فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ادامه نسخه TTF با لینک مستقیم

خادمفونت ادامه نتیجه تلاش سید ناصر خادم است برگرفته از اشکال هندسی خوشنویسی است که برای تیترهای تک کلمه و متن‌های کوتاه استفاده می‌شود. فونت ادامه شخصیتی چندگانه دارد گاهی در فرم یک حرف، تیزی و خشکی در کنار منحنی می‌آید. این فونت دارای فضای منحنی مثلثی است که فرمی مانند مفتول فولادی خمیده دارد و با دارا بودن ظرافت‌های طراحی برای طراحان و مدیران استارتاپ و کسب و کارهای آنلاین مناسب است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های با فونت ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های فونت ادامه

فونت ادامه اندامی محکم و ساده دارد که مانند یک تله چشم مخاطب را درگیر می‌کند و به راحتی خوانده می‌شود. یک فونت دارای یک وزن اکسترابلک است و در طراحی آن از تعداد زیادی حروف و ترکیبات جایگزین استفاده شده و تنوع خوبی در ساخت تیترها و جملات کوتاه ایجاد کرده است.

  • «ک» و «گ» کشیده: فونت ادامه با فعال کردن Swash در تنظیمات Open Type از حروف جایگزین ک و گ کشیده استفاده شده است.
  • حروف جایگزینِ «ی»، «م»، «هـ»: در فونت ادامه با فعال کردن Stylistic Set در تنظیمات open Type می‌توانید ار حروف جایگزین «ی»، «م» و «ه»استفاده کنید.
  • Apply Ligatures: با فعال کردن apply Ligaturs می‌توانید از ترکیبات جایگزین برای کنترل کشیدگی‌های منتهی «ی» فعال استفاده کنید.
  • Discretionary Ligatures: با فعال کردن discretionary Ligatures در تنظیمات این قالب می‌توانید از ترکیبات جایگزین اتصال دندانه‌ها به «ی» و «ر» استفاده کنید.
  • Discretionary Ligatures+ Stylistic Set1: با فعال کردن dlig و Stylistic Set می‌توانید از ترکیبات جایگزین برای اتصال دندانه‌ها به «م» استفاده کنید.
  • پشتیبانی از زبان عربی و انگلیسی، اردو و کردی: فونت ادامه از زبان فارسی، عربی، کردی، اردو و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

دانلود فونت ادامه

فونت ادامه طیف وسیعی از ویژگی‌ها را در برمی‌گیرد و برای نوشتن متن کتاب و متن‌های طولانی استفاده می‌شود. در انواع بولد و لایت وجود دارد و برای موضوعات آموزشی، تبلیغاتی، فروشگاهی و خدمات انتخاب مناسبی است.

موارد استفاده فونت ادامه

به جرات می‌توان گفت فونت ادامه بهترین فونت‌های فارسی هندسی خوشنویسی در سال‌های اخیر بوده است، ظاهری جذاب و منحصر به فرد دارد. از این فونت برای نوشتن عناوین و تیترها بسیار استفاده می‌شود همچنین می‌توانید برای طراحی لوگو نام برندهای مختلف و خاص ایرانی از آن استفاده کنید که محبوبیت ویژه‌ای در بین طراحان ماهر گرافیکی دارد. فونت ادامه با داشتن جذابیت و خوانایی بالا برای ساخت پست و استوری اینستاگرام به وفور استفاده می‌شود با داشتن جذابیت بالا توانسته مخاطبین را به خوبی با محتوا درگیر کند. این فونت بسیار سرزنده و با نشاط است و برای نوشتن عناوین و تیترها کاربرد زیادی دارد. فونت ادامه دارای تعداد بسیار زیادی حروف و ترکیبات جایگزین است که به راحتی می‌توانید آن‌ها را تایپ کنید و به تایپوگرافی دلخواه خود دست یابید. استفاده مناسب از این فونت، ترکیبات جایگزین و ایجاد ترکیب‌بندی با حروف تا حد زیادی کسب و کار شما را رونق می‌دهد.

جدیدترین فونت نمایشی و مخصوص متن فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ادامه با لینک مستقیم

فونت ادامه ساختاری هندسی و چند شخصیتی چندگانه دارد، استخوان‌بندی اندام این قلم به شما فضایی شسته و رفته ارائه می‌دهد. پویایی و سرزنده بودن فونت ادامه باعث دانلود و استفاده در اکثر آثار تبلیغاتی و کسب و کارهای خلاق نوین شده است. فونت ادامه ویژگی‌ها و توانایی‌های خاصی دارد و برای زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی شده و از زبان اردو و کردی پشتیبانی می‌کند. دانلود فونت ادامه یکی از پرطرفدارترین ترین فونت‌های در گرافیک تجاری و تولید محتوای دیجیتال است و از ویژگی‌های جذابیت فونت کلمه یعنی ساختار هندسی، کنتراست ضخامت حداقل و شکل حروف نوآورانه بهره‌مند است. فونت ادامه نسبت به فونت‌های دیگر کامل‌تر و خوانایی بیشتر دارد و در نتیجه همواره پرفروش بوده است.

فونت ادامه یکی از پر سرو صدا‌ترین فونت‌ها است که توسط سید ناصر خادم طراحی شده است و جز اولین فونت هندسی و حرفه‌ای است که در تبلیغات و ساخت وب‌سایت کاربرد بالایی دارد. این فونت به دو صورت رایگان و پولی در دسترس است، وزن و تناسب این فونت بسیار چشم نواز است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فونت می‌توان به فراز و فرودهای کوتاه، استخوان بندی محکم و منسجم و دارای زاویه های فراوان با سطوح صاف اشاره کرد که نگاه هر بیننده را می رباید. این فونت با داشتن شخصیتی چندگانه برای اکثر استفاده‌ها مناسب است و برای ساخت تیتر و عنوان‌های درست انتخابی ایده آل است.

دانلود فونت ادامه – حجم 3.5 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا