فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ایران مارکر (IranMarker) با لینک مستقیم

طراحی و ساخت تایپ‌فیس ایران مارکر بر اساس بازسازی حروف استایل قلم ایران است که این کار با دست و به وسیله ابزار ماژیک انجام شده است. بنابراین طراحی و خلق فونت IranMarker بر پایه و اساس تایپ‌فیس ایران انجام شده‌ است. در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که فونت ایران مارکر به طور کلی تایپ‌فیسی دست‌نویس محسوب نمی‌شود؛ ولی نسبت به تایپ‌فیس‌های سبک نسخ مطبوعاتی و استایل قلم ایران حالت دست‌نویس دارد؛ اما ویژگی دست‌نویس بودن آن کم است.

اگر در یک طراحی نیازمند فونت نسخ مطبوعاتی هستید که سبک هندسی و ماشینی کمی داشته باشد و از حس انسانی برخوردار باشد انتخاب فونت IranMarker مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود. دانلود رایگان فونت ایران مارکر را می‌توانید از مجموعه ما (https://download-font.ir) به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده تایپ‌فیس ایران مارکر

سرکار خانم ملیحه نوازش پور طراح و سازنده استایل قلم فارسی ایران مارکر است. این نوع فونت فارسی زیر نظر مسلم ابراهیمی به عنوان یک پروژه دانشجویی مورد استفاده قرار گرفت. در این جا لازم است از زحمات این دو عزیز تشکر و قدردانی کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت، سلامتی و تندرستی داریم.

وزن تایپ‌فیسی فارسی ایران مارکر

این نوع فونت حرفه‌ای و زیبا تنها یک وزن دارد. که Font lran Marker Regular فونت ایران مارکر رگولار تنها وزن این نوع تایپ‌فیس فارسی است. در نتیجه فونت lran Marker تایپ‌فیسی تک وزنی هست.

ویژگی‌های فونت فارسی ایران مارکر lran Marker

از ویژگی‌های تایپ‌فیس فارسی می‌توان به دارا بودن اعداد فارسی متناسب با فونت، کیفیت طراحی بالا، قابلیت استفاده در تمامی نرم‌افزارها و فرمت ttf اشاره نمود.

نحوه نصب فونت

بعد از این که دانلود فونت مورد نظر را انجام دهید با استفاده از نرم‌افزار Winrar باید اقدام به استخراج فایل فونت مورد نظر کنید؛ سپس روی فایل فونت دانلود شده کلیک راست نمایید و روی گزینه Install بزنید تا نصب فونت انجام شود.

اگر روی سیستم خود ویندوز 7 به پایین را نصب کرده‌اید باید در پوشه فونت‌های ویندوز فایل اصلی فونت را کپی نمایید تا بتوانید در نرم‌افزار مورد نظر از آن استفاده کنید.

کاربردهای استایل قلم فارسی ایران مارکر

از انواع کاربردهای استایل قلم IranMarker می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • انواع طرح‌های گرافیکی
  • امور تایپی
  • امور نوشتاری

کاربردهای مختلفی که این نوع قلم فارسی دارد به جهت ساختار ساده، نرم و البته متفاوت آن است. همان طور که قبلا گفته شد تایپ‌فیس ایران مارکر بر اساس بازسازی استایل قلم فارسی است که این بازسازی با حالت دست نویس و به وسیله ماژیک انجام شده است و همین موجب شده در این نوع فونت کمی مشخصه دست نویسی در آن دیده شود.

این نوع تایپ‌فیس فارسی حالت رسمی، ماشینی و هندسی کمی دارد به همین دلیل اگر در طرح گرافیکی خود نیازمند فونتی با حس و حال گرم انسانی هستید، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از استایل قلم فارسی ایران مارکر

همان طور که قبلا اشاره کرده‌ایم ملیحه نوازش پور طراح و مالکیت تایپ‌فیس فارسی IranMarker است؛ لذا فونتی مالکیتی محسوب می‌شود شما با خرید این نمونه استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، حق تکثیر و توزیع آن را ندارید.

با خرید این نمونه استایل قلم فارسی از دسکتاپ می‌توانید استفاده کنید و فونت را روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا به این نکته توجه کنید تنها برای تهیه نسخه پشتیبان مجاز به کپی فایل‌ها هستید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از تایپ‌فیس فارسی IranMarker باید خریداری شود.

اگر مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند شما ناگزیر هستید یک لایسنس برای استفاده از این نمونه فونت فارسی صادر کنید. در این جا به این نکته توجه نمایید که ایجاد لایسنس برای فونت خریداری شده فقط توسط شخص خریدار انجام می‌شود.

دانلود رایگان فونت ایران مارکر

به طور کلی طراحی و خلق فونت IranMarker بر پایه و اساس تایپ‌فیس ایران انجام شده‌ است. طراحی و ساخت تایپ‌فیس ایران مارکر بر اساس بازسازی حروف استایل قلم ایران است که این کار با دست و به وسیله ابزار ماژیک انجام شده است. انواع طرح‌های گرافیکی، امور تایپی و امور نوشتاری از کاربردهای تایپ‌فیس ایران مارکر به حساب می‌آیند. در پایان این پست لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمام تایپ‌فیس‌های که در مجموعه فونت ایران ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت را با اطمینان انجام دهید.

دانلود رایگان فونت ایران مارکر از سایت فونت ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا