فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت تجرید (tajrid) با لینک مستقیم

در سال 1392 تایپ‌فیس تجرید بر پایه خط نسخ طراحی شد و در سال 1399 این نوع تایپ متن عربی و فارسی در اختیار کاربران قرار گرفت. این نوع استایل قلم فارسی از ساختار رسمی و آشنای در متن، اسکرین و صفحات وب برخوردار است. این نمونه تایپ‌فیس فارسی به عنوان چهره‌ای در اسکرین و صفحات وب معرفی می‌شود و این به دلیل لحاظ کردن برتری نسبت به سطح دور و بهره‌مندی از جذابیت‌های فرمی خط نسخ بوده است. در این قسمت از سایت  download-font.ir ما قصد داریم شما عزیزان را با تایپ‌فیس (Tajrid) آشنا کنیم در ضمن می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت تجرید را از مجموعه ما انجام دهید. برای دانلود آخرین نسخه فونت تجرید به انتهای همین پست مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی‌های تایپ‌فیس تجرید

در طراحی و ساخت مجموعه فونت تجرید با تنظیم کرسی‌ها، اندازه حروف و نسبت ارتفاع سعی شده مطابق با نیازهای روز طراح گرافیک، اسکرین و صفحات وب این نمونه تایپ‌فیس در اختیار کاربران قرار بگیرد. بافت خاکستری متن و الگوی کلی متن باعث شده برای صفحه آرایی، اسکرین و پیکربندی صفحات‌وب مورد استفاده قرار بگیرد.

طراحی و تولید تایپ‌فیس تجرید در قالب اوپن تایپ بوده است. این نوع استایل قلم فارسی به متن جلوه‌ای پویا بخشیده و این به دلیل کرنینگ‌های متناسب و تنظیم فواصل بوده است. کاربر با استفاده از این نوع استایل قلم فارسی می‌تواند به ارتقا تجربه کاربری خود در متن، اسکرین و صفحات وب کمک کند و این به دلیل استفاده از جایگزین‌های متنی و اعراب گذاری دقیق است.

دانلود رایگان فونت تجرید از سایت download-font.ir

مجموعه تایپ‌فیس تجرید

تایپ‌فیس فارسی تجرید در شش وزن Bold، UltraLight، SemiBold، Light ،Medium و UltraLight  طراحی و تولید شده است. تمام وزن‌های استایل قلم تجرید شامل گلیف‌های لاتین هستند و در هر دو زبان فارسی و لاتین متن را تنظیم می‌کند و شامل تمام کاراکترهای اصلی می‌شود. پشتیبانی لازم را از تمام زبان‌هایی که از خط فارسی استفاده می‌کنند، می‌نماید. طبق استاندارد جهانی یونیکد این نوع استایل قلم فارسی ساخته شده است و در تمامی محیط‌های نرم‌افزاری، محیط‌های متنی که پشتیبانی لازم را از خط فارسی می‌کنند، قابلیت استفاده دارد.

طراح و سازنده استایل قلم تجرید

این نمونه فونت فارسی استاندارد، خوانا و زیبا الهام گرفته بر اساس خط نسخ است و پشتیبانی لازم را از زبان‌های عربی و فارسی می‌کند. آقای رضا غفاری طراح و سازنده استایل قلم Tajrid است. وی یکی از متخصصان در زمینه فونت فارسی ایرانی است که تایپ‌فیس‌های زیادی را تاکنون طراحی نموده و در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

کاربردهای استایل قلم تجرید

این نمونه استایل قلم فارسی دارای ساختاری زیبا، ساده، رسمی و خوانا است که در صنعت چاپ، اپلیکیشن‌های موبایل و وب سایت از آن استفاده می‌شود. برای صفحه آرائی مناسب است؛ چون می‌توانید کرسی‌ها، اندازه حروف و ارتفاع را تنظیم کند.

در تابلوهای خیابانی از این نوع تایپ‌فیس فارسی استفاده می‌شود و به جهت خوانایی و سادگی که دارد، باعث شده رانندگان بتوانند مسیرها را سریع و راحت تشخیص دهند. این نمونه فونت فارسی در دو بسته مختلف عرضه می‌شود، بسته حرفه‌ای آن با شش وزن ارائه می‌شود؛ ولی بسته اقتصادی آن با دو وزن ارائه می‌گردد. فونت فارسی تجرید در فرمت‌های زیر ارائه می‌شود:

  • برای استفاده از فونت زیبای تجرید در صفحات وب دارای فرمت‌های EOT، Woff و Wof2 است.
  • فونت OTF با شش وزن متعدد
  • فونت اصلی با فرمت TTFبرای کامپیوترهای شخصی در برنامه‌های گرافیکی با قابلیت تایپ مستقیم

ویژگی‌ها و مشخصات فونت Tajrid

فونت تجرید دارای ویژگی‌های زیر است:

  • نام انگلیسی: Tajrid
  • به جهت خوانایی برای اپ‌های موبایل، صفحات وب سایت، مطبوعات و غیره استفاده می‌شود.
  • دارای طراحی حرفه‌ای و استاندارد با خوانایی بالا
  • طراح فونت: آقای رضا غفاری
  • از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای بسته اقتصادی با دو وزن و بسته حرفه‌ای با شش وزن است.

نحوه نصب فونت قلم فارسی تجرید

بعد از این که دانلود کردن و اکسترکت کردن فونت تجرید را انجام داده‌اید باید روی فایل تایپ‌فیس دانلود شده کلیک راست کنید و برای این که فونت نصب شود و بتوانید در نرم‌افزارها از آن استفاده کنید باید روی گزینه install بزنید.

فونت فارسی تجرید (tajrid)

فونت تجرید تایپ‌فیسی فانتزی بوده که دارای طراحی خاصی است. این نمونه استایل قلم فونتی عربی هست که برای صفحه آرایی، طراحی‌های کودکانه و فانتزی، طراحی بنرهای با موضوعات علمی و مدرن استفاده می‌شود.

دانلود رایگان فونت تجرید با لینک مستقیم

فونت زیبای تجرید، یک فونت رسمی و خوانا است که حتی در تابلوهای خیابان های شهر تهران نیز مشاهده میشود. این فونت رایگان نیست و برای استفاده از آن باید از سایت فونت ایران آن را خریداری کنید. آیا دوست دارید بصورت کاملا رایگان فونت تجرید را داشته باشید؟ ما بصورت رایگان این قلم زیبای فارسی را ارائه کردیم تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت تجرید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت تجرید با لینک مستقیم | حجم 3.6 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا