فونت فارسی

دانلود رایگان فونت کاموا (kamva) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس فارسی کاموا طراحی حروف آن به صورتی انجام شده که ظاهر حروف نشان می‌دهد که با نخ کاموا نوشته شده‌اند. تمام مراحل طراحی و ساخت استایل قلم kamva با دست انجام شده و تبدیل شدن آن به فونت به وسیله عکاسی انجام شده است. این نمونه تایپ‌فیس فارسی جزو فونت‌های فانتزی شکل‌دار است به همین دلیل استفاده از این نوع استایل قلم باعث می‌شود، تصویری جذاب به نوشته‌های شما تقدیم شود. در این قسمت از سایت download-font.ir ما قصد داریم شما عزیزان را با فونت زیبای کاموا آشنا کنیم.

طراح و سازنده فونت فارسی کاموا

عطیه کامجو تایپ‌فیس kamva را زیر نظر مسلم ابراهیمی به عنوان یک پروژه دانشجویی طراحی نمود. در همین جا از زحمات این دو عزیز تشکر می‌کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.

مشخصات و ویژگی‌های تایپ‌فیس فارسی کاموا kamva

کاربر با استفاده از فونت کاموا می‌تواند حروف چینی متن‌های دو‌زبانه را به راحتی انجام دهد و این به جهت فونت انگلیسی مشابه است که در این نوع تایپ‌فیس فارسی وجود دارد. برای گرافیک‌کاران استایل قلم کاموا فونتی پرکاربرد محسوب می‌شود. برای طراحی و ساخت این نمونه استایل قلم ابتدا به صورت دستی حروف با نخ کاموا طراحی شده‌اند؛ سپس عکس‌های این حروف که با کاموا طراحی شده‌اند را وارد رایانه کرده‌اند و در نهایت با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی تبدیل این حروف به فونت انجام شد.

در این نمونه فونت فارسی حروف انگلیسی مشابه و هماهنگ هم وجود دارد تا بتوانید از نوشته‌های انگلیسی و فارسی به طور هماهنگ استفاده کنید.

کاربردهای تایپ‌فیس فارسی کاموا

فونت فارسی کاموا برای کارهای کوتاه نویسی استفاده می‌شود که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عنوان نویسی
  • تابلوسازی
  • طراحی لوگو
  • کتاب کودک
  • پوسترهای تبلیغاتی
  • طرح‌های گرافیکی

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای متن‌های طولانی استفاده از تایپ‌فیس کاموا نمی‌تواند، مناسب باشد.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ترئینی کاموا

تایپ‌فیس کاموا، بهترین فونت تیتر نویسی

فونت فارسی kamvaجزو تایپ‌فیس‌های ضخیم تیتر نویسی است و برای طراحی پوستر هم استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این نمونه فونت فارسی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • نوستالژی بودن
  • وزن بسیار سنگین
  • تعداد و تنوع بالای آلترناتیوها و لیگچرها
  • حروف جایگزین آلتروناتیو
  • حروف خاص لیگچر

این ویژگی‌ها باعث شده‌اند، تایپوگرافی‌ها و طراحان گرافیکی بتوانند، بی نظیرترین طرح‌ها را با توجه به سلیقه خود ایجاد کنند.

دانلود فونت

برای این که حجم فونت مورد نظر کاهش یابد فایل فرمت به صورت فایل فشرده ارائه می‌شود. از نرم‌افزار winRar می‌توانید، استفاده کنید و از حالت فشرده فایل فونت را خارج نمایید. برای صفحات وب نباید از هر فونتی استفاده نمود. از چند فونت نباید در صفحات وب استفاده کرد؛ چون باعث کاهش سرعت سایت می‌شود. برای حمایت از ما می‌توانید مجموعه ما( https://download-font.ir) را به دیگران معرفی نمایید.

مشخصات استایل قلم کاموا

ظاهر فونت کاموا همانند بافت کاموا است به همین دلیل به این نام شناخته می‌شود. این نوع استایل قلم ظاهر ساده و کاملا طبیعی دارد. طراحی این فونت توسط دانشجوی خوش ذوق گرافیک ( عطیه کامجو) انجام شد. ایده ساخت این نوع فونت فارسی از طراحی حروف به صورت دستی و به وسیله کاموا بود. حروفی که به وسیله کاموا طراحی شده‌ بوده‌اند تصویر برداری شده‌اند و سپس تصویر این حروف وارد رایانه شد تا تبدیل به تایپ‌فیس فارسی کاموا گردد.

آموزش نصب فونت

بعد از این که فایل فونت مورد نظر را دانلود نموده‌اید اگر فایل آن به صورت فشرده است باید آن را از حالت فشرده خارج نمایید. در مرحله بعد باید روی فایل فونت کلیک راست کنید. سپس روی گزینه install بزنید. در مرحله بعد باید به برنامه گرافیکی مانند فتوشاپ وارد شوید و اگر فونت بالا نیامد باید کامپیوتر خود را خاموش و روشن کنید. این نمونه استایل قلم فارسی در فرمت‌های woff، otf، svg، ttfو  eotارائه می‌شود و در مرورگرهای فایر فاکس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره قابلیت استفاده دارد.  

دانلود رایگان فونت نمایشی و تزئینی کاموا

به طور خلاصه تایپ‌فیس کاموا ظاهری شبیه به بافت کاموا دارد. عنوان نویسی، تابلوسازی، طراحی لوگو، کتاب کودک، پوسترهای تبلیغاتی و طرح‌های گرافیکی از کاربردهای این نمونه فونت فارسی محسوب می‌شوند. استایل قلم kamva فونتی فانتزی شکل دار است. تمام فونت‌های که در مجموعه fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت را انجام دهید.

دانلود رایگان فونت کاموا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا