فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت هستی (hasti) با لینک مستقیم | فرمت TTF

فونت فارسی هستی (hasti) از ترکیب نسخ با نستعلیق ساخته شده که اوج زیبایی خط فارسی است. فونت هستی در میان کاربرد و زیبایی از حروف سیال نستعلیق استفاده کرده که یک خط نسخ آرام است که کاربرد بالایی دارد. فونت هستی شباهت زیادی به فونت نستعلیق دارد به طوری که می‌توان گفت متاثر از نستعلیق بازاری است. این فونت برای دیوار نویسی و تبلیغات شهری با قلم درشت خطاطی مناسب است زیرا این حروف با بولد و فشرده‌تر نوشته شده است. فونت هستی بر اساس نوع حروف، حجیم و فشرده طراحی شده است و در آن اثری از ترکیبات و اتصالات نستعلیق وجود ندارد که برای فشردگی بیشتر فرم حروف “ک ی ح” شکسته و منقطع شده است.

ویژگی‌های فونت هستی

فونت هستی توسط مسلم ابراهیمی در سال 1388 به صورت پیگیر و حرفه‌ای طراحی شده که از ویژگی‌های منحصر با فردی برخوردار است. فونت هستی در سال‌ 1393 و 1396 توانست چهره تایپوگرافی وب و نرم افزار فارسی را تغییر دهد و با رعایت فاندری فونت ایران توانست فرهنگ رعایت داوطلبانه کپی رایت را در ایران رواج دهد و چالش فروش و کسب درآمد برای طراحی تایپ ایرانی را حل کند.

فونت هستی رایگان

  • فونت هستی دارای دو نوع نقطه است در فونت اول نقطه‌ها چهارگوش شبیه خوشنویی هستند و در فونت دوم نقطه‌ها گرد است.
  • در فونت هستی حروف قبل و بعد حروف کشیده می‌شود به صورتی که جای نقطه‌ها عوض می‌شود.
  • در این فونت حروف جایگزین وجود دارد که به راحتی می‌توانید درون بسته را تایپ کنید.
  • فونت هستی از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند که می‌توان به زبان عربی، کوردی و اردو اشاره کرد.
  • این فونت کاربرد زیادی دارد و برای هر نوع تبلیغات و نوشته‌های نمایشی مناسب است که می‌توان بنر سایت و پست‌های اینستاگرام به راحتی طراحی کرد. همچنین می‌توانید در تبلیغات شهری و بسته‌بندی محصولات از آن استفاده کرد که به جسارت شما بستگی دارد.
  • فونت هستی به سادگی طراحی شده و فاقد ترکیبات، وزن و استایل است که تمرکز بر روی شخصیت کلی دارد. در مراحل بعد به روز به روز قالب به ‌رسانی می‌شود و کم کم امکاناتی به آن اضافه می‌شود.
  • ترکیبات قالب هستی شباهت زیادی به فونت نستعلیق دارد که روز به روز به آن افزوده می‌شود.
  • قالب هستی قلمی با زاویه تند و تیز است که برای استایل شارپی بسیار جذاب و کاربردی است.
  • قالب هستی گردی و تیزی را در قالب وریبل فونت تنظیم می‌کند.

کاربرد فونت هستی

فونت هستی از نظر فشردگی، افزایش وزن و خطوط استنسیل به سبک فونت زیبا تبدیل شده است با توجه به ظاهر و ساختاری که دارد در کارهای تبلیغاتی و نمایشی کاربرد دارد. فونت هستی با الهام گرفتن از خط نستعلیق برای کارهای گرافیکی بسیار مناسب است که در طراحی پوستر، بنر و کارهای خلاقانه ایده مناسبی است. همانگونه که گفتیم فونت هستی بر اساس خط نستعلیق بازاری طراحی شده و کاملا خوشنویسی طور به نظر می‌آید. این فونت با ایجاد تغییر بر روی تمامی بخش‌های حروف با یک سبک جدید نستعلیق فشرده ساخته شده است. در طراحی این فونت اندازه حروف به صورت افقی و عمودی در نظر گرفته شده است که منحنی‌های ظاهری کاملا نرم دارد تا حدودی مانند فونت دانا با یک استایل ایتالیک در نظر گرفته شده است.

برای نمایشی دادن فونت از سبک خطوط استنسیل استفاده شده است که برش‌های خطی در زاویه مختلف برای آن در نظر گرفته شده که این برش‌ها در مکان‌های خاصی برای حروف‌ تعبیه شده که ظاهری نمایشی دارد. فونت هستی از ترکیبات حروف جایگزین متعددی پشتیبانی می‌کند که می‌توان برای کلمات در چند حالت مختلف استفاده کرد. و بیشتر برای عناوین و کارهای گرافیکی خلاقانه مناسب است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به انجام کارهای گرافیکی پیچیده تغییرات چشم‌گیری ایجاد کنید. این فونت از یک سبک خاص پیروی می‌کند که یک سری حروف جایگزین دارد که در ترکیبات خاص اعمال می‌شود.

دانلود فونت هستی

فونت هستی در آذرماه سال 1402 منتشر شد که تا حد زیادی به دور از استایل و سبک‌های وزنی‌های است و به راحتی قابل دانلود است. فونت هستی شباهت زیادی به فونت کوفی بنایی دارد و از حالت‌های شارپ، تیز کردن زوایا و دندانه‌ها با قابلیت‌های دیگر برخوردار است. از طریق این مجموعه به راحتی می‌توانید قالب هستی را دانلود کنید می‌توانید این قلم را دو سبک معمولی، نقطه گرد تهیه کنید که دارای دو فرمت TTF و WOFF است که درون بسته نقطه مخصوص اعداد فارسی هک شده است.  فونت هستی آمیخته از نستعلیق است و اوج زیبایی خط فارسی است. این فونت در میانه‌ی کاربرد و زیبایی حروف سیال نستعلیق را با کرسی نشانده و مانند خط نسخ آرام است. این فونت از نظر ظاهر شبیه به هیچ‌کدام از فونت‌ها نیست که به آسانی ‌می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد. برای دانلود نسخه رایگان فونت هستی از طریق این مجموعه اقدام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

دانلود فونت هستی

جمع‌بندی

فونت هستی یکی از فونت‌های محبوب ما ایرانی‌ها در خط فارسی محسوب می‌شود که مناسب متن و تبلیغات است که ارتباط نزدیکی با مخاطب ایجاد می‌کند. این فونت ترکیبات و حروف جایگزین متعددی دارد که دست‌ شما در تایپ حروف و کلمات در شکل‌های مختلف باز می‌کند. فونت هستی ساختاری بر اساس تایپ خودکار دارد که بیشتر افراد جامعه از این نوع نوشتار در دستخط خود استفاده می‌کنند. هر جا که نیاز به تایپ یک فونت به صورت خودکار و دست نویس دارید فونت هستی بهترین گزینه است. برای دانلود فونت هستی باید نگاهی به ساختار و قابلیت‌های جالب و خلاقانه آن کنید.

فونت هستی از زبان‌های عربی، انگلیسی و کوردی و فارسی به صورت کامل پشتیبانی‌ می‌کند که دارای اعداد و کاراکترهای خاصی است. این فونت ساختاری نزدیک به نسخه فارسی فونت دارد که حروف و کاراکتر‌ها را با تغییرات جزئی را نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این قالب می‌توان به امکان تایپ کلمات به صورت خط خورده اشاره داشت با استفاده از ترکیب جایگزین می‌توانید برخی از کلمات را به صورت خط خورده نمایش دهید و برای تولید محتوا هایی که جنبه آموزشی دارند استفاده کرد. می‌توانید با کلیک بر روی دکمه زیر به فونت هستی دسترسی پیدا کنید و آن را در فرمت مورد نظر خود با وزن معمولی  Regular دریافت کنید.

دانلود فونت hasti با لینک مستقیم و فرمت ttf

دانلود رایگان فونت هستی با فرمت TTF

هستی یکی از جدیدترین فونت های گرافیکی و رومانتیک فارسی است که در وب سایت فونت ایران منتشر شده است. این فونت پولیه اما نگران نباش، چرا که ما در این پست بصورت کاملا رایگان اون رو ارائه کردیم تا از استفاده اون لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت هستی می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت فارسی هستی با لینک مستفیم – حجم 2.5 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا