فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی مشتی (w_mashti-htm) با لینک مستقیم و فرمت TTF

فونت مشتری یکی از فونت‌های زیبا و خوانا است که در نوشته‌های عمومی کاربرد دارد. این فونت با الهام از فونت‌های عربی طراحی شده است از روحیات این قلم می‌توان به ویژگی‌های ناستالژیک، بی آلایش، جوان و پر انرژی اشاره داشت. از ویژگی‌های آن می‌توان به پر دور بودن، اندام درشت، قد متوسط، محدود نبودن به کرسی، نسبتا مایل و جشم‌های متوسط اشاره داشت. این فونت زیبا برای طراحی‌های منحصر به فرد بسیار استفاده می‌شود شما می‌توانید در حالت‌های مختلفی به آن دهید.

  1. با خرید فونت مشتی از فرمت‌های مختلفی مانند ttf,woff,woff2,otf,eot,svg بهره‌مند خواهید شد.
  2. با خرید فونت مشتی یک شماره سریال نرم‌افزار برتر دریافت خواهید کرد.
  3. با نصب و اجرای نرم‌افزار برتر فونت مشتی بر روی سیستم به صورت خودکار فعال می‌شود.
  4. فونت مشتی بر روی وب قابل استفاده نیست و در موبایل از قلم آنلاین باید استفاده نمائید.
  5. در خرید‌های آنلاین باید از شماره سریال استفاده کنید تا قلم شما در یک مجموعه قرار گیرد.
  6. فونت مشتی به تمام کاربران یک شماره سریال ارائه می‌دهد.
  7. در صورتی که در موسسه‌ای کار می‌کنید و بیش از یک سیستم دارید می‌توانید چند کاربر خریداری کنید.
  8. برای هر کاربر اضافه قیمت‌ها تا 25 درصد افزایش می‌یابد.
  9. در فروشگاه‌ هوشمند از خرید مجدد قلم جلوگیری می‌شود
  10. برای حفظ حقوق طراحان و کاربران باید از قلم کدگذاری شده و فایل ttf به تنهایی استفاده کرد.
  11. برای حفظ حقوق طراحان و کاربران باید از قلم‌های هزینه کرده به تنهایی استفاده نکرد.

معرفی فونت مشتی

فونت مشتی به قلم میلاد داداش زاده طراحی شده و برای یافتن شخصیت و ویژگی‌های فرمی آن باید به سراغ عمومی‌ترین خطوط ایرانی و عربی رفت. فونت مشتی متناسب با فرهنگ ایرانی طراحی شده که در بافت شهری پاسخ‌گوی نیاز‌های بصری نوشتار جامعه است. با فونت مشتی می‌توان قشری از مردم راضی نگه‌ داشت به همین دلیل در بافت شهری پاسخ‌گوی نیازهای بصری نوشتاری جامعه است. برای طراحی قلم مشتی و یافتن شخصیت و ویژگی‌های فرمی آن باید به یک خوشنویس و طراح قلم مراجعه کرد. فونت مشتی به عنوان یک آثار برجسته در مسابقه نخستین سالانه‌ی هنر طراحی کتاب ایران در سال ۱۳۸۴ تحت تقدیر قرار گرفت. از ویژگی‌های قلم مشتی می‌توان به نوستالژی، بی آلایشی، جوانی و انرژی اشاره داشت. این فونت با اندام درشت، قد متوسط، چشم متوسط، پویایی و شخصیت خود توانسته ویژگی‌های فرمی را ابزار کند. از نظر روحی و جسمی قلم مشتی به محدودیت‌های کرسی تلقی نمی‌شود و با پر دور بودن نسبت به جوانب مختلف در زندگی جامعه متنوع و جذاب استفاده می‌شود.

دانلود فونت مشتی با فرمت TTF

ویژگی‌های فونت مشتی

فونت مشتی یک فونت سنگین و فوق العاده زیبا است که با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد. این فونت دارای دو وزن متفاوت است که در سرعت وب سایت شما تاثیر خوبی می‌گذارد زیرا سرعت لود سایت برای موتورهای جستجو گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این فونت با تجربه و اتود زدن‌های فراوان طراحان آن به ثمر نشسته است، این فونت در فضای پوستر، طراحی لوگو، طراحی عنوان و تیتر نشریه، کتاب کودک، تابلو سازی و غیره کاربرد دارد. ارزش افزوده این قلم علاوه بر نوستالژیک بودن و وزن بسیار سنگین می‌توان به تعدد و تنوع وسیع لیچرها و مخصوصا آلترناتیوی در حروف و نقاط و اعراب اشاره کرد که قابلیت ویژه‌ای برای گرافیست در زمینه تایپوگرافی دارد و بر اساس سلیقه خود می‌توان بهترین فرمی که مد نظر است را انتخاب و به کار گرفت. فونت مشتی چند فونت در یک فونت است که در حجم تعریف آلترناتیو فونت فارسی بی سابقه است. از مزیت‌های اصلی فونت مشتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • طراحی بر اساس استاندارد‌های مدرن
  • پشتیبانی از زبان‌ فارسی، عربی و انگلیسی
  • دارای حروف جایگزین و حجم پایان
  • دارای اعداد کاملا فارسی
  • مناسب برای طراحی بنرهای تبلیغاتی، جلد کتب و مجلات
  • دارای علائم و کاراکترهای فارسی، عربی و انگلیسی
  • ظاهری بسیار دلنشین و جذاب
  • سبک و بدون باگ
  • کاربر پسند و زیبا

فونت مشتی رایگان

جمع بندی

فونت مشتی در طراحی‌های بزرگ و کم حجم مانند طراحی بنر، تیتر و لوگو و غیره کاربرد دارد و ضخامت کمی دارد. برای نگارش و صفحه‌آرایی انواع متون داستانی، محاوره‌ای، ادبی و غیره استفاده می‌شود. طراح فونت مشتی میلاد داداش زاده است که وزن منحصر به فردی دارد که می‌توان با دست باز از این نوع فونت استفاده کرد. ضخامت فونت مشتی به اندازه 6 میلی‌متر است که در سطر نویسی استفاده می‌شود و پس از رفع برخی ضعف‌ها خط اصلی با همین قاعده وزن طراحی

شده است. در طراحی حروف فونت مشتی با دیگر فونت‌ها تفاوت‌های متعددی وجود دارد که این تفاوت باعث شده در طراحی‌های ظریف و کتابت‌ها از این نوع تایپ فیس به عنوان قلمی کارآمد و متفاوت استفاده شود. در ایران فونت مشتی طرفداران زیادی دارد، این نوع فونت مزیت و امکانات زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در سه سبک مختلف مدرن، جادو و تحریری ارائه می‌شود.
  • نشانه‌ها و علائم کاملا عربی و فارسی دارد
  • دارای اعداد کاملا فارسی و اختصاصی است و حروف جایگزین اختصاصی دارد.
  • به کمک برنامه قلم برتر نوشته که بر روی جذابیت آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

دانلود و خرید فونت مشتی

فونت مشتی از نظر ساختار و کدنویسی در سطح بالایی قرار دارد و در نرم افزارهای کامپیوتر از جمله فتوشاپ، پریمیر، افتر افکت، ایلوستریتور، این شات و پیکس آرت قابل نصب است. برای خرید فونت مشتی می‌توانید وارد این وب سایت شوید و فونت مورد نظر خود را مشخص و دانلود کنید. با ورود به وبلاگ آموزش فونت می‌توانید از آخرین آموزش‌های تهیه شده استفاده کنید و از تخفیفات هفتگی آنها بهره‌مند شوید. فونت مشتی از فونت‌های رایگان نبوده و دانلود رایگان آن از نظر قانونی جرم و از نظر شرعی حرام است شما عزیزان می‌توانید جهت خرید قانونی این فونت از طریق این وب سایت اقدام کنید. در سر سطرها و عناوین از فونت مشتی استفاده می‌شود که بر روی خوانایی و زیبایی متن‌ تاثیر می‌گذارد. از ویژگی‌ها و مزایای فونت مشتی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره داشت:

  • در عنوان‌ها و متن‌های بلند پرکاربرد است و بیشتر در متون آموزشی، هنری و فرهنگی استفاده می‌شود.
  • فونت مشتی نسبت به دیگر فونت‌ها پیوسته‌تر، پرتابی‌تر و پیوسته‌تر است.
  • طراحی دلنشین و بسیار زیبا دارد.

خط مشتی در نوشتار فارسی از محبوب‌ترین و مشهورترین خط است که برای طراحی بسیاری از فونت‌ها از آن استفاده می‌شود. هدف خط مشتی تحریر روان‌تر حروف با مصارف عمومی است.

دانلود فونت مشتی با فرمت TTF – حجم 2 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا