فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت پرنیان (Parnian) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس پرنیان یک استایل قلم نمایشی است که روی فونت نازنین اجرا شده و بافت گلدوزی دارد. گلدوزی کردن حروف این نوع تایپ‌فیس فارسی با خطوط هاشوری توسط طراح فونت، پرنیان کاشفی ترسیم شد. این نمونه فونت فارسی یک پروژه دانشجویی بوده که توسط مسلم ابراهیمی در کارگاه طراحی تایپ انجام شده است. اصلاح و اجرای نرم افزاری این نوع تایپ‌فیس فارسی توسط شهرزاد اکبری انجام شده است. این نمونه استایل قلم فارسی طراحی آن به صورت فارسی انجام شده و توسط قلم، حرکت نخ در گلدوزی شبیه سازی شده است. دانلود آخرین نسخه فونت پرنیان را می‌توانید از سایت دانلود فونت به نشانی download-font.ir به راحتی انجام دهید. در این مقاله ما قصد داریم شما عزیزان را با استایل قلم فارسی پرنیان آشنا کنیم.

مشخصات و ویژگی‌های تایپ‌فیس parnian

فونت پرنیان بهترین و جدیدترین فونت نمایشی فانتزی و فارسی است که بر اساس و پایه قلم نازنین ساخته شده و دارای سبک و بافت گلدوزی است. در این جا توجه داشته باشید که فونت‌های نمایشی برای اندازه‌های بزرگ استفاده می‌شوند و برای متن‌های ریز و طولانی کاربردی ندارند.

استفاده از این نمونه فونت فارسی در طرح‌های گرافیکی باعث شده به آن‌ها طرح زیبا و خاصی تقدیم شود و طرح کاملا متفاوتی را ایجاد نماید. این نمونه تایپ‌فیس فارسی در یک وزن وجود دارد و در فرمت TTF ارائه می‌شود. در ویندوز این نوع استایل قلم را می‌توان نصب نمود.

در برنامه‌های گرافیکی می‌توانید به صورت مستقیم از آن استفاده کنید و به برنامه فارسی نویس نیازی ندارد. به طور کامل از زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند. به صورت اختصاصی کاراکترهای انگلیسی طراحی شده‌اند و با نوشته‌های فارسی هماهنگی بالایی دارند.

به صورت کاملا دستی تایپ‌فیس رمانتیک پرنیان طراحی شده و شبیه سازی حروف آن به بافت گلدوزی توسط قلم انجام شده؛ سپس تصاویر نمونه از روی حروف تهیه و فایل برداری آن انجام شده است. این نمونه تایپ‌فیس فارسی جزو فونت‌های نمایشی بوده و برای طراحی بنرهای تبلیغاتی، مجلات، جلد کتب، تیتر نویسی و غیره استفاده می‌شود. همانند دیگر فونت‌های نمایشی برای پاراگراف‌ها و متن‌های طولانی تایپ‌فیس مناسبی نیست. از مشخصات استایل قلم parnian می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یک وزن دارد.
  • برای نوشته‌های فانتزی، رمانتیک و نمایشی انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.
  • ساختار حرفه‌ای، دوست داشتنی و استانداردی دارد.
  • در فرمت TTF ارائه شده است.
  • نام انگلیسی: Parnian
  • طراحی آن توسط خانم پرنیان کاشفی زیر نظر استاد مسلم ابراهیمی انجام شده است.
  • خانم شهرزاد اکبری حروف را به فونت تبدیل نموده
  • ساختاری کاملا خاص، رمانتیک و فانتزی دارد.

دانلود رایگان فونت نمایشی پرنیان

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از تایپ‌فیس پرنیان

خانم پرنیان کاشفی طراح و سازنده فونت پرنیان هست به همین دلیل این نمونه تایپ‌فیس، نرم افزاری مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید.

شما با خرید این نمونه فونت فارسی می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و آن را روی کامپیوترهای شخصی خود نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها باید از کپی فایل‌ها استفاده کنید.

یک لایسنس مناسب برای استفاده از فونت پرنیان باید صادر شود. یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس پرنیان بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک در وب سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از استایل قلم parnian باید خریداری شود.

یک لایسنس ویژه به نام قالب در قالب‌های فروشی برای استفاده از تایپ‌فیس parnian باید خریداری کنید. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از تایپ‌فیس پرنیان برای برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری نمایید.

اگر مشتریان شما بخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند برای استفاده از این نمونه فونت فارسی ناگزیر هستید یک لایسنس صادر کنید.

سخن پایانی

تایپ‌فیس پرنیان یک استایل قلم نمایشی است که روی فونت نازنین اجرا شده و بافت گلدوزی دارد. گلدوزی کردن حروف این نوع تایپ‌فیس فارسی با خطوط هاشوری توسط طراح فونت، پرنیان کاشفی ترسیم شده است. استفاده از این نمونه فونت فارسی در طرح‌های گرافیکی باعث شده به طرح، زیبایی خاصی تقدیم شود و طرح کاملا متفاوتی را ایجاد نماید. این نمونه تایپ‌فیس فارسی در یک وزن وجود دارد و در فرمت TTF ارائه می‌شود. در ویندوز این نوع استایل قلم را می‌توان نصب نمود. تمام فونت‌های که در مجموعه فونت ایران (fontiran.com) ارائه می‌شوند به روز رسانی و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت مورد نظر را به راحتی انجام دهید.

دانلود رایگان فونت پرنیان

پرنیان؛ یکی از بهترین و جذاب ترین فونت های نمایشی فارسی است که به شکل دوخت نخ طراحی شده است. این فونت از دسته فونت های فروشی و پولی در سایت فونت ایران است که برای استفاده از فونت پرنیان باید مبلغ 148000 تومان هزینه کنید. آیا دوست دارید فونت پرنیان را بصورت رایگان دانلود کنید؟ ما این فونت رو برای دانلود گذاشتم تا شما از استفاده اون لذت ببرید. برای دانلود فونت پرنیان می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت فارسی پرنیان با لینک مستقیم – حجم 1.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا