فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ابتکار (Ebtekar) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس ابتکار فونتی نمایشی است. بر پایه رترو طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی انجام شده است. قدرت مانور دهی استایل قلم Ebtekar در تایپوگرافی مچ میکینگ ویژگی خاص این نمونه فونت فارسی به شمار می‌آید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که مچ میکینگ به معنی هماهنگی نزدیک ترکیب حروف فارسی و لاتین است. در سال 94 این نوع استایل قلم در نخستین سالانه هنر طراحی کتاب مورد تقدیر قرار گرفت. در این پست از سایت download-font.ir ما قصد داریم شما عزیزان را با این نمونه فونت فارسی بیشتر آشنا کنیم. برای دانلود رایگان فونت ابتکار به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

کاربردهای فونت فارسی ابتکار

همان طور که در قسمت قبل اشاره شد هماهنگی نزدیکی که بین حروف فارسی و لاتین این نمونه استایل قلم وجود دارد، موجب شده که بتوان از این نمونه تایپ‌فیس فارسی در موارد زیر استفاده نمود:

  • طراحی جلد کتاب یا پوسترهای تبلیغاتی
  • طراحی لوگو
  • طراحی تایپوگرافی
  • طراحی گرافیکی
  • طراحی سریع لوگوهای دو زبانه

در بسته مجموعه استایل قلم ابتکار موارد زیر را می‌توانید، دریافت کنید:

  • فونت‌های اصلی: دارای فرمت ttf با 4 فایل
  • این نمونه تایپ‌فیس فارسی دارای دو حالت اینلاین و معمولی است. Ebtekar_inline2 و Ebtekar 2  دو سبک مختلف حالت اینلاین هستند. فونت ابتکار از زبان‌های اردو، پشتو، فارسی، عربی و لاتین پشتیبانی می‌کند.

در نرم‌ افزارهای گرافیکی مانند ایلاستریو، کورل، فتوشاپ و غیره می‌توان به صورت مستقیم از این نمونه استایل قلم فارسی استفاده نمود. این نمونه تایپ‌فیس فارسی در دو نسخه ساده و اینلاین ارائه می‌شود. قدرت مانور استایل قلم فارسی ابتکار در تایپوگرافی مچ میکینگ ویژگی این نمونه تایپ‌فیس فارسی است.

دانلود فونت ابتکار با لینک مستقیم از سایت download-font.ir

طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی ابتکار Ebtekar

آرمان خرمک طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی ابتکار است. وی عضو انجمن صنفی دیزاینران گرافیک است و در سال 1364 در تهران متولد می‌شود. تایپ‌فیس ابتکار و اَوِسا از فونت‌های محسوب می‌شوند که آرمان خرمک آن‌ها را طراحی و ساخته است.

دانلود مجموعه کامل تایپ‌فیس Ebtekar

خانواده فونت فارسی ابتکار شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

  • Font Ebtekar Inline ExtraBold ابتکار اینلاین اکسترا بولد
  • Font Ebtekar ExtraBold فونت ابتکار اکسترا بولد

علاوه بر این که حقوق و مقررات طراح و سازنده فونت باید رعایت شود خرید فونت باعث می‌شود از طراحان فونت حمایت شود که این به نوبه خودش موجب شده تایپ‌فیس‌های جدیدی تولید شود. با ایجاد لایسنس یا اجازه نامه بعد از خرید فونت می‌توانید از لحاظ مشکلات شرعی، مشکلات حقوقی و کپی رایت به کارفرمایان کمک کنید تا خیال آن‌ها راحت شود.

سخن پایانی

به طور کلی تایپ‌فیس ابتکار فونتی نمایشی است. بر پایه رترو طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی انجام شده است. قدرت مانور دهی استایل قلم Ebtekar در تایپوگرافی مچ میکینگ ویژگی خاص این نمونه فونت فارسی هست. طراحی جلد کتاب یا پوسترهای تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی تایپوگرافی، طراحی گرافیکی و طراحی سریع لوگوهای دو زبانه از کاربردهای استایل قلم فارسی Ebtekar محسوب می‌شوند. تمام فونت‌های که در مجموعه fontiran  ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت آخرین نسخه فونت را دانلود نمایید.

دانلود رایگان فونت ابتکار

فونت ابتکار یکی از بهترین فونت های نمایشی فارسی است که توسط آقای آرمان خرمک طراحی و در سایت فونت ایران برای فروش قرار داده شده است. این فونت 148 هزار تومان است، اما نگران نباشید شما هم اکنون می توانید بصورت رایگان فونت ابتکار را دریافت کنید. برای دانلود فونت ابتکار بصورت رایگان می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود فونت ابتکار با لینک مستقیم – حجم 8.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا