فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فرزاد (w_farzad) با فرمت TTF و لینک مستقیم

فونت فرزاد یک فونت دست‌نویس است که حال و هوایی صمیمانه و خودمانی دارد، اگر درست انتخاب و به کار برده شود بسیار کار ساز است. فونت فرزاد بی‌نظیر‌ترین فونت دست نویسی فارسی است که طراحی خارق‌العاده و جذاب آن باعث شده تبدیل به یک فونت فانتزی و خاص شود. فونت فرزاد صمیمیت بیشتری به مخاطب می‌دهد و فضای صمیمانه و خودمانی در فرد ایجاد می‌کند.‌

  • با خرید فونت فرزاد شماره سریال نرم‌افزار قلم برتر را دریافت خواهید کرد.
  • با نصب و اجرای نرم‌افزار فونت فرزاد به صورت خودکار در سیستم فعال می‌شود.
  • این فونت برای وب سایت مناسب نیست
  • در موبایل از قلم آنلاین می‌توانید استفاده کنید.
  • در خرید‌های بعدی از شماره سریال استفاده کنید تا قلم شما در مجموعه قرار گیرد.
  • اگر موسسه‌ یا فردی هستید که بیش از یک سیستم دارید می توانید از این فونت استفاده کنید.
  • برای هر کاربر اضافه قیمت‌ها تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.
  • فروشگاه هوشمندانه از خرید مجدد قلم جلوگیری می‌کنند.
  • برای حفظ حقوق طراحان و کاربران برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه می‌توانید از قلم کدگذاری استفاده کنید زیرا فایل ttf به تنهایی قابل استفاده نیست.

معرفی فونت فرزاد

فونت فرزاد یکی از فونت‌های خاص و ویژه است که کاربرد وسیعی در طرح های گرافیکی، پوسترهای تبلیغاتی، تبلیغات محیطی، مطبوعات و غیره دارد. فونت فرزاد توسط جناب آقای فرزاد حسن زاده طراحی شده که زحمات بسیار زیادی برای طراحی آن کشیده شده است. برای استفاده از فونت فرزاد به نرم افزار قلم برتر نیاز دارید. فونت فرزاد یک فونت دست‌نویس است و حال و هوایی صمیمی و خودمانی دارد که به طبع آن روحیه خودمانی به خواننده القا می‌کند. خواننده در هنگام خواندن متن احساس می‌کند که نویسنده را می‌شناسد. در طراحی این فونت به نکات ظریف توجه شده که می‌توان به حرکت چرخشی قلم و نقطه‌گذاری‌های سه تایی از بالا به پایین حروف مانند چه و شین اشاره داشت. اگر به فونت‌های هنری و جذاب علاقه‌مند هستید فونت فرزاد را از دست ندهید برای اینکه بتوانید از این فونت استفاده کنید در ادامه مطلب با ما همراه‌ باشید.

ویژگی‌های فونت فرزاد

فونت فرزاد به گونه‌ای طراحی شده که حروف را واضح و شفاف نشان می‌دهد با کم کردن فاصله بین حروف سعی شده حروف فشرده‌تر نوشته شود که این امر بر روی سلامتی فونت فرزاد تاثیر خوبی دارد. با فشرده‌سازی فونت فرزاد در صنعت چاپ و مصرف کاغذ صرفه‌جویی شده است. فونت فرزاد به زبان فارسی طراحی شده و از کلیه حروف فارسی پشتیبانی می‌کند، شما به راحتی می‌توانید این فونت را به تمامی برنامه‌های طراحی شده اضافه کنید و از خلق نوشته‌ها و تصاویر نهایت لذت ببرید. فونت فرزاد از تمامی پسوندهای ttf ، otf ، woff  woff پشتیبانی می‌کند و در فرمت‌های woff و woff2 استفاده می‌شود از فرمت‌های ttf و otf می‌توان برای انواع طراحی‌ها استفاده کرد. توجه کنید فونت فرزاد از فرمت‌های ttf و otf در مرورگر اکسپلورر پشتیبانی نمی‌کند بنابراین باید از فرمت woff و woff2 استفاده کنید توجه کنید پسوند woff در تمامی مرورگرها پشتیبانی می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های فونت فرزاد عبارتند‌از:

  • پشتیبانی کاملا رایگان
  • آپدیت منظم محصولات
  • دانلود رایگان توسط اشتراک گذاری
  • نداشتن پشتیبانی از محصولات رایگان

دانلود فونت فرزاد

خرید و دانلود فونت فرزاد

فونت فرزاد از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که هر طراح گرافیک با دانش در این زمینه می‌تواند بهترین فونت را برای هر موضوعی که در حال طراحی آن است انتخاب کند. فونت فرزاد دارای احساس صمیمی، خودمانی و ساده‌ است و اگر به درستی انتخاب و به کار گرفته شود بسیار کاربردی است. برای خرید و دانلود فونت فرزاد می‌توانید به صورت اینترنتی از این وب سایت اقدام کنید توجه کنید این فونت شامل فونت‌های اشتراکی سایت ایران فونت نیست و برای تهیه آن ملزم به سفارش و خرید جداگانه خواهید بود. فونت فرزاد از فونت‌های رایگان نیست و دانلود آن به صورت رایگان حرام و جرم محسوب می‌شود شما طراحان عزیز می‌توانید جهت خرید قانونی این فونت از طریق این وب سایت اقدام کنید.

جمع بندی

فونت فرزاد از نظر اندازه، نوع، بولد و ایتالیک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و بر روی زیبایی سایت تاثیر خوبی دارد. شما با انتخاب فونت فرزاد بر روی خوانایی مطالب سایت کمک می‌کنید و به کاربران احترام می‌گذارید. فونت فرزاد اندازه مناسبی دارد و تناسبی و تفاوتی بین متن و عنوان ایجاد نمی‌کند و تشخیص قسمت‌های مختلف متن را آسان می‌کند. اگر سایت شما فانتزی و غیر خبری است می‌توانید از فونت فرزاد استفاده کنید، بهتر است از بولد و ایتالیک برای نمایش بهتر مطالب استفاده کنید و به هیچ وجه در استفاده از این فونت زیاده‌روی نکنید. نرم افزار قلم‌برتر بهترین فونت‌های فارسی را با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قلم‌برتر با رفع حذف مشکلات و ایراد فونت‌های رایج همچون بهم ریختگی فاصله بین حروف و کلمات و ایجاد فاصله دقیق و درست بین حروف و کلمات توانسته تفاوت زیادی در فونت‌ها ایجاد کند و گزینه مناسبی برای طراحی صفحات کتاب و نشریات باشد.

فونت فرزاد از فونت‌های هستند که با رشد و توسعه سیستم‌های کامپیوتری و سیر تکامل انواع فونت‌ها برای کاربران خاص عرضه شده است. مجموعه فونت فرزاد شامل فونتهای استاندارد و شناخته شده‌ای است که به اصلاح و رفع ایرادات فونت‌ها کمک خوبی می‌کند.

سوالات متداول

آیا فونت فرزاد برای رزومه نویسی مناسب است؟

فونت رزومه نویسی باید رسمی، استاندارد و خوانا باشد بیشتر باید از فونت‌های رسمی استفاده شود، فونت فرزاد یکی از فونت‌های فانتزی است که بیشتر برای تبلیغات مناسب است. فونت رزومه نویسی از چند اصل اساسی و مهم تشکیل شده که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سادگی
  • رسمیت
  • اندازه و رنگ مناسب

خصوصیات فونت فرزاد چیست؟

از مهم‌ترین خصوصیات فونت فرزاد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سادگی و خوانایی و عاری از فونت‌های شلوغ و خوشنویسی
  • اندازه فونت مناسب در ساخت رزومه
  • استفاده از رنگ‌ها در فونت و بک‌ گراند
  • مناسب کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای

فونت فرزاد رایگان

چگونه فونت فرزاد را دانلود کنیم؟

برای دانلود فونت فرزاد می‌توانید به از این وب‌سایت‌ اقوام کنید توجه کنید دانلود فونت فرزاد رایگان نیست و در صورت دانلود رایگان از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود، برای خرید با تخفیف ویژه می‌توانید از این مجموعه اقدام کنید.

دانلود رایگان فونت فرزاد با لینک مستقیم | فرمت TTF | حجم 2 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا