فونت فارسی

دانلود رایگان فونت ایران گرد (iran rounded) با لینک مستقیم

برای طراحی و ساخت تایپ‌فیس ایران گرد از نسخه بولد استایل قلم ایران معمولی استفاده شده است و لبه‌های تیز آن حذف شده که این موجب گردیده ساختار قلم دگرگون شود و تایپ‌فیسی خوانا و یک دست طراحی و ایجاد گردد و بتوان در کارهای نه چندان جدی و کارهای غیررسمی از آن استفاده نمود. نقطه‌های این نوع قلم فارسی دایره و گرد است که این به نوبه خودش باعث شده این نمونه فونت جزو تایپ‌فیس‌های فانتزی دسته‌بندی شود. دانلود رایگان فونت ایران گرد را می‌توانید از سایت دانلود فونت (download-font.ir) انجام دهید. در این پست ما قصد داریم به بررسی فونت فارسی ایران گرد بپردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های تایپ‌فیس فارسی ایران گرد

تعداد محدودی استایل قلم فانتزی و نرم در میان تایپ‌فیس‌های فارسی وجود دارد که طراحی هیچ کدام از این فونت‌ها بر اساس سبک نسخ نبوده؛ ولی استایل قلم ایران گرد دارای سبک نسخ است و ساختار خط نسخ را در خود حفظ کرده که این موجب شده ظاهر فانتزی و پفکی پیدا کند.

برای این که نیازی به تغییر فونت در متن‌های فارسی و انگلیسی نباشد در این نمونه استایل قلم از فونت مکمل انگلیسی Arial Rounded به کار رفته است.

کاربردهای استایل قلم ایران گرد IRAN Rounded

تایپ‌فیس فارسی IRAN Rounded در زمینه‌های زیر کاربرد دارد:

  • برای نوجوان و کودک
  • طنز
  • طرح‌های گرافیکی
  • بسته‌بندی مواد غذایی
  • تبلیغات

شما با دانلود فونت ایران گرد می‌توانید نسخه‌های وب فونت هم دریافت کنید. وب فونت ایران گرد به جهت بولد بودن خوانایی خوبی در اندازه کوچک ندارد؛ ولی برای نمایش عنوان‌ها از سایز بالا این نمونه تایپ‌فیس می‌توانید، استفاده کنید تا تایپ‌فیسی ویژه و منحصر به فردی ایجاد شود.

دانلود فونت ایران گرد

از میان تایپ‌فیس‌های فانتزی فارسی یکی از جذاب‌ترین و زیباترین فونت‌ها، استایل قلم ایران گرد است. همان طور که قبلا گفته شد این نمونه فونت فارسی نسخه بولد تایپ‌فیس ایران معمولی است که ویرایش و بازطراحی شده است. علت زیبایی و روان بودن فونت ایران گرد به دلیل حذف لبه‌های تیز تایپ‌فیس ایران معمولی است.

این نمونه فونت بهترین استایل قلم برای طراحی‌های گرافیکی است. برای این که فونتی کاملا پفکی و فانتزی ایجاد شود در طراحی نقطه‌های این نمونه فونت سعی شده طراحی نقطه‌ها به صورت گرد و دایره‌ای انجام شود.

دانلود رایگان فونت فارسی ایران گرد؛ بهترین فونت کودکانه و نوجوانانه فارسی

طراح و سازنده تایپ‌فیس ایران گرد

خانم زینب یدیسار طراح و سازنده فونت ایران گرد است و در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم و برای او به دلیل خلق چنین فونت زیبایی تشکر و قدردانی نماییم و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

مزیت‌های فونت ایران گرد

از مزیت‌های استایل قلم فارسی ایران گرد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • در طرح‌های گرافیکی قابلیت استفاده دارد.
  • لایسنس‌های گوناگون را با کاربردهای مختلف ارائه می‌دهد.
  • طراحی کاملا نرمی دارد.
  • ماهیت نسخ در فونت ایران گرد حفظ شده است.
  • طراحی جذاب و فانتزی دارد.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از فونت فارسی ایران گرد

خانم زینب یدیسار طراح و سازنده فونت فارسی IRAN Rounded  است؛ لذا نرم‌افزار مالکیتی به حساب می‌آید. شما با خرید این نمونه استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نمونه استایل قلم فارسی از دسکتاپ می‌توانید، استفاده کنید و نصب فونت را در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، انجام دهید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها از کپی فایل‌ها می‌توانید استفاده کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس IRAN Rounded بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع فونت باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نمونه تایپ‌فیس در قالب‌های فروشی باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نوع استایل قلم در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری کنید. اگر مشتریان شما علی الخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس برای استفاده از فونت توسط کاربر باید خریداری شود.

سخن پایانی؛ دانلود فونت ایران گرد

به طور خلاصه با ویرایش و بازطراحی نسخه بولد تایپ‌فیس فارسی ایران معمولی استایل قلم ایران گرد طراحی و ساخته شد. از کاربردهای آن می‌توان به نوجوان و کودک، طنز، طرح‌های گرافیکی، بسته‌بندی مواد غذایی و تبلیغات اشاره نمود. تمام فونت‌های که در سایت فونت ایران ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت ایران گرد را با اطمینان کامل انجام دهید.

دانلود رایگان فونت ایران گرد با لینک مستقیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا