فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی جوان (javan) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس جوان، نوعی فونت نمایشی و دست نویس است و برای ایجاد عنوان‌های سرشار از شور جوانی، پر نشاط و پر تحرک استفاده می‌شود. فونت جوان بسیار جذاب و زیباست و می تواند در شبکه های اجتماعی، طراحی بنرهای تبلیغاتی، طرح های گرافیکی و… کاربرد زیادی داشته باشد. دانلود رایگان فونت جوان را می‌توانید از سایت دانلود فونت (download-font.ir) به راحتی انجام دهید. در این پست ما قصد داریم شما عزیزان را با مشخصات فونت فارسی جوان آشنا کنیم.

طراح و خلق کننده استایل قلم فارسی جوان

طراح و سازنده تایپ‌فیس جوان قاسم نجاری است قبل از این که اقدام به طراحی و ساخت فونت جوان کند وی استایل قلم کتیبه و آوینی را طراحی و تولید کرده بود که این دو تایپ‌فیس فارسی از فونت‌های پرفروش و پرطرفدار محسوب می‌شوند.

قلم ماژیکی ویژگی اصلی تایپ‌فیس جوان است که موجب شده از دو فونت کتیبه و آوینی جدا شود. این نمونه فونت فارسی از دست‌خط‌های نوشته شده با ماژیک در برخی امضاهای گرافیکی و آثار گرافیکی گرفته شده است. استایل قلم جوان دارای تعداد زیادی ترکیبات جایگزین و حروف است که می‌توانید به تایپوگرافی دلخواه خود با تایپ‌ آن‌ها با کمک راهنمای آن دست پیدا کنید. ایجاد ترکیب بندی با حروف، ترکیبات جایگزین و استفاده مناسب از این حروف می‌تواند، باعث شخصی شدن کار شما شود.

رفع ایرادات فونت جوان

پس از این که تایپ‌فیس جوان منتشر کند در مدت کوتاهی مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. طراح فونت جوان قاسم نجاری به نسخه دوم تایپ‌فیس جوان امکانات جدیدی را اضافه و به رفع مشکلات فونت اقدام نمود:

  • رفع مشکل فونت فارسی جوان در برنامه ایلستریتور: تایپ‌فیس جوان حروف جایگزین و ترکیبات زیادی دارد که برای دستیابی به برخی از حروف جایگزین طراحان تمایل دارند از پنل glyphs در ایلستریتور استفاده می‌کنند. در نسخه اول هنگامی که پنل glyphs باز می‌شد برنامه بسته می‌شد که این مشکل در نسخه دوم تایپ‌فیس جوان رفع شده است.
  • رفع مشکل تداخل نقاط در برخی حروف با یکدیگر: در برخی موارد نقاط و حروف در نسخه 1 تایپ‌فیس جوان دارای مشکل بوده‌اند که در نسخه جدید این مشکل رفع شده است.
  • رفع مشکل ‍ئ‍ در برخی از کلمات: برخوردهایی با حروف بعد در ترکیبات دارای حرف ‍ئ‍ وجود دارد که در نسخه جدید این مشکل رفع شده است.
  • برای کشیدگی حروف ایراد رسم الخط فارسی رفع شده است: به خوشنویسی و رسم الخط فارسی برخی از کاربران حساس هستند که به نسخه یک فونت جوان ایراداتی به برخی از ترکیبات وارد شده که طبق قوانین خوشنویسی فارسی درست نبوده که در نسخه دوم فونت جوان این ترکیبات تغییر شکل یافته‌اند.
  • اضافه‌ شدن تعدادی ترکیبات جدید: در نسخه جدید فونت جوان ترکیبات جدیدی به آن افزوده شد.
  • اصلاح ضخامت حرف ی برگردان: کیفیت طراحی برخی حروف در نسخه جدید تایپ‌فیس جوان بهتر شده است.

بهترین فونت رمانتیک و دست نویس فارسی - فونت فارسی جوان (javan)

استفاده فونت جوان در پست های اینستاگرام

یکی از زیباترین تایپ‌فیس‌های بولد، فونت فارسی جوان است. این نمونه استایل قلم فارسی یکی از فونت‌های دست نوشته حرفه‌ای و محبوب است که استفاده فراوانی از آن در طراحی‌های گرافیکی می‌شود و باعث خواهد شد طرح‌های جذابی را به نمایش بگذارد. در پست‌های قالب اینستاگرامی و کاورها کاربرد فراوانی دارد و در برخی پروژه‌های طراحی سایت هم استفاده می‌گردد.

آموزش نصب فونت‌ها در ویندوز

بعد از این که دانلود فونت مورد نظر را انجام داده‌اید به این نکته توجه کنید که اگر تایپ‌فیس مورد نظر حالت فشرده دارد باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. روی فایل فونت مورد نظر کلیک راست کنید( این روش فقط برای فونت‌هایی با فرمت‌های ttf و otf است) برای این که فونت مورد نظر نصب شود روی گزینه install بزنید.

قوانین و مقررات مربوط به خرید فونت جوان

تایپ‌فیس جوان فونتی مالکیتی به حساب می‌آید؛ چون طراح و سازنده آن قاسم نجاری است. شما با خرید این نمونه استایل قلم حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نمونه استایل قلم می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید یعنی نصب آن را روی لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، انجام دهید و انواع فایل گرافیکی و خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان فقط باید از کپی فایل استفاده کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از این نمونه فونت فارسی بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نمونه استایل قلم باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نوع استایل قلم در قالب‌های فروشی باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نمونه استایل قلم فارسی در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری کنید. اگر مشتریان شما به ویژه برند‌های شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند شما ناگزیر هستید یک لایسنس برای استفاده از فونت خریداری کنید.

سخن پایانی

استایل قلم فارسی جوان، فونتی نمایشی و دست نویس است که در طراحی گرافیک برای ایجاد عنوان‌های پرشور و نشاط استفاده می‌شود. در فونت‌های که در سایت fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان تکمیل و اشکالات آن‌ها رفع شده و شما می‌توانید با اطمینان کامل دانلود آخرین نسخه فونت جوان را انجام دهید.

دانلود رایگان فونت دست نویس جوان

جوان، یکی از جذاب ترین و رمانتیک ترین فونت های دست نویسی فارسی است که واقعا طراحی بسیار خاص و دوست داشتنی دارد. همان طور که میدانید این فونت فونت جذاب توسط قاسم نجاری طراحی و توسط سایت fontiran.com برای فروش ارائه شده است. و برای خرید فونت جوان باید مبلغ 198000 تومن رو به سایت فونت ایران پرداخت کنید، اما نگران نباشید شما می توانید رایگان اون رو از سایت ما دریافت کنید!!!! برای دانلود رایگان فونت جوان روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود نسخه 2.0 فونت دست نویس جوان { لینک مستقیم }

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا