فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت صداقت (Sedaghat) با لینک مستقیم

طراحی فونت صداقت به صورت هندسی مورب بوده که دارای زوایه 15 درجه است. این نمونه استایل قلم فارسی از حروف جایگزین، ترکیبات (لیگیچر) تشکیل شده‌ است. این فونت فارسی جزو برترین تایپ‌فیس‌های نمایشی فارسی به حساب می‌آید. برای طراحی و ساخت فونت Sedaghat طراح در چند مرحله نقطه‌ها، نسبت سیاهی و سفیدی، زوایه‌ها و وزن حروف را تغییر داده تا بتواند بهترین فونت را خلق کند. دانلود رایگان فونت صداقت را می‌توانید از سایت دانلود فونت به نشانی download-font.ir به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده فونت فارسی صداقت

تابلوی قدیمی به همین نام که دارای حروف برجسته بوده ایده اولیه استایل قلم صداقت بود که موجب طراحی و ساخته تایپ‌فیس Sedaghat شد. در این تابلو فرم حروف مورد بررسی قرار گرفت و بر مبنای بیس اصلی طراحی بقیه حروف انجام شد و بعد از این که اتودهای اولیه آماده شد نقطه‌ها، بیاض‌ها، سواد، ضخامت‌ها، زوایا و فرم حروف تغییر پیدا کرده‌اند که این عوامل باعث شده‌اند، طراحی استایل قلم مدرنی با حال و هوای تایپوگرافی‌های قدیمی انجام شود.

در یک دوره آموزشی فشرده استایل قلم فارسی صداقت توسط احمد رضا رحیمی طراحی شد البته زیر نظر احسان جعفرپیشه، سپس تبدیل آن به فونت توسط امین عابدی انجام شد. از همین جا از زحمات تمام این عزیزان تشکر می‌کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت، سلامتی و تندرستی داریم. این نمونه تایپ‌فیس برای تابلوسازی، طراحی تیتر و عنوان، طراحی لوگو، فضای پوستر و غیره استفاده می‌شود.

حروف جایگزین در تایپ‌فیس صداقت

در فونت صداقت برای استفاده از ترکیبات جدید مانند اتصال دندانه افراشته ی/ ن/ ب/س/ص به حروف ی/م/ن/ر و رسیدن به حالت‌های مختلف حروف مانند ب/ک/ف لبه دار و کشیده ح و ع لبه دار برای حروف جدا یا انتهای کلمه باید از ترکیب شیفت و همزه استفاده نمود و برای بین حروف باید از همزه استفاده کرد.

کاربردهای تایپ‌فیس فارسی صداقت

برای طراحی لوگوتایپ و تایپوگرافی مناسب است. این نمونه استایل قلم بهترین فونت برای طراحی بنرهای گرافیکی، تیتر نویسی، ساخت لوگو تایپ و تابلو سازی استفاده می‌شود.  اگر گرافیست و طراح هستید از این نوع فونت منحصر به فرد، زیبا و خاص می‌توانید، استفاده کنید. اگر در کار خدمات چاپ یا کار چات هستید استفاده از این نمونه تایپ‌فیس در دایرکتوری می‌تواند بسیار کاربردی، مناسب و مفید باشد.

دانلود رایگان فونت فارسی صداقت (Sedaghat)

ویژگی‌ها و مزیت‌های استایل قلم فارسی Sedaghat

از مزیت‌ها و مشخصات فونت فارسی صداقت به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • با نوشته‌های فارسی حروف انگلیسی هماهنگ است.
  • از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای حروف و ترکیبات جایگزین جذاب و متعدد است.
  • دارای اعداد کاملا فارسی است.
  • برای جلد کتب، بنرهای تبلیغاتی، طراحی پوستر، تابلوسازی، ساخت لو و غیره مناسب هست.
  • برای استفاده در صفحات وب سایت دارای فرمت مخصوص است.
  • طراحی استاندارد و فوق العاده جذابی دارد.

این نمونه استایل قلم فارسی تایپ‌فیسی متفاوت، حرفه‌ای و بسیار زیبا است که برای طراحی انواع امور گرافیکی به ویژه انواع لوگوتایپ استفاده می‌شود. لوگوتایپ‌های زیبایی را با استفاده از این نمونه استایل قلم می‌توانید، خلق کنید.

دانلود تایپ‌فیس فارسی Sedaghat

در هر نرم افزاری می‌توانید از تایپ‌فیس صداقت استفاده کنید و استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند کورل، ایلاستریتور و فتوشاپ به شما کمک می‌کنند تا تایپوگرافی بهتری داشته باشید. از برخی ویژگی‌های فونت فارسی صداقت به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • در پنل کاربری دسترسی نامحدود به فونت وجود دارد.
  • بدون لایسنس و کدفعال سازی
  • برای تایپ نیاز به استفاده از نرم افزار نیست.
  • دارای اعداد فارسی است.
  • دارای فرمت TTF برای تمام نرم افزارها است.

آموزش نصب فونت با فرمت TTF در ویندوز

بعد از این که دانلود فونت را انجام داده‌اید با استفاده از نرم افزار winrar  اقدام به استخراج فایل کنید. سپس بر روی فولدر استخراج شده باید کلیک راست کنید و روی گزینه Install بزنید تا فونت نصب شود.  اگر از ویندوز 7 به پایین استفاده می‌کنید باید در پوشه فونت‌های ویندوز فایل اصلی فونت را کپی کنید و در نرم‌افزاری که مدنظرتان است از آن استفاده نمایید.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس صداقت دارای زوایه 15 درجه است و فونتی هندسی و مورب به حساب می‌آید. این نوع فونت فارسی ترکیبات جایگزین زیادی دارد و برای طراحی گرافیک و تایپوگرافی بهترین فونت محسوب می‌شود. بهترین فونت برای طراحی بنرهای گرافیکی، تیتر نویسی، ساخت لوگو تایپ و تابلو سازی است. تمام فونت‌های که در سایت fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان تکمیل و نقص‌های آن‌ها رفع شده و شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود رایگان فونت صداقت با لینک مستقیم

فونت صداقت یکی از جذاب ترین و زیباترین فونت های نمایشی فارسی است که کاربرد های بسیار زیادی دارد. این فونت رایگان نیست و برای اینکه بتونید ازش استفاده کنید باید پول پرداخت کنید. میخواهید فونت صداقت را رایگان داشته باشید؟ ما این فونت را بصورت رایگان ارائه کردیم تا شما دوست عزیز از استفاده قلم صداقت لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت صداقت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت صداقت با لینک مستقیم – حجم 2.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا