فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت همراه (Hamrah) با لینک مستقیم

فونت فارسی که از خط بنایی الهام گرفته و هندسه آن از خطوط مستقیم تشکیل شده است، فونت همراه می باشد. این نوع استایل قلم برداشتی ساده از خط بنایی هست. حروف این نمونه قلم فارسی شخصیت جدی و در عین حال صمیمی دارند و کلیت آن از یک گرید پیروی می‌کند. دوستداران و کاربران تایپ‌فیس می‌توانند، دانلود رایگان فونت همراه را از سایت download-font.ir به راحتی انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات و ویژگی‌های فونت همراه بپردازیم.

ویژگی‌های تایپ‌فیس همراه

محیط کلی حروف این نوع فونت فارسی بسیار کم است، داخل حروف فضای منفی وجود دارد و چشم‌ها کوچک طراحی شده‌اند. به خط کرسی حروف این نوع استایل قلم نزدیک است که این موجب هماهنگی و تاثیر گذاری بیشتری شده است. این نمونه استایل قلم دارای یک وزن (Font Hamrah Regular همراه رگولار) می‌باشد.

نقاط قوت و ضعف استایل قلم همراه

در تایپ‌فیس همراه نقاط قوت و ضعف نزدیک یکدیگر هستند. طراحی حروف این نوع فونت فارسی به ساده‌ترین شکل انجام شده و هر کدام از شخصیت نو و جدیدی برخوردار هستند. برای نوشته‌های کوتاه بهترین انتخاب به حساب می‌آید. این نمونه فونت فارسی یک وزن دارد.

طراح و سازنده فونت همراه Hamrah

طراح این نوع استایل قلم وحید یعقوب‌لو و سازنده آن امین عابدی است. فونت‌های گلچین، همتا و یکتا از دیگر تایپس‌فیس‌های بوده‌اند پیش از این توسط امین عابدی و وحید یعقوب‌لو طراحی و ساخته شده‌اند.

وحید یعقوب‌لو (متولد سال 1370) در تایپوگرافی و طراحی لوگو فعالیت‌های فراوانی داشته است. همچین در طراحی بسته‌بندی و تبلیغات هم فعالیت می‌کند. از فونت‌های که وی طراحی نموده، شامل طراحی فونت همراه، گلچین، همتا و یکتا می‌شوند.

امین عابدی بنیان گذار وب سایت فونتامین است علاوه بر این طراح و سازنده فونت‌های تجاری و آزاد متعددی بوده است. در بسته فونت همراه موارد زیر را می‌توانید، دریافت کنید:

  • فونت اصلی: دارای یک وزن با فرمت ttf
  • وب فونت: برای استفاده از وب سایت دارای فونت‌های ویژه با فرمت woff2
  • فونت‌های با اعداد فارسی: فونت‌های که اعداد انگلیسی در آن‌ها هک شده است تا به صورت فارسی نمایش داده شوند.
  • دفترچه راهنما: دارای راهنمای ترکیبات و تایپ جایگزین حروف است.

طریقه نصب فونت

بعد از این که فونت مورد نظر را دانلود و اکسترکت کرده‌اید باید روی فایل‌های آن کلیک راست نمود؛ سپس برای این که فونت مورد نظر نصب شود باید روی گزینه install بزنید. در نرم افزارهای مختلف می‌توانید از فونت فارسی همراه استفاده کنید.

فونت همراه رایگان

قوانین و مقررات مربوط به خرید و دانلود فونت همراه

وحید یعقوب‌لو و امین عابدی به ترتیب طراح و سازنده فونت همراه محسوب می‌شوند. به همین دلیل این نوع استایل قلم فارسی نرم افزار مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم حق هیچ گونه تغییر در فایل، توزیع و تکثیر آن را ندارید.

در کامپیوترهای شخصی‌ به راحتی می توانید فونت را نصب کنید؛ بنابراین از دسکتاپ اجازه دارید، استفاده کنید و می‌توانید انواع فایل گرافیکی و خروجی چاپ داشته باشید. برای تهیه نسخه پشتیبان تنها باید از کپی فایل‌ها استفاده کنید. برای استفاده از مجموعه فونت باید یک لایسنس مناسب صادر شود.

یک لایسنس به نام پروژه بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک برای وب سایت یا پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام مجموعه (سازمان، موسسه و شرکت) برای استفاده از تایپ‌فیس مورد نظر باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این فونت در قالب‌های فروشی باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود از فونت برای استفاده نامحدود در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ (هلدینگ) باید خریداری نمایید.

اگر برندهای شناخته شده، سازمان و شرکت‌های که مشتریان شما هستند قوانین کپی رایت را رعایت می‌کنند شما ناگزیر هستید، یک لایسنس برای استفاده از فونت مورد نظر در محصول باید صادر کنید که این کار تنها توسط کاربر انجام خواهد شد.

سخن پایانی

به طور خلاصه فونت فارسی همراه الهام گرفته از خط بنایی است که از خطوط مستقیم هندسه آن تشکیل شده است. محیط کلی حروف این نوع فونت فارسی بسیار کم است، داخل حروف فضای منفی وجود دارد و چشم‌ها کوچک طراحی شده‌اند. به خط کرسی حروف این نوع استایل قلم نزدیک هستند که این موجب هماهنگی و تاثیر گذاری بیشتری شده است. این نمونه استایل قلم دارای یک وزن (Font Hamrah Regular همراه رگولار) است. تمام فونت‌های که در سایت fontiran.com ارائه می‌شوند تمام نقص‌های آن‌ها به مرور برطرف و تکمیل شده‌اند و شما با خیال راحت می‌توانید، در آینده آپدیت ها و نسخه های جدید را دریافت کنید.

دانلود رایگان فونت فارسی همراه با لینک مستقیم

قلم همراه یکی از فونت های پرمیوم و پولی است که برای استفاده از اون حتما باید از سایت فونت ایران به مبلغ 148000تومن خریداری کنید. البته نگران نباشید ما این فونت رو بصورت رایگان برای دانلود ارائه کرده ایم تا شما بتوانید از استفاده این فونت در طرح های گرافیکی خود نهایت لذت را ببرید. برای دانلود رایگان فونت همراه بر روی لینک زیر کلیک کنید. دانلود فونت همراه – حجم 1.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا