فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فلسفه (Falsafeh) با لینک مستقیم

ایجاد فونتی متفاوت با دیگر فونت‌ها با ساختاری کمی و هندسی هدف اصلی طراحی استایل قلم فلسفه است. درگیر کردن ذهن مخاطب با متن و ایجاد تازگی در نوشتار فارسی ثمره‌ی طراحی تایپ‌فیس فلسفه محسوب می‌شود. به همان اندازه که در زبان فارسی برای بدنه‌ی متن به تایپ‌فیس‌های روان نیاز است. برای نوشته‌های کوتاه و عنوان هم به فونت‌های مناسبی نیاز هست. تایپ‌فیس فلسفه از فونت‌های نوع دوم به حساب می‌آید.دانلود رایگان فونت فلسفه را می‌توانید از سایت دانلود فونت به نشانی download-font.ir به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده فونت فلسفه

آقای کریم عامری طراح و سازنده فونت هندسی فلسفه هست که از همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. آقای عامری در طراحی این نوع تایپ‌فیس فارسی سعی کرده فونتی متفاوت نسبت به دیگر تایپ‌فیس‌ها طراحی کند تا بتواند فونتی جامع، زیبا و خاصی را در اختیار دوستداران فونت قرار دهد.

نوشته‌های تایپ‌فیس فلسفه باعث درگیر شدن ذهن مخاطب نسبت به متن می‌شود و هنگامی که درگیری ذهنی در مخاطب ایجاد شود برای خواندن متن چالشی در ذهن مخاطب ایجاد خواهد شد و موجب می‌شود در ذهن و حافظه مخاطب، متن و نوشته ماندگار شود. این خصوصیت و ویژگی در انتقال پیام خاص به مخاطب و در تبلیغات بسیار اثر‌گذار و موثر است. در طرح‌های گرافیکی تبلیغاتی و فرهنگی استفاده از فونت‌های عجیب و خاص اهمیت بسیاری دارد که تایپ‌فیس فلسفه می‌تواند کارآمد و مناسب باشد. موارد زیر را می‌توانید در فونت زیبای فلسفه دریافت کنید:

  • برای استفاده از فونت در رایانه‌های شخصی با قابلیت تایپ مستقیم در برنامه‌های گرافیکی فونت دارای فرمت TTF است.
  • دارای فرمت Woff برای استفاده از فونت در صفحات وب سایت‌ها است.

کاربردهای فونت فلسفه Falsafeh

فونت فارسی فلسفه نوعی تایپ‌فیس خاص برای تبلیغات و تیترنویسی است. برای پاراگراف‌ها و متن‌های طولانی این نوع فونت فارسی چندان مناسب نیست و می‌تواند، مخاطب را اذیت کند. برای نوشته‌های مفهومی و کوتاه بهتر است از این نوع فونت فارسی استفاده شود.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی فلسفه از سایت download-font.ir؛ بهترین فونت نمایشی و تبلیغاتی فارسی

زمان بیشتری برای طراحی نسخه دوم این نوع تایپ‌فیس فارسی نسبت به نسخه‌ی اول صرف شد تا ضمن افزایش میزان کارایی نسخه دوم نقاط ضعف نسخه‌ی اول برطرف شود. بنابراین ضمن این که شخصیت کلی فونت باید حفظ شود در تایپ‌فیس مورد نظر باید تغییرات اساسی ایجاد گردد. اقدامات پایه‌ای که روی فونت فلسفه انجام شده شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تغییر تمام اتصال‌های وسط
  • تغییر موقعیت انحنای حروف
  • یک وزن لایت به نسخه جدید اضافه شده است.
  • طراحی حروف م ر ژ ز در دو حالت بالا و زیر کرسی
  • ضخیم کردن تمام اجزای فونت و ایجاد تغییراتی در فرم حروف و گریدها
  • افزایش فاصله حروف و کلمات و میزان حرکت عرضی به منظور حرکت سریع‌تر چشم
  • اضافه شدن جایگزین سوم و دوم برای برخی حروف

ویژگی‌ها و مشخصات فونت Falsafeh

از ویژگی‌ها و مشخصات فونت فلسفه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی کاملا استاندارد
  • برای کارهای فرهنگی، گرافیکی و تبلیغاتی مناسب است.
  • طراحی دلنشین و بسیار زیبایی دارد.
  • جزو فونت‌های فانتزی و دست‌نویس محسوب می‌شود.
  • طراح: آقای کریم عامری
  • نام انگلیسی: falsafeh
  • دارای کاربردهای مختلف مانند کاربردهای تجاری، رایانه شخصی و غیره دارای لایسنس‌های مختلف است.
  • از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند.
  • در نرم افزارهای گرافیکی امکان تایپ مستقیم آن وجود دارد.
  • در نسخه‌های آینده امکان رفع ایرادات و ارائه آپدیت آن وجود دارد.
  • دارای راهنمای کامل استفاده از فونت است.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از فونت فلسفه

همان طور که در قسمت‌های قبل اشاره کرده‌ایم آقای کریم عامری این نمونه تایپ‌فیس فارسی را طراحی و تولید نمود؛ لذا نرم افزاری مالکیتی به حساب می‌آید. شما با خرید این نمونه فونت فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. در کامپیوترهای شخصی می‌توانید این نمونه تایپ‌فیس فارسی را نصب کنید و از دسکتاپ استفاده نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که تنها برای تهیه نسخه پشتیبان امکان کپی فایل‌ها وجود دارد. یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت فارسی فلسفه بر اساس سطح تجاری ( بزرگ یا کوچک ) در پروژه‌های نرم افزاری و وب سایت باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از تایپ‌فیس فلسفه باید خریداری گردد.

یک لایسنس ویژه به نام قالب در قالب‌های فروشی برای استفاده از این نمونه فونت فارسی باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نمونه فونت فارسی در برنامه‌های فارسی‌نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری کنید.

سخن پایانی

تایپ‌فیس فلسفه دارای ساختاری هندسی و کمی است. ثمره‌ی طراحی فونت فلسفه ایجاد تازگی در نوشتار فارسی است. برای نوشته‌های کوتاه و عنوان هم به فونت‌های مناسبی نیاز هست. فونت فارسی فلسفه نوعی تایپ‌فیس خاص برای تبلیغات و تیترنویسی محسوب می‌شود.

دانلود فونت فلسفه

فونت‌های که در سایت فونت ایران ارائه می‌شوند به مرور زمان عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند. اگر مشتریان شما (برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها) به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند شما ناگزیر خواهید بود یک لایسنس برای استفاده از این نمونه فونت صادر کنید. این فونت رایگان نیست اما ما بصورت رایگان برای دانلود ارائه کردیم تا شما لذت استفاده آن را تجربه کنید. برای دانلود رایگان فونت فلسفه می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت فارسی فلسفه با لینک مستقیم – حجم 1.2 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا