فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت حمیده ساعیان (hamideh saeian) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس حمیده ساعیان جزو فونت‌های دست‌نویس محسوب می‌شود. این نمونه استایل قلم فارسی دست‌نویس در مقایسه با دیگر فونت‌های دست‌نویس شباهت زیادی به دست‌خط خودکاری واقعی  دارد؛ چون راحتی بیشتر، آزادی بیشتر و تنوع شکل زیادتری دارد. در این پست از مجموعه دانلود فونت به نشانی download-font.ir ما قصد داریم شما عزیزان را با تایپ‌فیس حمیده ساعیان آشنا کنیم. دانلود رایگان فونت حمیده ساعیان را می‌توانید ازمجموعه ما به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی حمیده ساعیان

فونت حمیده ساعیان همان طور که از نامش مشخص است طراح و سازنده آن خانم حمیده ساعیان است. وی برای طراحی و ساخت این نمونه تایپ‌فیس از دست‌خط شخصی خود الهام گرفته در واقع دست‌خط شخصی خود را تبدیل به فونت کرده‌ است طراحی و ساخت حروف این نوع تایپ‌فیس فارسی زیر نظر استاد مسلم ابراهیمی انجام شده است. ظرافت‌ها و مراحل پیچیده‌ای نیاز است تا یک دست‌خط شخصی تبدیل به تایپ‌فیس شود.

در همین جا لازم است از زحمات حمیده ساعیان و مسلم ابراهیمی به خاطر طراحی و ساخت این نوع فونت زیبا تشکر و قدردانی کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.

برای این که طراح بتواند نگارش حروف را به مناسب‌ترین شکل انجام دهد باید تمرین‌های خوشنویسانه داشته باشد و دست‌خط خود را مورد بررسی قرار دهد تا بهترین فرم حروف را تشکیل دهد اگر چه تسلط خوبی بر دست‌خط شخصی خود داشته باشد.

کاربردهای تایپ‌فیس حمیده ساعیان Hamideh Saeian

فونت دست نویس حمیده ساعیان همانند دیگر تایپ‌فیس‌های دست نویس در موارد زیر کاربرد دارد:

  • ایجاد فضاهای صمیمی و عاشقانه در گرافیک محصولات فرهنگی
  • درج نکته‌های خاص در تبلیغات
  • طرح‌های گرافیکی عاشقانه و شاعرانه
  • پوسترهای تبلیغاتی، هنری و فرهنگی

استایل قلم فارسی Hamideh Saeian ترکیبات زیادی دارد که با دقت و حوصله زیادی به آن افزوده شده است. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که امکان عدم استفاده از این ترکیبات را بیشتر نرم‌افزارهای حروفچینی به کاربران می‌دهند.

دانلود رایگان فونت دست نویس حمیده ساعیان با لینک مستقیم و کاملا رایگان

آموزش نصب فونت

بعد از این که فایل فونت مورد نظر را دانلود نموده‌اید اگر فایل آن به صورت فشرده است باید آن را از حالت فشرده خارج نمایید. در مرحله بعد باید روی فایل فونت کلیک راست کنید. سپس روی گزینه install بزنید. در مرحله بعد باید به برنامه گرافیکی مانند فتوشاپ وارد شوید و اگر فونت بالا نیامد باید کامپیوتر خود را خاموش و روشن کنید. این نمونه استایل قلم فارسی در فرمت‌های woff، otf، svg، ttfو  eotارائه می‌شود و در مرورگرهای فایر فاکس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره قابلیت استفاده دارد.  

دانلود فونت حمیده ساعیان

فونت‌های که طراحی و ساخت آن‌ها زیر نظر مسلم ابراهیمی و در کارگاه او انجام شده باشد با پیشوند ME  نصب آن‌ها در لیست تایپ‌فیس‌های شما قرار می‌گیرند. اگر مشتریان شما علی الخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت کپی رایت ملزم هستند شما ناگزیر هستید یک لایسنس یا اجازه نامه برای استفاده از این فونت خریداری نمایید. ایجاد لایسنس فقط توسط خریدار فونت باید انجام شود.

حمیده ساعیان طراح و سازنده فونت فارسی Hamideh Saeian

است؛ لذا نرم‌افزار مالکیتی به حساب می‌آید. شما با خرید این نمونه استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نمونه استایل قلم فارسی از دسکتاپ می‌توانید، استفاده کنید و نصب فونت را در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها از کپی فایل‌ها می‌توانید، استفاده کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس Hamideh Saeian بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع فونت باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نمونه تایپ‌فیس در قالب‌های فروشی باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نوع استایل قلم در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری نمایید.

برای این که حجم فونت کاهش پیدا کند آن را در فایل فشرده ارائه می‌دهند. برای نصب فونت باید آن را از حالت فشرده خارج کنید برای این منظور از نرم افزار WinRar باید استفاده کنید. برای صفحات وب از هر فونتی نباید استفاده نمایید. در صفحات وب از چندین تایپ‌فیس نباید استفاده کنید؛ چون باعث کاهش سرعت سایت شما می‌شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه فونت فارسی دست‌نویس حمیده ساعیان بر پایه و اساس دست‌خط شخصی طراح ( حمیده ساعیان) است. این نمونه استایل قلم فارسی بهترین گزینه برای کاربرانی است که به دنبال فونتی جذاب، طبیعی و گرم هستند.

خانم حمیده ساعیان در طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی به جامعه گرافیست‌ها دست‌خط واقعی شخصی خود را ارائه نموده است که از همین جا از زحمات او تشکر و برای وی آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

ایجاد فضاهای صمیمی و عاشقانه در گرافیک محصولات فرهنگی، درج نکته‌های خاص در تبلیغات، طرح‌های گرافیکی عاشقانه و شاعرانه و پوسترهای تبلیغاتی و هنری و فرهنگی از کاربردهای تایپ‌فیس فارسی حمیده ساعیان محسوب می‌شود. تمام فونت‌های که در مجموعه fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت را به راحتی انجام دهید.

دانلود رایگان فونت دست نویس حمیده ساعیان

فونت دست نویس حمیده ساعیان، یکی از ساده ترین و دلنشین ترین فونت های دست نویس است که سرکار خانم ساعیان بر اساس دست خط خودشان آن را طراحی کرده است. این فونت 148 هزار تومان قیمت دارد و باید آن را از سایت fontiran.com خریداری نمائید. اما دوست دارید فونت دست نویس ساعیان را رایگان دانلود کنید؟ برای دانلود رایگان فونت حمیده ساعیان می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت حمیده ساعیان – حجم 2.4 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا