فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت بنیاد کودک (bonyadekoodak) با لینک مستقیم و فرمت TTF

فونت بنیاد کودک یکسری از فونت‌های مناسب متن است که توسط رضا بختیاری و مهدی ارشادی طراحی و توسعه یافته است. این فونت دارای زبان خودمانی و بی آلایش است که برای متن‌های بلند، عناوین و تبلیغات استفاده می‌شود. این فونت فرمی کاملا ساده دارد که با سبک‌های استایل و وزن‌های متعدد خوانایی بسیار عالی دارد و در متن‌های طولانی کاربرد دارد. فونت بنیاد کودک با رعایت منحنی و اطلاق خطوط صاف و موازی به خوبی عمل می‌کند که بازه بزرگی برای خواندن متون بلند ایجاد می‌کند‌. در طراحی این فونت تعادلی بین فرم‌های منحنی و صاف برقرار شده که بازه‌ی بزرگی را پوشش می‌دهد که دارای یک سبک گرد است که با نام کودک کوچک نام گذاری شده که سبک کوچک کودکانه‌تر و شیرین‌تر است. این سبک برای رسانه‌های چاپی، دیجیتال و محیطی مناسب و قابل اعتماد است که در تیترهای بزرگ دلبری می‌کند.

ویژگی‌های فونت بنیاد کودک

بنیاد کودک در تلاش است برای بهبود ارتباطات و در جهت پیش برد فعالیت خود و ترغیب توانگران در تأمین نیازهای دانش‌آموزان برای بازنگری هویت خود فعالیت نماید. در این راستا بر اساس مسئولیت اجتماعی و کمک گرفتن از تخصص خود با افتخار در این جریان گام برداشته‌ایم و با بررسی داده‌ها و اطلاعات ارائه شده از سوی بنیاد ایده‌پردازی بر اساس ویژگی‌های اصلی و صفات بارز برند در طراحی فونت پیش بردیم. پروسه‌ی دیزاین اجرای این فونت را به طور کامل در نرم افزار خود انجام داده است که در مرحله ایده پردازی مورد توجه قرار گرفته است. با در نظر گرفتن جایگاه و لحن برند به تعریف شخصیت متناسبی رسیدیم که در جواب گوی نیاز برند بودیم. میزان نرمی برند به گونه‌ای در نظر گرفتیم که مسبتی با نام بنیاد کودک داشته باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های فونت بنیاد کودک می‌توان به سازگاری با وب، طراحی مرکبات و کشیدگی‌های پرکاربرد، اعداد هم عرض و پشتیبانی از زبان عربی و غیره اشاره داشت. برای ایجاد لوگوتایپی متمایز و منسجم تغییراتی در فرم‌ها اعمال می‌شود که تمایل خود را با فونت حفظ می‌کند.

فونت بنیاد کودک رایگان

بررسی و دانلود آخرین نسخه رایگان فونت بنیاد کودک

فونت بنیاد کودک در سال ۱۴۰۱ به صورت اختصاصی و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار تولید شد. بنیاد کودک در راستای تامین نیازهای دانش‌آموزان تصمیم گرفته فونت اختصاصی خود را به صورت عمومی منتشر کنند. تیم طراحی این تصمیم را گرفتند که سبک کوچکی را طراحی کنند که برای عرضه‌ی عمومی جامع‌تر و کاربردی‌تر باشد بتواند نیازهای بیش‌تر مردم را پوشش دهد. درآمد حاصل از فروش این فونت متعلق به بنیاد است و صرف بورسیه دانش‌آموزان کم‌برخوردار می‌شود. با خرید و دانلود این فونت به کسب و کارهای بنیاد کودکان کمک خواهید کرد.

استایل و وزن فونت بنیاد کودک

فونت بنیاد کودک یک قلم خانواده‌دار است که به‌نام کودک کوچک نام‌گذاری شده و ساختار کودکانه و شیرین خلق می‌کند که برای استفاده در رسانه های چاپی و دیجیتال محیطی قابل اعتماد ایجاد می‌کند. نسخه معمولی فونت در اکثر نوشته‌های بلند خوانایی خود را از دست نمی‌دهد و در تیترهای بزرگ دلبری می‌کند. فونت بنیاد کودک دارای ۸ وزن مختلف است و از تسخه Thin شروع و تا نسخه Black ادامه دارد. وزن متنوع این فونت از نسخه نازک گرفته تا پهن به شکل دهی و فرم دهی پروژه‌ها کمک می‌کند و بر روی کلمات کلیدی تاکید می‌کند. نمایش این نوع کلمات در دید بهتر مخاطب تاثیر می‌گذارد و بر روی بازاریابی و فروش شما در هر حوزه‌ای استفاده می‌شود‌.

برای دانلود فونت بنیاد کودک چندین فایل فونت وجود دارد که می‌توان به فرمت‌ها WOFF2, TTF, OTF, WOFF دسترسی داشت و در انواع نرم افزار گرافیکی، ویرایشگر متن و صفحات وب از آن استفاده کرد. نسخه‌های ایجاد شده برای وب‌فونت حج بسیار کمتری دارد که در ۸ وزن و ۲ استایل در دسترس است و دارای نسخه وربیل می‌باشد.

فونت فارسی بنیاد کودک با اعداد فارسی

پشتیبانی از چند زبان مختلف

فونت فارسی بنیاد کودک در انواع زبان فارسی، عربی و انگلیسی است رسم خط عربی و زبان فارسی یکسان است تنها تفاوت جزئی در برخی از حروف دارد. پشتیبانی از این فونت در دو سبک بنیاد کوچک و معمولی وجود دارد که شامل حروف و تعداد کلمات است. فونت بنیاد کودک از زبان انگلیسی پشتیبانی کامل می‌کند ساختاری که برای پیاده سازی بر روی زبان فارسی در نظر گرفته شده است، در زبان انگلیسی پشتیبانی کاملی از نسخه انگلیسی شده که کلیه حروف و کاراکترهای زبان لاتین دارای طراحی اختصاصی هستند.

دارای حروف و ترکیبات جایگزین فارسی و عربی

فونت بنیاد از ترکیب چندین حروف ایجاد شده که کلمات با ظاهری متفاوت تایپ می‌شود. تایپ این کلمات در شکل‌های مختلف در ابتدا، میانه و انتهای کلمات قرار دارد که بر روی زیبایی متن کمک خوبی می‌کند. حروف و ترکیباتی همچون«ک، کـ، ـک، ی، ـر، م، ص، ط، ـی» دارای چند ساختار مختلف از نظر ظاهر است که به کمک آن می‌توان به دانلود فونت بنیاد کودک پرداخت و از تنظیمات Open Type استفاده کرد و به طور متنوعی تایپ کنید. بیشتر مخاطبان با ترکیب آن می‌توانند کلمات معطوف کند و در ترکیبات مختلف از آن استفاده کنند.

فونت وریبل بنیاد کودک با 2 ساختار

فونت بنیاد کودک تمامی وزن‌ها و سبک‌ها در قالب یک فایل جای می‌دهد که امکان تنظیم وزن فونت وجود دارد و به کمک متغیر Round می‌توان نرمی و گردی حروف را تغییر داد. هنگام تغییر وزن حروف فونت‌های قابل استفاده می‌شود به عنوان مثال حرف <<ص>> در کلمه تحصیل می‌بینید که به عنوان حرف جایگزین استفاده می‌شود. به جای تغییر وزن حروف وزن‌گردی حروف قابل تنظیم است که ساختار شکست‌تر به سمت نرمی دارد.

نصب فونت بنیاد کودک درسایت

فونت بنیاد کودک دارای فرمت WOFF2 و WOFF است که امکان استفاده در سایت را به کاربر می‌دهد. این نسخه از فونت دارای حجم کمی است که به راحتی در سایت قابل نصب است. نسخه وریبل فونت از این نوع فرمت پشتیبانی می‌کند که نیاز به لود فونت در وزن‌های مختلف دارد. فونت بنیادی کودک یکی از وزن‌های چندگانه است که حجمی کمتری را در بر می‌گیرد. این فونت وزن‌های سنگین و ضخیم که باعث افزایش خوانایی و ایجاد تمرکز بیشتر کاربر خواهد شد که به تمرکز بیشتر کاربر در استفاده از تیترها، عناوین و نقل قول‌ها کاربر کمک می‌کند که با تقسیم بندی از نظر چیدمان کلی محتوای انبوهی از محتوای طولانی خطوط را گم نمی‌کنید. یا فونت سبک و معمولی Regular می‌توانید در بدنه فونت متن از آن استفاده کنید. این فونت تنوع وزنی و طراحی بالایی در ساختارش دارد که به عنوان یک رابط کاربری استفاده می‌شود.

خرید فونت بنیاد کودک

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت بنیاد کودک؛ فونت رسمی و خوانای فارسی با 8 وزن مختلف

فونت بنیاد کودک، یکی از جدیدترین فونت های رسمی و اداری فارسی است که در شهریور ماه 1402 در سایت فونت ایران منتشر شد، این فونت خوانایی بسیار بالایی دارد و می توان در متن ها طولانی از آن بهره گرفت. قلم زیبای بنیاد کودک توسط آقایان مهدی ارشادی و رضا بختیاری فرد طراحی شده است. اما توجه داشته باشید که این قلم فارسی رایگان نیست. اما دوست دارید دانلود رایگان فونت بنیاد کودک را تجربه کنید؟ در ادامه این پست می توانید بصورت کاملا رایگان این فونت فارسی را دانلود کنید.

دانلود فونت بنیاد کودک – لینک مستقیم با حجم 2.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا