فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت روستا (roosta) با لینک مستقیم – فونت فانتزی و کودکانه فارسی

تایپ‌فیس روستا حس و حال کودکانه و عامیانه دارد؛ چون طراحی حروف در این نوع استایل قلم تیتر فانتزی کاملا دستی و به صورت آزاد انجام شده است. فونت تیتر فانتزی روستا بهترین گزینه برای زمانی است که می‌خواهید از فونتی استفاده کنید که حس و حال تایپ‌فیس شناخته شده و معروف تیتر را داشته باشد؛ ولی فاقد از قالب هندسی و ماشینی باشد. در این قسمت از سایت download-font.ir ما قصد داریم شما را با فونت فارسی زیبای روستا آشنا کنیم. برای دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فانتزی و کودکانه روستا (زهرا روستا) به انتهای همین پست مراجعه کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات تایپ‌فیس فارسی روستا

از لحاظ نرم‌افزاری استایل قلم فارسی روستا از ساختار ساده‌ای برخوردار است به همین دلیل در زمینه کارهای گرافیک ثابت بیشترین کاربرد را دارد. رنگ بندی و چیدمان حروف در این نوع تایپ‌فیس فارسی به صورت دستی قابلیت تنظیم دارد که این موجب شده فونت روستا ظاهر زیبایی پیدا کند. تم فانتزی و شاد، مناسب برای انواع طرح‌های گرافیکی، مناسب تایپوگرافی و عناوین، فونت صمیمی و عدم نیاز به دیگر نرم‌افزارها برای تایپ از ویژگی‌های قلم فارسی روستا محسوب می‌شوند.

فونت روستا؛ بهترین و جذاب ترین فونت حوزه کودک و نوجوان

ویژگی ظاهری خاصی که این نوع تایپ‌فیس فارسی دارد به جهت طراحی خاص و فانتزی آن است. در تمام نرم‌افزارهای طراحی از این نوع فونت فارسی می‌توانید، استفاده کنید.

کاربردهای تایپ‌فیس فارسی روستا

از موارد کاربرد استایل قلم فارسی روستا می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • در برنامه‌های ویرایشگر گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود.
  • برای تولید محتوا در اینستاگرام و تیترهای نمایشی عامیانه کاربرد دارد.
  • برای طراحی صفحات وب و طراحی کتب و مجلات استفاده می‌شود.
  • در تمام نرم‌افزارهای گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای لیبل محصولات، طراحی تابلو، بنرهای مغازه، بنرهای تبلیغاتی و لوگوتایپ کاربرد دارد.
  • برای انیمیشن و صفحه آرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در انواع پروژه‌های طراحی استفاده می‌گردد.
  • برای طراحی موضوعات مربوط به کودک و نوجوان و فرهنگ عامیانه استفاده می‌شود که این کاربرد اصلی این نمونه فونت فارسی محسوب می‌شود. به تمام گرافیست‌ها توصیه می‌شود از قلم فارسی روستا استفاده کنند.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی روستا (Roosta)

طراح و سازنده تایپ‌فیس روستا خانم زهرا روستا ZahraRoosta است. در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر و قدردانی فراوانی کنیم و برای او آرزوی سلامتی، موفقیت و تندرستی داریم. از سال 1394 این نمونه فونت فارسی در اختیار کاربران و دوست‌داران فونت قرار گرفت.

مزایای فونت فانتزی و رمانتیک روستا

داشتن حروف کاملا فارسی، کاربرد راحت و آسان، طراحی دوست داشتنی و جذاب، دانلود کاملا رایگان و پشتیبانی توسط طراح از مزایای تایپ‌فیس فارسی روستا محسوب می‌شوند.

معایب تایپ‌فیس فارسی و فانتزی روستا

پشتیبانی نکردن از بعضی زبان‌های رایج ایران مانند کردی و غیره، نداشتن حروف انگلیسی اختصاصی، نداشتن نسخه وریبل فونت، نداشتن فرمت‌های مختلف برای کاربردهای متفاوت مانند نسخه وب و نداشتن وزن‌های متعدد از معایب استایل قلم فارسی روستا محسوب می‌شوند.

 آموزش نصب فونت

برای نصب فونت در ویندوز 7 از دو روش می‌توانید، استفاده کنید. در روش اول برای نصب فونت کافی است دو بار روی فایل فونت مورد نظر کلیک کنید به طوری که ظاهر فونت دیده شود. در مرحله بعد باید گزینه Install (بالای پنجره باز شده) بزنید یا این گزینه Install را از طریق کلیک راست کردن روی فایل فونت انتخاب کنید.

فونت رایگان روستا

روش دوم به این صورت است که باید ابتدا کپی فونت‌های مورد نظر را انجام دهید برای این منظور می‌توانید کلیک راست کنید و گزینه copy را انتخاب نمایید یا این که Ctrl+c را بزنید. در مرحله بعد برای ذخیره فونت‌های کپی شده باید به Control Panel بروید و روی Font کلیک نمایید. (یا این که روی دکمه Ctrl+v بزنید یا راست کلیک نمایید و گزینه Paste را انتخاب کنید.) در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که از روش دوم زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهید چند فونت را روی سیستم خود نصب نمایید؛ چون استفاده از روش اول برای نصب چند فونت می‌تواند، زمان گیر باشد. این نمونه استایل قلم فارسی در فرمت‌های woff، otf، svg، ttfو eot ارائه می‌شود و در مرورگرهای فایر فاکس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره قابلیت استفاده دارد.

دانلود رایگان فونت رومانتیک، عاشقانه و کودکانه روستا با لینک مستقیم

به طور خلاصه تایپ‌فیس فارسی روستا فونتی رمانتیک و کودکانه است. طراحی و ساخت حروف در این نمونه استایل قلم به صورت آزاد و کاملا دستی انجام شده است. فونت مناسبی برای گرافیست‌ها محسوب می‌شود. این قلم بصورت کاملا رایگان در وب سایت فونت ایران منتشر شده است و هم اکنون می توانید با عضویت در سایت آن را بصورت رایگان دانلود کنید. برای دانلود رایگان فونت روستا بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود فونت روستا بصورت رایگان با فرمت TTF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا