فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت گفته (Gofteh) با لینک مستقیم و فرمت TTF

فونت گفته در فهرست بهترین فونت برای طراحی سایت قرار دارد که در سال ۱۴۰۲ توسط علیرضا نعمت الهی طراحی و عرضه شد. فونت گفته برای طراحی وب‌سایت گزینه بسیار مناسبی است که می‌توانید در بخش‌های مختلف سایت از آن استفاده نمایید. فونت گفته یک فونت کاربردی و کاملا استاندارد است که می‌توانید وزن‌های مختلف آن در تمامی بخش‌های سایت خود استفاده کنید. این فونت یک فونت نمایشی سنگین است که روحیه آرتیستی و خودنما دارد که برای فروش کاربرد دارد. انتخاب فونت گفته جلوه جذاب و خاصی به کار شما می‌بخشد و در طراحی سایت پیشرفت چشم‌گیرتری خواهید داشت. امیدواریم با این مطلب بتوانیم به شما کمک کنیم تا با دانلود آخرین نسخه فونت گفته پیشرفت خوبی به دست آورید.

ویژگی‌های فونت گفته

فونت گفته ابزاری قدرتمند است که بر روی بهبود ظاهر، خوانایی و زیبایی متن تأثیر می‌گذارد. با انتخاب این نوع فونت می‌توانید به بهبود کیفیت کار و جلب توجه مخاطب کمک کنید‌.

فونت گفته

خوانایی عالی

فونت گفته خوانا و قابل تشخیص است که اندازه مناسبی دارد و فاصله بین حروف مناسب است و دارای طراحی واضح و بدون پیچیدگی است.

جذب کنندگی

فونت گفته بسیار جذاب و گیرا است و دارای طراحی منحصر به فرد و غیر عادی هستند.

تاثیرگذاری

فونت گفته تأثیر گذاری خوبی دارد که بر احساسات و برداشت مخاطب تاثیر می‌گذارد. فونت گفته برای متن‌های رسمی‌تر مانند قراردادها و مقالات، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات مناسب است.

فونت گفته رایگان

استفاده و نحوه­ نصب فونت گفته بر روی ویندوز

بیشترین حجم اطلاعات مبادله شده در فضای وب از طریق نوشتار است استفاده کردن از یک فونت مناسب در برقراری آسان و سریع ارتباط مخاطب با محتوا تاثیر به سزایی دارد. استفاده و به کار بردن فونت نامناسب موجب می‌شود تا خواننده متن دچار سردرگمی شود و گیرایی و خوانایی متن به شدت کاهش می‌یابد. بعد از انتخاب و خرید فونت مورد نظر باید آن را در پوشه‌ی مربوط در درایو سی ذخیره کنید. فونت‌ها عموما با پسوند TTF ذخیره‌سازی می‌شوند اگر فونتی با پسوند دیگری مانند OTF ذخیره شده است باید پسوند فونت را اصلاح کرد. برای این منظور باید روی فایل فونت مورد نظر کلیک کرد و سپس گزینه INSTALL را انتخاب کنید. فونت مورد نظر باید با پسوند درست در فایل مربوط ذخیره شود.

  • هرگز اقدام به حذف فونت از پوشه ویندوز نکنید اطمینان کامل داشته باشید در ویندوز و سایر برنامه ها از آن فونت استفاده نمی‌کنید و حذف آن خللی در برنامه ویندوز ایجاد نمی‌کند.
  • چنانچه فونت‌هایی را در ویندوز نصب کردید باید با WORD اکسل سیستم شما در حال اجرا باشد. برای نمایش فونت‌های نصب شده باید از برنامه‌های مورد نظر خارج شوید و بعد از ورود مجدد فونت‌های جدید نمایش داده می‌شود.
  • برای استفاده از فونت‌های فارسی صفحه کلید را روی حالت فارسی قرار دهید در غیر این صورت قادر به مشاهده اسامی فونت‌های فارسی خواهید شد.
  • استفاده از فونت سمبل در حالا تایپ انگلیسی قابل استفاده است.

خرید آخرین نسخه فونت گفته

فونت گفته بر اساس تکنولوژی‌های جدید ساخته شده که این امکان را به شما می‌دهد تا همه وزن‌ها و استایل را در قالب یک فایل فونت در اختیار داشته باشید. فونت گفته بهترین گزینه برای ساخت وب‌سایت‌های جدید است که وزن و استایل مناسبی دارد. در صورتی که یک درخواست از سمت سرور شما ارسال شود سرعت لود هر صفحه سریع‌تر خواهد شد. فونت گفته به مرور زمان تکمیل و رفع عیب می‌شود شخص خریدار می‌تواند از طریق پنل خود آخرین نسخه را دریافت کند. ایمیل به روز رسانی و رفع باگ‌ها تنها به ایمیل خریدار ارسال می‌شود اگر مشتری شما ملزم به رعایت قوانین کپی رایت باشد شما می‌توانید با فونت گفته محصول مورد نظردر لایسنس صادر کنید.

جمع بندی

فونت گفته در سال 1402 توسط علیرضا نعمت‌الهی طراحی و بهینه‌سازی شد و از تغییرات چندان جدی و هوشمندانه برای ساخت آن استفاده شده است. علیرضا نعمت‌الهی همزمان با رونمایی این فونت اطلاعاتی از ویژگی‌های این محصول در اختیار ما قرار داده است. این محصول جدید را گفته نام گذاری کرده که دلیل آن ترکیب فونت‌های مختف با طراحی زیبا است‌.

از ویژگی‌های مهمی که طراح بر روی آن تاکید می‌کند می‌توان به تناسب دقیق اندازه حروف در وزن‌های مختلف در همنشینی با حروف انگلیسی اشاره کرد. تغییر وزن حروف از جای خود حرکت نمی‌کند و فقط کوچک و بزرگ می‌شود و راستای بالا و پایین فونت لاتین با فونت فارسی هم راستا و هماهنگ است. وقتی در بین یک متن فارسی عبارتی انگلیسی تایپ می‌شود این عبارت به دلیل ابعاد و ضخامت متفاوت برجسته نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ها و نحوه استفاده از این فونت با مشاورین ما در تماس باشید.

دانلود آخرین نسخه فونت گفته با فرمت TTF

نحوه­ دانلود رایگان فونت گفته

علت اصلی‌ محبوبیت فونت گفته در میان طراحان و کاربران ایرانی خوانایی آن است که بر روی فروش و دانلود آن تاثیر خوبی داشته است.  فونت گفته به سه دلیل توانسته نسبت به سایر فونت‌ها محبوبیت داشته باشد.

  • فونت گفته علیرغم ظاهر امروزی و جدیدش به ساختار و تناسبات فونت‌هاس پرکاربرد فارسی پایبند مانده است. به همین دلیل با وجود جدید بودن به راحتی پذیرفته می‌شود.
  • فونت گفته فرمی ساده و معمولی دارد و کنتراست ضخامت آن به حداقل رسیده است. به جز ساختار و شکل کلی همه ویژگی‌های خوشنویسانه حذف شده است.
  • مطابق با سلیقه و فرهنگ ایرانی‌ها طراحی شده است گردش‌های زیاد و پرهیز از شکل هندسی و شکسته در حروف باعث شده فونت گفته حس و حال انسانی و طبیعی داشته باشد که نزدیک به سلیقه نوشتاری ایرانیان است.

فونت گفته یک نرم افزار مالیاتی است که حق تکثیر، توزیع و ایجاد تغییر در فایل‌ها را نخواهید داشت. با خرید فونت گفته اجازه استفاده در دسکتاپ دارید می‌توانید در کامپیوتر شخصی خود آن را نصب کنید و انواع خروجی چاپ و فایل گرافیکی را داشته‌ باشید. برای استفاده از این فایل در پروژه‌های نرم افزاری و وب سایت لازم است بر اساس سطح تجاری و یک لایسنس خریداری کنید. برای استفاده از این فونت در یک مجموعه لازم است به نام مجموعه یک لایسنس حقوقی خریداری کنید و برای استفاده از فونت گفته در قالب‌های فروشی از قالب لایسنس ویژه مناسب است.

دانلود رایگان فونت گفته || فرمت TTF || حجم 1.8 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا