فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت تیتر گرافیتی استنسیل (Titr Stancil) با لینک مستقیم || فرمت TTF

در طراحی حروف از سبک‌های مختلفی استفاده می‌شود یکی از رایج‌ترین این سبک‌ها، سبک استنسیل است. در میان فونت‌های فارسی مختلفی که ساخته شده‌اند تایپ‌فیسی وجود ندارد که طراحی آن در سبک استنسیل انجام شده باشد و همین باعث شد فونت تیتر استنسیل (titr stancil) طراحی شود. به وفور دیده شده که استایل قلم تیتر تبدیل به کلیشه استنسیل شده و روی دیوارهای ایران (شعار نویسی‌های دوران انقلاب، تبلیغات دیواری که برای کسب و کارهای کوچک) اسپری شده است. بسیاری از طراحان ایرانی که علاقه‌مند هستند، چنین حال و هوایی را در طرح‌های خود ایجاد کنند باید از استایل قلم تیتر استنسیل استفاده کنند. در این قسمت از سایت download-font.ir ما قصد داریم شما عزیزان را با تایپ‌فیس فارسی تیتر استنسیل آشنا کنیم.

با دانلود تایپ‌فیس تیتر استنسیل چه فونت‌های انگلیسی رایگانی را دریافت می‌کنید؟

با خرید و دانلود این نوع تایپ‌فیس فونت‌های انگلیسی زیر را دریافت می‌کنید:

  • Titr Stancil: ساده ترین فونتی است که با دانلود فونت تیتر استنسیل دریافت می‌کنید. این نوع تایپ‌فیس فارسی همان تیتر است که در افکت آن مقدار نویز کمی وجود دارد و به آن پل‌ها و انفصال‌های استنسیل افزوده شده است.
  • Titr Stancil drips: افکت فراوان در این نوع سبک یا چکمه نویز وجود دارد و حروف زیادی از افکت که در این نمونه سبک وجود دارد، نشان دهنده اسپری یا شرره کردن رنگ است.
  • Titr Stancil old: فونت تیتر استنسیل کهنه شخصیت واقعی‌تری از شابلون‌های قدیمی را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد با این که در آن افکت شره اسیدی و نویز وجود ندارد؛ چون در بازسازی حروف کاملا با دست، استنسیل کردن آن‌ها انجام شده است.

دانلود کاملا رایگان آخرین نسخه فونت تیتر استنسیل با فرمت TTF قابل نصب بر روی فتوشاپ کورل و ویندوز

کاربردهای تایپ‌فیس فارسی تیتر گرافیتی استنسیل

از کاربردهای فونت تیتر گرافیتی استنسیل به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • تبلیغات دیواری کسب و کارهای کوچک
  • طراحی پوسترهای مرتبط با دهه فجر و انقلاب
  • گرافیک برخی محصولات فرهنگی که حس و حال انقلابی دارند.
  • در طراحی پروژه‌های تجاری و تبلیغاتی گرافیست‌های با ذوق و خلاق و طراحان وب می‌توانند از این نمونه استایل قلم فارسی استفاده کنند.
  • در نرم‌افزارهای تحت ویندوز این نوع فونت به راحتی نصب می‌شود که می‌توان به برنامه‌های CorelDRAW، Adobe، Office و غیره اشاره نمود.

طراح و سازنده فونت فارسی تیتر استنسیل

مسلم ابراهیمی طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی تیتر گرافیتی استنسیل است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک است. ابراهیمی در سال‌های 1393 تا 1396 فونت‌های که طراحی نمود باعث تغییر در نرم‌افزار فارسی و تایپوگرافی وب شد. در همین جا لازم است از زحمات ایشان بابت طراحی و ساخت تایپ‌فیس فارسی تیتر گرافیتی استنسیل تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. از دیگر آثار او می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فونت آهنگ
  • فونت دانا
  • فونت ایران یکان
  • تایپ‌فیس ایران سنس

نحوه نصب فونت تیتر استنسیل

برای نصب فونت در ویندوز 7 از دو روش می‌توانید، استفاده کنید. در روش اول برای نصب فونت کافی است دو بار روی فایل فونت مورد نظر کلیک کنید به طوری که ظاهر فونت دیده شود. در مرحله بعد باید گزینه Install (بالای پنجره باز شده) بزنید یا این گزینه Install را از طریق کلیک راست کردن روی فایل فونت انتخاب کنید.

روش دوم نصب فونت تیتر استنسیل به این صورت است که باید ابتدا کپی فونت‌های مورد نظر را انجام دهید برای این منظور می‌توانید کلیک راست کنید و گزینه copy را انتخاب نمایید یا این که Ctrl+c را بزنید. در مرحله بعد برای ذخیره فونت‌های کپی شده باید به Control Panel بروید و روی Font کلیک نمایید. (یا این که روی دکمه Ctrl+v بزنید یا راست کلیک نمایید و گزینه Paste را انتخاب نمایید.) در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که از روش دوم زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهید چند فونت را روی سیستم خود نصب نمایید؛ چون استفاده از روش اول برای نصب چند فونت می‌تواند، زمان گیر باشد.

فونت تیتر گرافیکی استنسیل فارسی
فونت تیتر گرافیکی استنسیل فارسی

به طور خلاصه استفاده از فونت تیتر گرافیتی استنسیل باعث می‌شود طراحی شما حال و هوای دوران انقلاب و دهه فجر داشته باشد. پروژه‌های تجاری و تبلیغاتی، تبلیغات دیواری کسب و کارهای کوچک، طراحی پوسترهای مرتبط با دهه فجر و انقلاب و گرافیک برخی محصولات فرهنگی که حس و حال انقلابی دارند از کاربردهای این نوع فونت فارسی محسوب می‌شوند.

دانلود رایگان فونت تیتر گرافیتی استنسیل با لینک مستقیم و فرمت TTF

فونت فارسی فونت تیتر گرافیتی استنسیل یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین فونت های نمایشی و گرافیکی فارسی است که برای داشتن آن باید بصورت قانونی از وب سایت www.Fontiran.com خریداری نمائید. آیا دوست دارید فونت تیتر گرافیکی استنسیل را بصورت رایگان دانلود کنید؟ ما هم اکنون این قلم زیبای فارسی را بصورت کاملا رایگان برای دانلود ارائه کرده ایم تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت تیتر گرافیکی استنسیل می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت تیتر گرافیکی استنسیل با فرمت TTF حجم 3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا