فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت اوژن (w_ojan) با لینک مستقیم و فرمت TTF

  • با خرید فونت اوژن شماره سریال نرم افزار قلم‌برتر را دریافت خواهید کرد.
  • برای نصب و اجرای نرم‌افزار قلم‌برتر می‌توانید قلم‌های خریداری شده را به صورت خودکار روی سیستم خود فعال کنید.
  • قلم اوژن برای وب سایت‌ها مناسب نیست.
  • بر روی موبایل می‌توانید از قلم آنلاین استفاده کنید.
  • در خریدهای بعدی می‌توانید از شماره سریال استفاده کنید تا قلم شما در یک مجموعه قرار گیرد.
  • فونت اوژن برای هر خریدار یک شماره سریال دارد.
  • اگر یک موسسه دارید می‌توانید یک سیستم چند کاربره خریداری کنید.
  • برای هر کاربر اضافه قیمت‌ها تا 25 درصد افزایش می‌یابد.
  • فروشگاه هوشمندانه از خرید مجدد فونت جلوگیری می‌نمایند.
  • برای حفظ حقوق طراحان و کاربران بهتر است از قلم‌های کد گذاری شده استفاده کرد زیرا فایل ttf به تنهایی قابل استفاده نیست.

معرفی فونت فارسی اوژن

فونت فارسی اوژن توسط ابراهیم حقیقی طراحی در سال 1354 طراحی شده و در سال 1356 توسط مرجانه تهرانی و آذر باقرزاده اجرا و در سال 1386 در اختیار نرم افزار مریم قرار گرفت. این قلم در هفت پایه اجرا شده که می‌توان به پایه‌های 3D، 3Line، اوژن رگولار و اوژن 2 که توسط خانم زهره زیارتی با نظارت استاد حقیقی ساخته و اجرا شده است. فونت ارژن یک تا فیس خندقی درون خطی است که مناسب عنوان‌های تبلیغاتی در اندازه متوسط و بزرگ است که برگرفته از کوفی معقلی با هویت ایرانی است. فونت اوژن به صورت آکادمیک از فونت‌های فارسی و عربی ساخته شده است. فونت اوژن در هفت وزن ارائه شده که می‌توان به رگولار، bold، خارج از خط، سه خطی، سه بعدی، ورژن2، ورژن bold2 اشاره داشت که تمامی این وزنه‌ها دارای روحیه‌ای شاد و کودکانه هستند. فونت اوژن بسیار شاد و خوانا است و بیشتر برای بسته‌بندی مواد غذایی و کالاهای مربوط به کودکان در رستوران‌ها مناسب است. فونت اوژن برای طراحی تابلوهای نئونی و ال‌ای دی فانتزی مناسب بوده و به صورت چشمک زن طراحی شده است. فونت اوژن ظاهری کامپیوتری دارد و خواننده را به یاد مطالب که در دهه 60 به عنوان کامپیوتری مطرح شده بود می‌اندازد. فونت اوژن وزنی نرم و لطیف دارد که برای تحریر متون نسبتا بلند مناسب است که می‌توان برای فهرست بندی از اوزن bold برای طراحی روی جلد و عنوان استفاده کرد.

فونت اوژن رایگان

ویژگی‌های فونت اوژن

فونت اوژن یکی از زیبا‌ترین فونت‌های تیترنویسی و گرافیکی است که در زمینه‌های مختلف از جمله جلد کتب، مطبوعات، طراحی پوستر، طراحی لوگو، طراحی تابلوها مغازه‌ها و غیره کاربرد دارد. سالیان سال است این فونت در انحصار طراحان است و در سال 1386 به همت شرکت مریم سافت به صورت رسمی ارائه شده و در سایت MaryamSoft.com عرضه می‌شود و خریداران می توانند از این فونت زیبا به آسانی استفاده کنند. فونت اوژن در هفت سبک مختلف طراحی شده که می‌توان تک‌تک وزن‌ها را به صورت جداگانه از مریم سافت تهیه کرد.

فونت اوژن یک مجموعه نرم‌افزاری مالکیتی است که با خرید این محصول حق تکثیر، توزیع و ایجاد تغییر در فایل‌ها را نخواهید داشت. با خرید این فونت اجازه استفاده در دسکتاپ را خواهید داشت به راحتی می‌توانید در کامپیوتر شخصی خود آن را نصب کنید و انواع خروجی چاپ و فایل گرافیکی دسترسی داشته باشید. برای استفاده از فونت اوژن حتما فایل فونت‌ها باید توسط شخص کاربر از دامنه‌ی fontiran.com خریداری شده باشد. برای استفاده از فونت اوژن در یک مجموعه حتما باید به نام مجموعه لایسنس خریداری شود.

فونت اوژن زیباترین فونت فارسی برای استفاده در صفحات وب و اپلیکیشن‌های موبایل است که به صورت کاملا اصولی و حرفه‌ای طراحی شده که استفاده از آن بسیار لذت بخش است. این فونت در وزن‌های نازک، سبک، معمولی، متوسط، ضخیم و سنگین عرضه می‌شود که در نوع خود بی نظیر است. نسخه‌های مختلفی از این فونت قابل عرضه است که متناسب با کار خود می‌توان مناسب‌ترین نسخه را انتخاب کرد. این فونت خوانایی بسیار بالایی دارد و در صفحات وب و اپلیکشن‌های موبایل قابل نصب است، این فونت از کامل‌ترین فونت‌های فارسی است که بسیار جالب و مناسب کار شما می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های فونت فارسی اوژن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دارای 6 وزن مختلف
  • دارای نسخه‌های مختلف و متنوع
  • ارائه شده به صورت کاملا رایگان
  • دارای آپدیت‌های به صورت رایگان که هر آپدیت فونت بهینه‌ای دارد.
  • قابل استفاده برای صفحات وب و آپدیت‌های موبایل

جمع‌بندی

فونت اوژن یکی از زیباترین فونت‌های تیترنویسی و گرافیکی است که در زمینه‌های مختلف طراحی و تبلیغات استفاده می‌شود. فونت اوژن قدیمی‌ترین فونت فارسی است که در سال 1354 شمسی طراحی شده است. طراحی فونت اوژن در سال 1354 توسط استاد ابراهیم حقیقی، آذر باقرزاده و مرجانه تهرانی انجام شد و و در شرکت مریم سافت به صورت رسمی ارائه شد. فونت اوژن در 7 سبک طراحی شده که باید تک تک وزن‌ها را به صورت جداگانه تهیه کرد. فونت اوژن به خوبی اصالت خود را به نمایش گذاشته و ساختار برجسته و محکمی دارد و خطوط عمودی و افقی حروف به خوبی نمایش می‌دهد. خوانایی این نوع فونت فارسی به دلیل کشیدگی اکثر حروف در راستای افقی و عمودی بیشتر افزایش یافته است. با این نوع تایپ فیس می‌توان فونتی را طراحی کرد که برجستگی حروف را نشان دهد که برای طراحی اسم، انواع بنرهای هنری و طراحی لوگو و غیره مناسب است.

فونت اوژن برای طراحی‌های کوچک و ظریف مناسب نیست و با توجه به ویژگی‌های که این فونت دارد به فونت سخت خوان شهرت دارد. این فونت قلمی ساده و نرم دارد و می‌توان برای فضا سازی چارچوب طراحی از آن استفاده کرد.

فونت اوژن دارای برجستگی و پهنای زیادی است تا حدودی می‌توان جزئیات حروف به نمایش گذاشت که در طراحی هنری این فونت تمرکز بیشتری دارد. کوچک بودن نقاط، حذف دندانه‌ی برخی از حروف و ظرافت دانه‌ها باعث شده توجه برخی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. کلماتی که به وسیله این نوع فونت ساخته شده به عنوان یک طراح هنری شناخته شده که باعث افزایش قدرت فضا‌سازی قلم اوژن شده و مانع از پیچیدگی بیش از حد آن می‌شود.

فونت اوژن مریم سافت

دانلود فونت اوژن

فونت اوژن دارای اصلاحات اصولی خوشنویسی به شکل هندسی حروف، فواصل بین آن‌ها، اصلاح جایگزین حروف و اعراب، سازگاری با جدیدترین ورژن‌های نرم افزار و ویرایشگر متن و گرافیک است. جدیدترین نگارش فونت اوژن شامل صدها تغییر و اصلاح در شکل و اندازه هندسی حروف است که با اکثر برنامه‌های گرافیکی روزآمد که توسط طراحان منتشر شده سازگار است.

  • به منظور کاهش حجم فونت‌ها در فایل فشرده ارائه می‌شود.
  • از نرم‌افزار WinRar در حالت فشرده‌سازی برای خارج سازی استفاده می‌شود.
  • برای جلوگیری از کپی رایت باید از فونت‌های پولی استفاده کرد.
  • هر فونتی برای صفحات وب مناسب نیست
  • استفاده ار چندین فونت در صفحات وب سایت باعث کندی سایت می‌شود.
  • ذکر منبع می‌تواند دلگرمی بیشتری برای انجام فعالیت در سایت باشد.
دانلود رایگان آخرین نسخه فونت اوژن | حجم 1.5 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا