فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت نرگس خاتون (Narges Khatoon) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس نرگس خاتون جزو فونت‌های اوت لاین و نمایشی محسوب می‌شود.در فضای محصور کلمات و فضای بیرونی این نمونه استایل قلم فارسی تغییرات مناسبی را می‌توان اجرا نمود و این به جهت اوت لاین بودن حروف و طراحی خاص آن است که این عوامل باعث شده‌اند برای ایجاد تغییرات مناسب فضای زیادی فراهم شود. برای تولیدات چند رسانه‌ای و مصارف تجاری بهترین فونت فارسی محسوب می‌شود؛ چون از اصول مدرن و نوینی بهره برده است و می‌تواند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند. دانلود رایگان فونت نرگس خاتون را از سایت دانلود فونت (download-font.ir) می‌توانید به راحتی انجام دهید.

کاربردهای استایل قلم فارسی نرگس خاتون Narges khaton

از کاربردهای فونت فارسی نرگس خاتون می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پوسترهای تبلیغاتی
  • تبلیغات
  • بسته بندی محصولات
  • طرح‌های گرافیکی
  • نقاشی خط
  • درج تیترهای کوچک و بزرگ
  • طراحی اسم
  • طراحی لوگو

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که فونت فارسی نرگس خاتون مناسب نوشتن متن‌های رسمی و طولانی نیست. علاوه بر این برای تالیف کتاب، گزارش نویسی، نامه نگاری و غیره قابلیت استفاده ندارد. این نمونه فونت فارسی به جهت اوت لاین بودن در هنگام استفاده به حاشیه دهی و کادربندی نیازی ندارد که این موجب شده از این نوع قلم فارسی بتوان به راحتی استفاده نمود.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی نرگس خاتون

آقای علی اصغر طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی نرگس خاتون است که در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

تصویر سازی با تایپ‌فیس فارسی نرگس خاتون

فونت Narges khaton در بسته بندی محصولات و تبلیغات محیطی خاصیت نمایشی دارد. از مهم‌ترین ویژگی این نوع استایل قلم فارسی ارتباط بین تصویر‌سازی و فونت نرگس خاتون است. در کنار کاراکترهای شیرین و پویا این نوع تایپ‌فیس فارسی یکپارچگی تصویر وجود دارد که این موجب شده در مخاطب حس خوبی ایجاد شود.

فونت نرگس خاتون، بهترین فونت نمایشی و گرافیکی فارسی

استایل قلم فارسی نرگس خاتون به شکل خاصی در بحث فاصله گذاری یا کرنینگ حروف عمل می‌کند. در این نمونه فونت فارسی فقط کلمات هستند که با یکدیگر فاصله دارند. کاراکترهای تشکیل دهنده این نوع فونت فارسی برای استحکام کلمات و یکپارچگی کلمات تشکیل شده‌اند. طراح با استفاده از این نمونه تایپ‌فیس فارسی می‌تواند، تایپ‌ جذاب‌تری داشته باشد و این به جهت حروف جایگزین و حروف ترکیبی است که در آن وجود دارد و باعث شده طرح‌های اثرگذارتری تولید شود.

ویژگی‌ها و مشخصات استایل قلم فارسی نرگس خاتون Narges khaton

از ویژگی‌های تایپ‌فیس فارسی نرگس خاتون می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • کاربر از فضای داخلی و خارجی فونت نرگس خاتون می‌تواند، بهره‌مند شود و متناسب با قاب طراحی خود تصویر سازی و تغییرات خلاقانه‌ای را ایجاد کند.
  • دست طراحان برای ایجاد تغییرات دلخواه باز است و این به دلیل حروف جایگزین و حروف ترکیبی است که در این نمونه استایل قلم فارسی وجود دارد.
  • برای خلق عناوین تجاری و لوگوتایپ پویایی مناسب و قابل قبولی دارد و این به دلیل ویژگی‌های گرافیکی چشم‌نواز و شیرین این نوع فونت فارسی است.
  • به هم پیوستگی و یکپارچگی هنگام نوشتن کلمات وجود دارد و این به دلیل استفاده‌ی حداکثری از ساختار حروف و عدم وجود فضاهای پرت و خالی است.
  • پر کردن فواصل حروف با پهنای فونت
  • جزئیات حروف مانند سرکش‌ها و نقاط کمرنگ شده‌‌اند.
  • بر بدنه‌ی‌ اصلی کارکترها تمرکز شده است.
  • در ساختار حروف از منحنی‌های متعدد استفاده شده است.
  • زوایای تند و تیزی وجود ندارد.

تایپ‌فیس خاتون، قلمی خوانا و لطیف

استایل قلم نرگس خاتون، تایپ‌فیسی روان و خوانا است؛ چون پیچ و تاپ انحنای آن به حدی نیست که خوانایی آن را کم کند؛ ولی این پیچ و تاپ به این نوع فونت فارسی نرمی و لطافت افزوده است. استفاده از این نمونه تایپ‌فیس باعث شده مخاطب روی کلمات مکث نکند و این جهت بزرگنمایی دندانه‌های حروف و اجتناب از حذف آن‌ها است. اکثر کاراکترهای این نوع فونت فارسی هم سطح هستند که این موجب شده خواننده خسته نشود و از حرکت بیش از حد چشم به پایین و بالا جلوگیری شود.

تایپ‌فیس نرگس خاتون، دوستدار طراحان مبتدی

اگر شما جزو تازه‌کاران خلق نشان، لوگو و طراحی بنر و پوستر هستید، انتخاب فونت فارسی نرگس خاتون می‌تواند برای شما بهترین گزینه محسوب شود. شما با استفاده از این نوع استایل قلم فارسی نیازی به ریزه‌کاری‌های اضافه و نقش زنی ندارید و برای ایجاد تصاویر خلاقانه می‌توانید، کاراکترها را کنار هم قرار دهید.

با استفاده از این نمونه تایپ‌فیس فارسی می‌توانید روی کاغذ ایده‌های چشم‌نواز و جذابی را ایجاد کنید؛ چون با دیگر فونت‌های هم ارز خود قابلیت ترکیب دارد. بنابراین در کنار طراحی با استایل قلم خاتون می‌توانید از دیگر تایپ‌فیس‌های برجسته و فضا‌ساز هم استفاده نمایید. در پروژه‌های گرافیکی شاد و کودکانه می‌توانید به راحتی از این نمونه استایل قلم فارسی استفاده کنید و این به جهت طراحی منحصر به فرد آن است.

این نوع فونت نمایشی در طراحی برندهای مربوط به پوشاک و غذا، برندهای کودکانه و هر موضوع شادی استفاده می‌شود و این به دلیل طراحی اوت لاین آن است. در بین حروف و کلمات این نمونه قلم فارسی پیوستگی ایجاد می‌کند که این موجب شده فونتی شاد و فانتزی محسوب شود. استفاده از قلم فارسی نرگس خاتون موجب شده به جذابیت پروژه افزوده شود و این به جهت حروف جایگزین، حروف ترکیبی و طراحی منحصر به فرد آن است. در خلق تیزرهای تبلیغاتی از این نمونه تایپ‌فیس می‌توان استفاده کرد و این به دلیل طراحی خاصی است که دارد.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس نرگس خاتون جزو فونت‌های اوت لاین و نمایشی محسوب می‌شود. پوسترهای تبلیغاتی، تبلیغات بسته بندی محصولات، طرح‌های گرافیکی، نقاشی خط، درج تیترهای کوچک و بزرگ، طراحی اسم و طراحی لوگو از کاربردهای این نمونه استایل قلم محسوب می‌شوند. تمام فونت‌های که در مجموعه مریم سافت ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت را با اطمینان انجام دهید.

دانلود رایگان فونت نرگس خاتون

نرگس خاتون یکی از بهترین فونت های رومانتیک و نمایشی فارسی است که برای استفاده از این فونت باید آن را خریداری کنید، چرا که این فونت رایگان نیست. اما نگران نباشید، شما هم اکنون می توانید فونت نرگس خاتون را بصورت رایگان دریافت کنید. برای دانلود رایگان فونت نرگس خاتون بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت نرگس خاتون با لینک مستقیم – حجم 5.6 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا