فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت لیانا با لینک مستقیم و فرمت TTF – حجم 3.6 مگابایت

فونت لیانا یک دسته سنس خطی ساده است که ساختاری نرم، ارگانیک و نزدیک به دست‌نویس دارد. فونت لیانا لحنی صمیمی و غیر رسمی دارد و دارای زاویه انحراف ۶.۵ درجه است که باعث القای حس تحرک و پویا در نوشته می‌شود. فونت لیانا در دو سبک طراحی شده فونت‌های اصلی 9 وزن سبک و نرم دارند و برای کاربردهای نمایشی در سایز بالا مناسب است. نسخه سنس بیشتر برای کاربردهای متن بهینه شده و نسخه سافت در سایز بالا مناسب است. فونت لیانا از تایپ‌فیس متن باز Fira Sans ltalic با کمی دخل و تصرف مناسب است. لیانا با الهام از فونت‌های قدیمی فونت فرناز، مهر و نسخه سوم استعداد طراحی شده است. فونت لیانا یک فونت دست‌نویس است که دارای ساختاری بسیار نرم و نسخ خطی است. فونت لیانا توسط امین عابدی طراحی شده که ترکیبی از چند فونت استعداد است و با توجه به تنوع وزنی که دارد شامل 13 وزن مختلف است. در ادامه به نقد و بررسی فونت لیانا می‌پردازیم با ما همراه‌ باشید.

بررسی ویژگی‌های فونت لیانا

فونت لیانا در دو سبک عادی سنس و نرم طراحی شده که شامل وزن 100 تا 900 است که برای استفاده از متن‌های کوتاه و بلند مناسب است و شامل 9 وزن مختلف است. این فونت ظاهری نرم‌ و دوستانه دارد که در 4 وزن مختلف طراحی شده و که شامل 700 تا 1000 وزن است که می‌توان برای عناوین مختلف از آن استفاده کرد.

سبک طراحی و وزن فونت لیانا

فونت لیانا تمامی حروف و کاراکترهای با زاویه ۶.۵ درجه نمایش می‌دهد که گذشته از ایتالیک کردن نسبی فونت باعث شده تا در قلم حس پویا و سرزنده به وجود آید. نقطه‌گذاری در این فونت به صورت پیوسته انجام می‌شود و نقاط در تمام وزن‌ها بدون نقطه جداگانه هستند. نسخه سنس فونت لیانا در متن‌های بلند و طولانی بهینه‌سازی شده که به راحتی می‌توان در صفحات دیجیتال و اپلیکشن‌های موبایل از آن استفاده کرد. همچنین در صنعت چاپ به راحتی می‌توانید از این فونت بهره‌مند شوید و که برای کتاب کودک و نوجوان، مجلات و کاتالوگ مناسب است. فونت لیانا برای ساختارهای نمایشی بهینه‌سازی شده که می‌توان در عناوین و تیترها از آن استفاده کرد، در صنعت چاپ از این سبک‌ها برای جلد کتاب و مجلات بهره می‌برند. این فونت شامل 13 وزن نازک و خیلی سیاه است که در 3 بسته مختلف اقتصادی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای عرضه می‌شود که با دانلود از سایت مرجع می‌توانید به این بسته‌ها دسترسی پیدا کرد. با دانلود فونت لیانا به تمامی فونت‌ها با فرمت TTF در انواع سیستم عامل و نرم افزار دسترسی خواهید داشت که شامل حجم کمتری بوده و با توجه به فرمت استاندارد برای انواع مرورگر مناسب است.

فونت لیانا رایگان

پشتیبانی از 4 زبان مختلف

فونت لیانا از چهار زبان مختلف پشتیبانی می‌کند که بر اساس رسم خط فارسی طراحی شده که شامل زبان فارسی، عربی و کوردی می‌باشد. در هر زبان تمامی حروف ساختار مشترک دارند و بر پایه گلیف استاندارد یونیکد طراحی شده است. تمامی حروف دارای ساختار استانداردی هستند که با قرارگیری در کنار اعراب و کاراکترهای تزئینی موجب به هم ریختگی آن‌ها نمی‌شود. به راحتی متناسب با هر زبانی می‌توانید به اعراب اصلی، تنوین‌ها، کاراکتر های تزئینی و کاراکترهای خاص همچون همچون «تشدید، سکون، همزه» دسترسی پیدا کنید. این حروف از فونت‌ها شامل نسخه سنس تشکیل شده که ظاهری رسمی و دست‌نویس دارد به راحتی می‌توانید در این نسخه به وزن‌های 9 گانه نازک تا سیاه دسترسی داشته باشید و در متن‌های کوتاه و بلند از آن‌ها استفاده کنید. این فونت در مقابل سبک سافت قرار دارد که شامل 4 وزن ضخیم و خیلی سیاه است، در این فونت سبک‌ها ساختار نرمی دارند به طوری که حروف و دندانه‌های ظاهری گرد، خمیده و دارای چشمی‌های نرم‌تر هستند. فونت لیانا از زبان‌های فارسی، عربی و کوردی پشتیبانی می‌نمائید به طوری که برخی از حروف مانند «ك، ي، ة، ؤ، ئ» در زبان عربی با نسخه فارسی تفاوت دارد و دارای گلیف استاندارد هستند. در طراحی فونت لیانا از طراحی اختصاصی استفاده شده که در دخل و تصرف آن مشکل ایجاد کرده که با نسخه‌های فارسی کاملا هماهنگ است.

فونت لیانا وریبل با متغیر وزن

فونت لیانا در دو سبک فونت در دسترس است که امکان دسترسی به تمامی وزن‌های فونت را در دو سبک در اختیارتان کاربران قرار می‌دهد. نسخه وریبل از یک متغیر وزن به نام Weight پشتیبانی می‌کند که به شما امکان تغییر وزن فونت را متناسب به دو سبک می‌دهد. به راحتی می‌توانید در صفحات وب خود از متغیر وریبل وزن دلخواه خود را استفاده کنید و در نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ از تنظیمات Open Type وزن فونت خود را تغییر دهید. نسخه وریبل سنس دارای وزن 100 تا 900 است که به راحتی می‌توانید از تمام وزن‌های 9 گانه نازک تا سیاه استفاده کنید. نسخه وریبل سبک سافت از 4 وزن تشکیل شده که بین وزن 700 تا 1000 است که وزن ضخیم تا خیلی سیاه را شامل می‌شود.

پشتیبانی از ترکیبات و حروف جایگزین

فونت لیانا از حروف جایگزین پشتیبانی کامل می‌کند و امکان تایپ متفاوت در برخی از حروف به صورت خاص ایجاد می‌کند. با استفاده از ترکیبات و حروف جایگزین به راحتی می‌توانید کلمات را تایپ کنید که در حوزه تبلیغات و بسته بندی محصولات بسیار پرکاربرد است. با این فونت امکان تایپ متفاوت ترکیباتی مثل «ـر، یر،ـی» وجود دارد، می‌توانید ترکیبات کامل‌تری را با تایپ متفاوت برای حروف مختلف بنویسید که شامل ابتدا، میانه و انتهای کلمات هستند. با استفاده از فایل راهنمای موجود در بسته دانلود فونت لیانا می‌توانید به چگونگی استفاده از تمامی این ترکیبات با استفاده از تنظیمات Open Type دسترسی داشته باشید.

دانلود فونت لیانا آخرین نسخه با لینک مستقیم و فرمت TTF با حجم 2.3 مگابایت

پشتیبانی از اعداد فارسی هک شده

فونت لیانا از اعداد پشتیبانی کامل می‌کند و متناسب با هر زبان طراحی شده است در برخی اعداد به صورت عربی «٤٥٦» برخی به صورت فارسی «۴۵۶» هستند شکل و ظاهر آنها متناسب به زبان صفحه کلید تایپ می‌شود. اعداد فارسی یک پوشه مخصوص دارد که با نصب این گروه فونت اعداد اجبارا تایپ می‌شود، زبان‌های لاتین و عربی اعداد «٤٥٦» طراحی متفاوتی دارند. در نسخه انگلیسی هر دو سبک این فونت دارای طراحی سنس و دست نویس است. یک پوشه مخصوص در نسخه مخصوص بدون حروف و اعداد لاتین قرار دارد که مناسب توسعه نرم‌افزاری، اپلیکیشن موبایل و استفاده در سایت است.

مناسب تبلیغات و بسته بندی محصولات خوراکی

فونت لیانا به سبک دست‌نویس طراحی شده و ساختار سنس و دوستانه دارد به همین دلیل در حوزه تبلیغات به ویژه برای چاپ روی بسته‌بندی محصولات و طراحی لوگو تایپ کاربرد دارد. اگر به دنبال طراحی لوگو جذاب و پرمخاطب هستید که ساختار نوستالژی داشته باشد می‌توانید از این قلم استفاده کنید. از این فونت می‌توانید در تبلیغات محیطی استفاده کنید که تاثیر مستقیمی بر روی نگاه مخاطب دارد.

استفاده و نصب فونت لیانا روی سایت

فونت لیانا بر اساس فرمت WOFF2 طراحی شده که برای مرورگرها جدایی که ساختار بهینه دارند مفید و موجب رندر سریع‌تر برای لود صفحات خواهد شد، که در مقایسه با فرمت TTF حجم کمتری داشته و به افزایش سرعت لود صفحات وب کمک خوبی می‌کند. 4 وزن سافت این فونت مناسب بخش‌های مثل عناوین، تیترها، نقل و قول ها و کادرهای رنگی است. از وزن‌های 9 گانه سبک سنس در متن‌های طولانی استفاده می‌شود که به عنوان فونت بدنه سایت کاربرد دارد. از فونت لیانا می‌توانید به صورت ترکیبی در کنار فونت‌هایی نظیر استعداد، فونت وزیر متن و فونت ایران یکان استفاده کنید که ساختار زیبایی به سایت شما دهد.

خرید و دانلود بهترین فونت رومانتیک و فانتزی فارسی - فونت لیانا liana

خرید و دانلود فونت لیانا

فونت لیانا مناسب عناوین و تبلیغات به سبک دست‌نویس سنس است که جدیدترین نسخه آن ورژن 1.0 در بهمن 1402 منتشر شده که شامل 13 وزن در دو سبک است. برای خرید و دانلود فونت لیانا با هزینه مناسب می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و می‌توانید این قلم را در فرمت‌های TTF و WOFF2 در انواع نرم‌افزارها همچون فتوشاپ، این‌شات، کپ کات، ایلاستریتور، ورد، فونت موبایل و فونت سایت نصب و استفاده کنید. دانلود فونت لیانا رایگان نیست با دانلود این سایت می‌توانید تخفیف ویژه دریافت کنید. اگر به دنبال یک فونت نمایشی خاص و منحصر به فرد هستید این فرصت استثنایی را از دست ندهید همین حالا اقدام به دانلود و خرید آخرین نسخه فونت لیانا کنید.

دانلود رایگان فونت لیانا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا