فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت کیو (kio) با لینک مستقیم – بهترین فونت فانتزی فارسی

تایپ‌فیس فارسی کیو قلمی خاص و متفاوت است که از ساختاری کودکانه و حلزونی برخوردار هست. این نوع فونت زیبا با این که طراحی ساده‌ای دارد؛ ولی به جهت کاربری فراوانی که دارد، می‌تواند باعث خلق آثار زیبایی شود. در این پست از سایت download-font.ir قصد داریم شما را بیشتر با تایپ‌فیس Kio آشنا کنیم. در ضمن دانلود رایگان فونت کیو را می‌توانید از طریق انتهای همین سایت انجام دهید.

طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی کیو Kio

حسن تیربازاری طراح و سازنده استایل قلم فارسی کیو است. وی درباره این نوع تایپ‌فیس گفته کیو نام دریاچه‌ای در قلب شهر من است و به معنی کبود یا نیلگون هست.  حدود 14 ماه فرآیند طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی طول کشید. طراحی و خلق حروف این نوع استایل قلم فارسی به گونه‌ای بوده که در هنگام خواندن هر کلمه در پیچش فرم‌ها چشم‌ها سرگرم می‌شوند. در همین جا لازم است از تلاش‌های حسن تیربازاری به دلیل خلق فونت زیبای کیو قدردانی و تشکر نماییم و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

کاربردهای استایل قلم فارسی کیو

از موارد استفاده از فونت کیو می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • انواع تابلو‌سازی
  • امور تبلیغاتی
  • طراحی لوگوتایپ
  • طراحی‌های مدرن و فلت که از جدیدترین و پرطرفدارترین طراحی‌ها است.

در این جا توجه کنید که این نوع تایپ‌فیس برای متون طولانی مناسب نیست و این به دلیل طراحی و ساختار خاص آن است. در جملات کوتاه و کلمات باید از این نمونه قلم فارسی استفاده شود.

دانلود رایگان فونت فارسی کیو (kio)؛ بهترین و جذاب ترین فونت فانتزی و رومانتیک فارسی

ویژگی‌ها و مشخصات تایپ‌فیس کیو

تایپ‌فیس فارسی کیو در یک وزن ارائه می‌شود. Font Kio Regular  ( فونت کیو رگولار) فونت فارسی لوگوتایپ کیو دارای مشخصاتی مانند طراحی ساده ولی کاربردی و خاص، حروف بسیار زیبا و مشابه لوگوتایپ، کیفیت بالای طراحی، دارای تمام حروف فارسی، فونت بسیار زیبا و حرفه‌ای و دارای فرمت ttf ، woff، svg، otfو eot است.

این نمونه تایپ‌فیس فارسی در تمامی برنامه‌های گرافیکی قابلیت باز شدن را دارد، فونتی بسیار حرفه‌ای است و تمامی حروف فارسی در آن وجود دارد. در مرورگرهای مختلفی مانند فایبرگلاس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره به راحتی نصب می‌شود. این نوع فونت دارای یک وزن است و این نوعی نقص برای آن محسوب می‌شود.

آموزش نصب فونت

برای نصب فونت در ویندوز 7 از دو روش می‌توانید، استفاده کنید. در روش اول برای نصب فونت کافی است دو بار روی فایل فونت مورد نظر کلیک کنید به طوری که ظاهر فونت دیده شود. در مرحله بعد باید گزینه Install  (بالای پنجره باز شده) بزنید یا این گزینه Install را از طریق کلیک راست کردن روی فایل فونت انتخاب کنید.

روش دوم به این صورت است که باید ابتدا کپی فونت‌های مورد نظر را انجام دهید برای این منظور می‌توانید کلیک راست کنید و گزینه copy را انتخاب نمایید یا این که  Ctrl+c را بزنید. در مرحله بعد برای ذخیره فونت‌های کپی شده باید به Control Panel  بروید و روی Font کلیک نمایید. (یا این که روی دکمه Ctrl+v بزنید یا راست کلیک نمایید و گزینه Paste را انتخاب کنید.) در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که از روش دوم زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهید چند فونت را روی سیستم خود نصب نمایید؛ چون استفاده از روش اول برای نصب چند فونت می‌تواند، زمان گیر باشد.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس فارسی کیو قلمی خاص و متفاوت است که از ساختاری کودکانه و حلزونی برخوردار هست. این نوع فونت زیبا با این که طراحی ساده‌ای دارد؛ ولی به جهت کاربری فراوانی که دارد، می‌تواند باعث خلق آثار زیبایی شود. طراح و سازنده فونت کیو حسن تیر بازاری است. در پایان این پست لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمام فونت‌های که در سایت ما MaryamSoft.com ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت دانلود آخرین نسخه فونت را انجام دهید.

فونت فانتزی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فانتزی کیو (Kio) با لینک مستقیم

کیو، یکی از جذاب ترین و خاص ترین فونت های فانتزی و رومانتیک فارسی است که توسط آقای حسن تیربازاری طراحی و در وب سایت مریم سافت برای فروش ارائه شده است. این قلم رایگان نیست و برای اینکه از آن استفاده کنید باید بصورت قانونی از سایت مریم سافت خریداری نمائید. اما نگران نباشید، اگر دوست دارید فونت کیو را بصورت رایگان داشته باشید، می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت فانتزی کیو با لینک مستقیم – حجم فایل 3.5 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا