فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت کوک (kook) با لینک مستقیم – فرمت TTF

فونت کوک ساختاری هندسی فارسی دارد و برش‌های قلم آن کمی زاویه دارد و مناسب ظرافت‌های اجرا معاصر است. این فونت دارای مفصل‌های شکسته و زاویه تند است که خمیدگی‌های خارج از حروف آن دیده می‌شود. فونت کوک بیشتر برای موضوعات معاصر، تبلیغاتی، طراحی رابط کاربری و شبکه‌های اجتماعی مناسب است. فونت کوک تلفیقی از خطوط هندسی و خوشنویسی است و همنشینی خوبی با فونت لاتین دارد. طراحی و ساخت فونت کوک توسط سعید حقیقت از بهمن 1400 شروع و در شهریور 1402 به اتمام رسید و در نهایت آذر ماه سال 1402 در فونت ایران منتشر شد. برای آشنایی بیشتر با فونت کوک (kook) در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های فونت کوک

فونت کوک از جمله فونت‌های است که در طراحی آن از سبک خاصی استفاده شده است که باعث شده این فونت جذاب و پرکاربرد شود با داشتن ساختار هندسی در طراحی وب سایت‌های اجتماعی کاربرد بسیار خوبی دارد. فرمت این فونت زیبا و ایده‌آل است که بعد از نصب در سیستم عامل خود می‌توانید در تمام نرم‌افزارهای گرافیکی، ویرایش متن، نرم افزار محبوب فتوشاپ، مجموعه نرم‌افرار آفیس و غیره استفاده کنید. این فونت در پلت فرم‌های مختلفی مانند ویندوز و مک اجرا می‌شود و از تمامی زبان‌های راست به چپ پشتیبانی می‌کند و قابلیت اجرا دارد.

فونت کوک رایگان

همانگونه که می‌دانید انتخاب بهترین فونت در طراحی سایت یکی از آیتم‌های بسیار مهمی است که تاثیر به‌سزایی بر تجربه کاربر دارد. استفاده از فونت ناخوانا و پیچیده باعث کاهش بازدید از وب سایت شما خواهد شد. فونت کوک یکی از عناصر بصری و گرافیکی اصلی محسوب می‌شود که در نگاه اول توجه بازدیدکننده را جلب می‌کند. استفاده از فونت‌های نامناسب باعث احساس مثبت در مخاطبان نمی‌شود بلکه تاثیر عکس دارد و بر میزان بازدید از سایت را به طرز قابل توجهی کاهش می‌‌دهد.

فونت کوک به طوری طراحی شده که تمامی کاربران قادر به خواندن آن‌ هستند و برای مطالعه دچار مشکل نمی‌شوند. این نوع فونت برای نمایش عناوین جذاب و مطالب آموزنده مناسب است که باعث جلوگیری از افزایش نرخ پرس کاربران و کاهش میزان بازدید از وب سایت می‌شود.

  • مناسب تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده در تیترهای کاور برای جذاب‌تر شدن طرح
  • تناسب بین حروف و طراحی اصولی فونت
  • دارای خطوط هندسی و مناسب استفاده در انواع طراحی‌های گرافیکی

کاربرد فونت کوک

فونت کوک با هندسه خاصی که در شکستگی‌ها، منحنی‌ها و چشمی حروف دارد گزینه ایده‌آل برای فونت عناوین و محتواهای تبلیغاتی است. این فونت شخصیتی جدی دارد و خطوط در حروف کاملا مستقیم هستند که ظاهری صمیمی به این فونت داده است. فونت کوک در موضوعات مختلفی مانند عناوین در تیتر روزنامه و مجلات، صنایع بسته‌بندی‌، لوگوتایپ و غیره کاربرد دارد که استفاده از این فونت با وزن سنگین زیبایی خاصی به همراه دارد. در طراحی این فونت از ساختار کاملا یکسان با گرید‌‌بندی ثابت استفاده شده و حروف خطوط در این فونت پهنای نزدیک به هم دارند که این مسئله در عین هندسی بودن و مناسب برای فونت‌های عناوین آن را به یک فونت کنتراست بالا تبدیل کرده است. این فونت در محیط‌های فیزیکی برای چاپ بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده می‌شود. در فضای دیجیتال می‌توان از این فونت برای طراحی انواع بنر، اسلایدر و پست در شبکه‌های اجتماعی استفاده نمود.

سبک این فونت کاملا ضخیم و جدی است که برای تبلیغات و عنوان مناسب است، این فونت پهنای زیادی در سراسر حروف از مقطع پایین و بالای حروف دارد و از نقطه‌گذاری و چشمی‌های کاملا تیز پشتیبانی می‌کند. این فرمت مناسب انواع سیستم عامل و نرم افزار است و ساختاری بهینه و کم حجمی دارد که می‌توان در وب فونت استفاده شود.

خرید فونت کوک

انتخاب فونت کوک بر روی طراحی وب سایت شما تاثیر خوبی دارد زیرا زمانی که فونت وب‌سایت شما نامناسب و ناخوانا باشد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را از دست می‌دهید و آنها را به سوی وب سایت‌های دیگر هدایت می‌کنید. فونت کوک علاوه بر حالت نوشتاری استاندارد اندازه مناسبی دارد که تمامی کاربران قادر به خواندن آن هستند. فونت کوک برای ساخت سایت دارای دو مزیت مهم و قابل توجه است که به بهبود تجربه کاربر و کاهش نرخ پرش کمک خوبی می‌کند و نقش مهمی در بهبود سئو سایت و ارتقا جایگاه آن در صفحه نتایج جستجو ایفا می‌کند. بنابراین با دانلود و خرید فونت کوک به میزان بازدید کنندگان سایت خود می‌افزاید.

نکات مهم در هنگام خرید فونت کوک

در هنگام انتخاب فونت کوک برای طراحی سایت باید یک ‌سری نکات و قواعد کلی در نظر گرفت و سپس اقدام به خرید کرد:

  • در هنگام انتخاب فونت کوک به استاندارد بودن آن توجه کنید فونت انتخابی خیلی بزرگ و خیلی کوچک نباشد برای بهتر دیده شدن فونت می‌توانید از ایتالیک و بولد استفاده کنید.
  • فونت کوک زیبایی بسیار خوبی دارد علاوه بر جذابیت بصری وب‌سایت خوانایی خوبی دارد. این نوع فونت به دلیل ویژگی‌های هندسی و جدید بودن برای تبلیغات بهترین گزینه است.
  • توجه داشته باشید فونت کوک تاثیر منفی بر روی سرعت سایت ندارد و با بارگذاری فونت در هاست مشکلی در سرعت سایت ایجاد نمی‌شود.
  • از سایت‌های معتبر اقدام به دانلود فونت کنید

برای اضافه کردن فونت به وردپرس از سه روش می‌توان استفاده کرد که می‌توان به استفاده از افزونه Use Any Font، افزودن فونت در وب سایت به صورت دستی و کدنویسی و تغییر فونت قالب با افزونه و غیره اشاره داشت. توجه داشته باشید انتخاب فونت مناسب کمک می کند وب سایت ساختار زیبا و خوانایی خوبی داشته باشد. تغییر فونت یکی از روش های کاربردی در جلب نظر کارفرما برای تایید صفحات وب سایت است.

دانلود فونت کوک آخرین نسخه با لینک مستقیم

جمع بندی

فونت کوک یکی از فونت‌های معروف و محبوب است که شکل هندسی دارد و برای کار تبلیغاتی، استوری اینستاگرام، بنرها و تراکت‌های اعلان بسیار مناسب است. این فونت برای تیتر و متن‌های کوتاه بهترین فونت است که فونتی بسیار شیک و مدرن است و بیشتر برای موضوعات فروشگاهی، استارتاپ، تبلیغات و گرافیک مناسب است. فونت کوک یکی از فونت‌های جذاب و مینیمال محسوب می‌شود و برای موضوعاتی مانند معرفی فیلم، معرفی کتاب، دانستنی ها و ورزشی بسیار مناسب است. همچنین از این فونت برای تیتر و متن‌های کوتاه استفاده می‌‌شود که در ضخامت‌های گوناگون در دسترس است. طراح می‌تواند متناسب با سلیقه و خلاقیت خود مناسب‌ترین فونت را انتخاب و دانلود کند که با انتخاب فونت کوک می‌توان بهترین نتیجه ممکن را از طرح برداشت کرد.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت کوک با لینک مستقیم

فونت کوک یکی از زیباترین و جذاب ترین فونت های فارسی است که طراحی بسیار جذاب، دوست داشتنی و گوگولی مقولی داره، این فونت رو می تونید هم اکنون بصورت کاملا رایگان و با فرمت ttf از سایت ما دانلود کنید و لذتش رو ببرید. برای دانلود رایگان فونت کوک می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت کوک با لینک مستقیم — حجم 1.9 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا