فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت نبی قرآنی (wm_Nabi Qurani) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس فارسی نبی، فونتی زیبا بوده که برای تایپ کردن متن‌های عربی استفاده می‌شود. شما با استفاده از این نوع استایل قلم می‌توانید، زیبایی خاصی را به متن‌های عربی تقدیم کنید. کلیه اعراب در این نوع فونت عربی وجود دارد و به خوبی در برنامه‌های مانند ورد یا برنامه‌هایی که open type ساپورت هستند، اجرا می‌شود. دانلود رایگان فونت نبی قرآنی را می‌توانید از مجموعه ما (download-font.ir) به راحتی انجام دهید. فونت wm_Nabi Qurani (نبی قرآنی) یکی از محبوب ترین فونت های وب سایت مریم سافت (MaryamSoft.com) است.

طراح و سازنده فونت فارسی نبی قرآنی، فونت متون عربی

در سال 1389آقای حسین زاهدی تایپ‌فیس عربی نبی قرآنی را طراحی و تولید نمود. حدود یک سال طراحی و ساخت این نوع استایل قلم طول کشید. این نوع فونت عربی به سبک خطوط قرآنی است و تمام کشیدگی‌ها و اعراب در آن وجود دارد.

این کشیدگی‌ها را قبل از هر حرف با زدن دکمه Shift+J می‌توانید، اجرا کنید. همه برنامه‌های که پشتیبانی لازم را از فونت فارسی می‌کنند این تایپ‌فیس قرآنی در آن‌ها قابلیت اجرا دارد. در هنگام طراحی و ساخت حروف استایل قلم نبی از قرآن‌های چاپ جدید سعودی الهام گرفته شده است.

عثمان طه خطاط این نمونه تایپ‌فیس فارسی است. به جهت ساختار هنری و کاربرد قرآنی که این نوع قلم فارسی دارد باعث شده مرتب سازی اعراب و تایپوگرافی آن امری مهم و ضروری باشد تا کاربران بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند و نیاز حرفه‌ای آن‌ها تامین شود.

دانلود بهترین و استانداردترین فونت برای آیات قرآن

آموزش نصب فونت نبی قرآنی بر روی سیستم عامل ویندوز

برای نصب فونت در ویندوز 7 از دو روش می‌توانید، استفاده کنید. در روش اول برای نصب فونت کافی است دو بار روی فایل فونت مورد نظر کلیک کنید به طوری که ظاهر فونت دیده شود. در مرحله بعد باید گزینه Install (بالای پنجره باز شده) بزنید یا این گزینه Install را از طریق کلیک راست کردن روی فایل فونت انتخاب کنید.

روش دوم به این صورت است که باید ابتدا کپی فونت‌های مورد نظر را انجام دهید برای این منظور می‌توانید کلیک راست کنید و گزینه copy را انتخاب نمایید یا این که Ctrl+c را بزنید. در مرحله بعد برای ذخیره فونت‌های کپی شده باید به Control Panel بروید و روی Font کلیک نمایید. (یا این که روی دکمه Ctrl+v بزنید یا راست کلیک نمایید و گزینه Paste را انتخاب کنید.) در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که از روش دوم زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهید چند فونت را روی سیستم خود نصب نمایید؛ چون استفاده از روش اول برای نصب چند فونت می‌تواند، زمان گیر باشد.

به طور خلاصه فونت فارسی نبی قرآنی برای نوشتن متون عربی استفاده می‌شود و الهام گرفته از چاپ قرآن‌های جدید سعودی است. در پایان این محتوا لازم است به این نکته اشاره کنیم که در تمام تایپ‌فیس‌های که در وب سایت گروه نرم افزار مریم سافت ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید با اطمینان کامل دانلود آخرین نسخه فونت را انجام دهید.

دانلود رایگان فونت نبی قرآنی با فرمت TTF و لینک مستقیم

قلم نبی قرآنی، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین فونت های ارائه شده توسط مریم سافت است که مختص آیات قرآنی ساخته شده است. این فونت بسیار استاندارد فارسی را می توانید از سایت maryamsoft.com تهیه کنید و توسط برنامه قلم برتر از آن بهره بگیرید. آیا دوست دارید فونت نبی قرآنی را بصورت رایگان داشته باشید؟ ما این قلم زیبای فارسی را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم ارائه کرده ایم تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود آخرین نسخه فونت نبی قرآنی با لینک مستقیم می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود فونت wm_nabi-qurani با لینک مستقیم || فرمت TTF || حجم 1 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا