فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت کپسول (capsule)

یکی از جدیدترین فونت‌ها، فونت کپسول است که جزو فونت‌های هندسی، نمایشی، فانتزی و رمانتیک محسوب می‌شود. جذابیت و سادگی این نوع فونت فارسی به دلیل منحنی بودن گوشه‌ها، استایل گرد و ضخامت یکسان آن است. فانتزی، مهربان، تپل، سنگین، لطیف و نرم، بامزه، مینیمال بودن و غیره از ویژگی‌های ظاهری فونت کپسول هستند. در این پست همراه ما باشید تا دانلود رایگان فونت کپسول را تجربه کنید و همچنین آشنایی بیشتری با این فونت نمایشی زیبای فارسی داشته باشید.

کاربردهای فونت فارسی کپسول

فونت کپسول به جهت این که ظاهر آن به کپسول دارویی شباهت است به این نام شناخته می‌شود. نام این فونت همانند کاراکتر‌های آن بامزه و با نمک است. از کاربردهای این مدل فونت فارسی می توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • برای موضوعات مدرن تجاری مانند صنایع بسته‌بندی ( مواد شوینده و مواد غذایی )
  • برندهای تجاری
  • نشریات و کتاب‌های کودکان
  • عنوان فروشگاه
  • طراحی‌های گرافیکی به ویژه طراحی لوگو تایپ
  • حوزه کودک و نوجوان
  • چاپ تراکت
  • بنرهای تبلیغاتی

طراحان فونت کپسول

خانم شهرزاد اکبری و آقای فرهود مقدم به لطف تلاش‌های فراوان و زمان صرف شده در روزها، هفته‌ها و ماه‌ها توانسته‌اند فونت جذاب  capsule را منتشر کنند. فونت‌های همچون فرهنگ و داراب را خانم شهرزاد اکبری بیش از این خلق و انتشار نمود که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته‌اند. برای قدردانی از زحمات این دو عزیز تمام فونت دوستان از خرید غیر قانونی، اشتراک گذاری و دانلود رایگان این نوع فونت فارسی اجتناب می‌کنند.

ویژگی‌های فونت کپسول

فونت capsule حروف جایگزین شامل سـ، شـ، ـهـ ، ـه، م، و، ر، ژ،ز، نـ ، یـ ، ئـ ، تـ ، گـ ـگـ ـگ گ، پـ ،بـ ، کـ ـکـ ـک ک هستند.

حروف 3 نقطه در این نمونه فونت فارسی دارای حالت‌های گوناگون مانند ش، پ، ث، چ و ژ است که با استایل ست‌ها و کلیدهای میانبر قابل تغییر هستند.

فونت کپسول به جهت فرم و شخصیتی که دارد برای نوشتن ترکیب‌های منحصر، کلمات و عبارات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای استفاده از جملات طولانی و متن پیشنهاد نمی‌شود.

مزیت‌های فونت کپسول

این نوع فونت فارسی جزو دسته فونت‌های هندسی و نمایشی است و به جهت منحنی بودن گوشه‌ها، استایل گرد و ضخامت یکسان به سادگی و جذاب شدن فونت کمک می‌کند. طراحان گرافیکی در طراحی خود از این نوع فونت به جهت بامزکی و جذابیت که دارد، استفاده می‌کنند.

از ویژگی‌های ظاهری این نوع فونت می‌توان به لطیف بودن، مینیمال بودن، بامزه بودن، گرم، مهربان و فانتزی بودن اشاره نمود. مزیت‌های فونت کپسول شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

  • دارای حروف جذاب و متنوع
  • قیمت مقرون به صرفه و ارزان
  • پشتیبانی از زبان عربی و زبان‌های فارسی
  • دارای اعداد کاملا فارسی
  • حاوی اعراب عربی و کاملا فارسی
  • حروف لاتین سازگار و مشابه با حروف فارسی
  • دارای ظاهر و حالت‌های مختلف برای حروف سه نقطه مانند چ، ژ، پ و غیره

معایب فونت رمانتیک فارسی کپسول (capsule)

هر فونتی علاوه بر مزیت‌های که دارد دارای معایبی هم است فونت فارسی کپسول هم از این قاعده مستثنی نیست عیوبی دارد که به مرور زمان نقص‌های آن رفع شده است از معایب این نوع فونت می‌توان پشتیبانی نکردن از زبان ترکی و زبان‌های کردی، ارائه نکردن نسخه ویژه وب با فرمت  Woff و Woff 2، پشتیبانی نکردن از وریبل فرنت و نداشتن وزن‌های مختلف را نام برد.

قوانین و مقرارت برای خرید فونت کپسول

همان طور که قبلا ذکر شد شهرزاد اکبری و فرهود مقدم از مالکان و طراحان این نوع فونت محسوب می‌شوند به همین دلیل این نمونه فونت، نرم افزار مالکیتی به حساب می‌آید.

با خرید فونت capsule می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و نصب آن را روی کامپیوترهای شخصی انجام دهید و انواع فایل خروجی و خروجی چاپ داشته باشید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان کپی فایل‌ها مجاز است.

برای استفاده از این نوع فونت همانند تمام فونت‌های فارسی باید یک لایسنس مناسب برای هر محصول صادر شود و شخص کاربر باید این کار را انجام دهد.

یک لایسنس به نام پروژه بر اساس بزرگ یا کوچکی سطح تجاری در پروژه‌های نرم افزاری و وب سایت برای استفاده از فونت کپسول باید خریداری نمایید.

به نام یک مجموعه (سازمان، موسسه و شرکت) برای استفاده از این نوع فونت باید یک لایسنس حقوقی خریداری گردد.

در قالب‌های فروشی برای استفاده از فونت کپسول یک لایسنس ویژه به نام قالب باید خریداری شود. برای استفاده نامحدود از این نمونه فونت همانند دیگر فونت‌ها برای برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت‌ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های هلدینگ یا بزرگ باید یک لایسنس نامحدود خریداری شود.

خرید فونت کپسول capsule

جدا از این که حقوق طراح این نوع فونت باید رعایت شود هر طراح با ایمیل خود و به صورت شخصی باید به خرید فونت اقدام کند.

تمام فونت‌های که در سایت فونت ایران ارائه می‌شوند به مرور زمان عیوب‌ آن‌ها رفع و تکمیل خواهند شد. اگر مشتریان شما (برندهای شناخته‌ شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها) به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند باید یک لایسنس برای استفاده از این نوع فونت در محصول خود ایجاد کنید برای فونت خریداری شده تنها شخص خریداری است که می‌تواند یک لایسنس ایجاد نماید.

نکات مهم و کلیدی هنگام استفاده از فونت کپسول capsule

  • برای کاهش فونت کپسول این فونت فارسی در سایت دانلود فونت (download-font.ir) به صورت فایل فشرده ارائه می‌شود.
  • برای استفاده از این نوع فونت باید آن را خریداری کنید و نسخه رایگانی برای دانلود آن وجود ندارد.
  • مجموعه فونت ایران در خصوص فونت خریداری شده هیچ گونه مسئولیتی ندارد. تمامی مسئولیت‌ها بر عهده طراح فونت است.
  •  اگر از چندین فونت در سایت خود استفاده کنید، باعث می‌شود، سایت شما کند شود به همین دلیل در سایت خود از یک فونت استفاده کنید.
  • برای حمایت از ما می‌توانید سایت fontiran.com را به دوستان خود معرفی نمایید.
  • قبل از خرید فونت به نسخه‌های مختلف و قوانینی که در رابطه با استفاده فونت ذکر شده توجه کنید.
  • تمام فونت‌های که در سایت دانلود فونت (download-font.ir) عرضه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع شده‌ و به روز رسانی شده‌اند و خریدار می‌تواند نسخه تکمیل شده فونت مورد نظر را دانلود کند.

دانلود رایگان فونت کپسول با لینک مستقیم

فونت کپسول یک فونت پولی است که برای استفاده از آن باید آن را از سایت فونت ایران خریداری نمائید. اما نگران نباشید دانلود رایگان فونت کپسول را می توانید در سایت ما تجربه کنید و از استفاده این فونت نمایشی زیبا لذت ببرید. برای دانلود آخرین نسخه فونت کپسول روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان فونت کپسول – لینک دانلود مستقیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا