هلدینگ) باید خریداری نمود.

اگر مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت اهمیت زیادی می‌دهند شما باید یک لایسنس برای استفاده از این نوع فونت خریداری نمایید.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس اژدر جزو دسته‌بندی فونت‌های است که برای متن استفاده می‌شوند. طراحی و ساخت این نوع تایپ‌فیس فارسی از شیوه نسخ ایرانی الگوبرداری شده است. طراح و خلق کننده آن آقای مصطفی اوجی هست و در وزن‌های Bold، Regular، Blackو Thin ارائه می‌شود.

تمام فونت‌های که در مجموعه فونت ایران (www.FontIran.com) ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید با اطمینان کامل دانلود آخرین نسخه فونت اژدر را انجام دهید.

فونت اژدر، بهترین فونت رسمی و اداری فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی اژدر با لینک دانلود مستقیم

اژدر یکی از فونت های پولی است که در مارکت فونت ایران منتشر شده است. برای استفاده از قلم اژدر بایستی آن را بصورت قانونی خریداری نمائید. اما دلت میخواد اژدر رو بصورت رایگان دانلود کنی؟ ما در این پست بصورت کاملا رایگان قلم azhdar را ارائه کرده ایم، تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود فونت اژدر می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود پک کامل فونت اژدر – حجم 1.8 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا