فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت قرنطینه (quarantine) با لینک مستقیم | حجم 2.1 مگابایت

معرفی فونت قرنطینه

فونت قرنطینه در فصل بهار در دوران کرونا 1400 شکل گرفت و تابستان 1402 به اتمام رسید. فونت قرنطینه آن دسته از فونت‌های نسخ نمایشی است که برای طراحی‌های خلاق و متن‌های کوتاه استفاده می‌شود. فونت قرنطینه با لحن جسور و شخصیت خاص هر نوع اثر تبلیغاتی را بیان می‌کند. فونت قرنطینه تلفیقی از خطوط هندسه و خوشنویسی است، جزئیات دقیق و ظرافت‌های منحصر به فرد در سایزهای بزرگ و تیترهای برجسته ایجاد می‌کند. فونت قرنطینه از استایل Optical size پشتیبانی می‌کند و بر اساس سایز نوشته، مقدار کنتراست و ضخامت نوشته را کنترل می‌کند. این فونت ارزشمند از سه زبان‌ فارسی، عربی و انگلیسی پشتیبانی کامل می‌کند.

ویژگی‌های فونت قرنطینه

فونت قرنطینه لحنی جسورانه و شخصیت خاصی دارد که به آسانی می‌توان هر نوع تبلیغاتی را انجام داد. فونت قرنطینه تلفیقی از فونت هندسی و خوشنویسی است که خروجی نهایی آن بر اساس نسخ نمایشی است که با جزئیات دقیق افت‌های منحصر به فرد در سایز‌های بزرگ و تیترهای برجسته نمایش می‌دهد.

سبک طراحی و خاص فونت قرنطینه

در طراحی فونت قرنطینه می‌توان از استایل Optical size استفاده کرد ‌که متناسب با سایز نوشته و مقدار کنتراست است که ضخامت فونت را کنترل می‌کند. طراحی خلاقانه و ابداع فرم‌های نوین از ویژگی‌های بارز فونت قرنطینه است که در برابر تغییر ضخامت حروف، هیجان و جاذبه خاص پر اهمیت است. فونت Quarantine در چهار سبک در نظر گرفته می‌شود که ضخامت خطوط باریک را تعیین می‌کند. برای نمایش خطوط باریک در سایز‌های کوچک می‌توانید از فونت Optical size استفاده کنید که شامل هشت وزن مختلف نازک و سیاه است که برای متون کوتاه و بلند استفاده می‌شود. در این سبک چهارگانه امکان تغییر کنتراست وجود دارد که در صنعت چاپ و فضای مجازی استفاده می‌شود. در خانواده این فونت از سه فرمت فایل TTF، WOFF و WOFF2 استفاده می‌شود.

خرید و دانلود فونت قرنطینه رایگان

پشتیبانی از ۳ زبان متنوع

فونت قرنطینه فارسی از سه زبان‌ عربی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند، طراحی تمامی حروف و گلیف‌ها این فونت دارای ساختار یکپارچه است که با درون مایه نسخ نمایشی به نمایش گذاشته می‌شود. بخش‌های حروف فونت قرنطینه دارای ضخامت باریک و کمی است که با وزن ضخیمی به نمایش گذاشته می‌شود. زبان‌های فارسی و عربی برای تمام حروف و گلیف‌ها از طرح‌های یکپارچه استفاده شده است. در زبان عربی برخی از حروف مانند «ك، ي، ة، ؤ، ئ» که ساختاری متفاوتی نسبت به زبان فارسی دارد. در تمامی حروف فارسی و عربی از کاراکترهای نظیر «سکون، تشدید، تنوین‌ها» استفاده شده که به حروف قبلی و بعدی خود چسبیده است. فونت قرنطینه از زبان لاتین انگلیسی پشتیبانی می‌کند و بر اساس تمامی وزن‌ها و سبک های هشت‌گانه طراحی شده که با حروف فارسی همخوانی دارد.

فونت وریبل قرنطینه با ۲ متغیر

فونت وریبل قرنطینه دارای دو متغیر است که مشابه تمامی فونت‌های متغیر ساختار WEIGHT است که به کمک آن می‌توان کدهای CSS را تغییر داد. با کمک فونت قرنطینه می‌توانید چهار سطح مختلف کنتراست در کلیه زوایا و چشمی حروف شخصی‌سازی کرد. این ویژگی برای وزن‌های مختلف استفاده می‌شود که خروجی کارتان را بسیار حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. فونت قرنطینه برای سایت و نرم‌افزارهای گرافیکی مناسب است که می‌توانید به جای نصب تک به تک تمامی وزن‌های هشت‌گانه فونت قرنطینه را نصب کنید و به تمامی وزن‌ها دسترسی پیدا کنید. ضمن کاهش حجم فایل فونت درخواست HTTP سرور کنید که باعث افزایش سرعت سایت می‌شود.

پشتیبانی از حروف جایگزین و حروف کشیده

با کمک فونت قرنطینه می‌توانید به صورت کشیده از حروف استفاده کنید. با کشیدگی و بازنگری می‌توانید از فرم‌های کشیده خوشنویسی الهام بگیرید و در فونت بگنجانید، از این کشیدگی می‌توانید در حروف و ترکیبات مختلف برای کنترل طول خطوط و زیبایی متن‌ استفاده کنید. استفاده از کشیدگی در فونت قرنطینه کاملا اختیاری است که می‌توان ترکیباتی مانند «ـی،ـن، ـس، ـک، ـب» با استفاده از قابلیت swash در نرم افزارهای گرافیکی فعال کرد. فونت قرنطینه در طراحی پوسترهای تبلیغات و قیمت گذاری ظاهر نمایشی کاربرد دارد، از ویژگی‌های بارز این فونت ترکیبات و حروف اختیاری است که می‌توان برای زیبا‌سازی متون از آن استفاده کرد. ترکیبات اختیاری مانند «ـین، ـسی، ـکک، ـیر، ـصی، نجـ، حجـ» با استفاده از قابلیت Discretionary Ligatures در تنظیمات open type نرم افزارهای گرافیکی در دسترس است.

دارای ترکیبات الزامی برای برخی ترکیبات

ترکیبات اختیاری دارای یکسری ترکیبات الزامی است که برای نمایش صحیح و روان خوانی الزامی است و بیشتر در زبان‌های عربی و فارسی کاربرد دارد و از برخی ترکیبات مانند «لا، ـلا » و واژه «الله» پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی حرفه ای از اعداد فارسی و عربی

فونت قرنطینه دارای گلیف‌های استاندارد بین المللی است که اعداد را به شکل استاندارد تایپ می‌کند. به عنوان نمونه اعداد «٠٤٥٦» در عربی که متفاوت از اعداد فارسی «۰۴۵۶» است و گلیف استاندارد خود را دارند. در بسته دانلود فونت قرنطینه پوشه مخصوص برای هک اعداد فارسی وجود دارد که فاقد اعداد عربی و لاتین است. در نسخه اعداد هک شده یک پوشه مخصوص فونت بدون حروف لاتین در نظر گرفته شده که برای توسعه نرم افزار و سایت مناسب است.

مناسب عناوین و تبلیغات

فونت‌ها دارای ساختار هندسی بر اساس خط نسخ است که برای استفاده در عناوین و تبلیغات بهترین گزینه است. این فونت در بدنه خود دارای طرح خاصی است که ساختاری کاملا نمایشی دارد. ساختار نمایشی وقتی که سایز فونت بزرگتر می‌شود بیشتر خود را نشان می‌دهد. از این قلم برای عناوین تبلیغات در صنعت چاپ و تبلیغات در رسانه‌های مجازی استفاده می‌شود. کارکرد این فونت به گونه‌ای است که نگاه مخاطب را به خود جذب می‌کند و کارکرد این فونت طوری است که به خوبی نگاه مخاطب را به خود جذب خواهد کرد. همچنین در بسته‌بندی محصولات نیز می‌توانید از این فونت استفاده کرده و طراحی‌های خلاقانه‌ای را متناسب با نوع محصولات خود خلق کنید.

فونت قرنطینه رایگان

استفاده و نصب فونت قرنطینه در سایت

نسخه‌های مخصوص فونت قرنطینه برای وزن در قالب فایل WOFF و WOFF2 طراحی شده است که به ترتیب دارای حجم کمتری هستند. این فرمت فونت برای استفاده در وب فونت و فونت موبایل برای اپلیکیشن‌ها مناسب هستند که قابلیت رندر سریع‌تری را در مرورگر در اختیار داشته و موجب افزایش سرعت لود خواهند شد. بدون نیاز به تغییر فرمت فایل فونت می‌توانید از این نوع فرمت در سایت و اپلیکیشن خود استفاده کنید. فونت قرنطینه برای عناوین با سایز بزرگ و وزن‌های ضخیم مناسب است و به عنوان مطالب تیترها، نقل و قول و کادرهای خاصی استفاده می‌شود. فونت قرنطینه خوانایی بهتری در متون بلند فارسی دارد که با قرارگیری در کنار هم زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند.

دانلود رایگان فونت قرنطینه با لینک مستقیم

فونت قرنطینه در ورژن ۱.۰ در اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر شده است که شامل ۸ وزن از سبک‌های مختلف بر اساس کنتراست تمامی وزن‌ها از نسخه وریبل پیروی می‌کنند. با خرید از این وب سایت می‌توانید این فونت را در قالب سه بسته اقتصادی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای دریافت کنید و که شامل نسخه TTF، WOFF و WOFF2 است و برای اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ، سیستم عامل و سایر وب سایت‌ها مناسب است. فونت قرنطینه رایگان نیست با خرید قانونی می‌توانید این فونت را دانلود و استفاده کنید.

دانلود فونت قرنطینه با حجم 2.1 مگابایت | فرمت TTF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا