فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت یکتا (Yekta) فونت نمایشی فارسی از مجموعه فونت ایران

تایپ فیس یکتا فونتی هندسی بوده که دارای زوائد تزئینی است به همین دلیل قدرت تاثیر گذاری و نمایشی بالایی دارد. این نوع فونت فارسی دارای سبک درون خطی in-line است. زوائد تزئینی این مدل فونت فارسی نقوش اسلیمی را تداعی می‌کند به همین دلیل با این که فونتی هندسی بوده، حال و هوای ایرانی دارد و برای موضوعات فرهنگی مناسب است. ما در سایت دانلود فونت (download-font.ir) قصد داریم شما را با Yekta font آشنا کنیم؛ اگر قصد دانلود رایگان فونت یکتا را دارید در این پست همراه ما باشید.

ویژگی‌ها و مزیت‌های فونت یکتا Yekta

  • طراحی دل نشین، استاندارد و فوق العاده زیبا
  • دارای حروف انگلیسی کاملا اختصاصی
  • در فرمت استاندارد TTF قابلیت تایپ مستقیم در نرم افزار‌های گرافیکی وجود دارد.
  • از زبان انگلیسی، عربی و زبان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای ترکیبات و حروف جایگزین زیبا و متعدد است.
  • مناسب برای طراحی تابلو، طرح‌های فرهنگی و مذهبی، متن‌های نمایشی و کوتاه و غیره
  • رفع ایرادات آن به مرور زمان
  • در تمام برنامه‌های گرافیکی باز می‌شود.
  • فونت بسیار حرفه‌ای
  • حاوی تمامی حروف فارسی
  • دارای تمام فرمت‌ها: فرمت woff، ttf، svg، otf و eot
  • روی سیستم عامل همه دستگاه‌ها نصب می‌شود.

این فونت تزئینی و هندسی برای استفاده در تبلیغات محیطی و امور تبلیغاتی و چاپ بسته‌بندی مناسب است.

ویژگی‌های این نوع فونت باعث شده نام یکتا برازنده آن باشد؛ چون در میان فونت‌های فارسی چنین فونتی تاکنون وجود نداشته است. این فونت ایرانی حاصل همکاری امین عابدی ( سازنده نرم افزاری فونت ) و وحید معقوب‌لو ( طراح تایپ ) است.

طراحان کمتر از فونت‌های هندسی مانند یکان برای موضوعات ادبی یا مذهبی استفاده می‌کنند؛ ولی فونت یکتا با این که ساختار هندسی دارد در طرح‌های هنری، ادبی، تبلیغات مذهبی، طرح‌های فرهنگی و طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود.

تایپ فیس یکتا در حروف جایگزین دارای تنوع است به همین دلیل طراح در ایجاد ترکیبات نو در این حروف و تایپوگرافی ترکیبات و فرم زیبایی می‌تواند با توجه به سلیقه خود ایجاد نماید.

فانتزی بودن از خصوصیات بارز این نوع فونت ایرانی است و با این که شخصیت جدی دارد؛ ولی به دلیل فانتزی بودن در زمینه تبلیغاتی و فرهنگی می‌توان از آن استفاده نمود.

برای این که حقوق مالک و طراح فونت حفظ شود، کاربر باید به صورت قانونی به خرید آن اقدام کند تا در حوضه فعالیت خود با دلگرمی بیشتری از آن استفاده نماید.

در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده از این نوع فونت فارسی توصیه نمی‌شود به همین دلیل وب فونت در بسته آن وجود ندارد. این نوع فونت فارسی از زبان فارسی و عربی پشتیبانی می کند.

در نرم افزارهای گرافیکی به راحتی می‌توانید با استفاده از فرمت ttf از فونت ایرانی یکتا استفاده کنید.

چرا از مرجع اصلی باید فونت ها را خریداری نمایید؟

  • فرهنگ سازی قانون کپی رایت
  • برای پیشرفت فونت از طراح فونت ایرانی حمایت می‌شود.
  • برای این که به صورت رایگان آپدیت‌های فونت دریافت شود.
  • دریافت فونت‌ها بدون مشکل نرم افزاری و باگ

قوانین و مقرارت لازم برای خرید فونت یکتا

طراح و مالک فونت Yekta امین عابدی و وحید معقوب‌لو است به همین دلیل این نوع تایپ فیس، فونتی مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع فونت فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید.

شما می‌توانید از دسکتاپ با خرید این نوع فونت استفاده کنید و آن را روی لپ تاپ شخصی خود نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ را داشته باشید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان می‌توانید کپی رایت تهیه کنید.

برای استفاده از فونت یکتا باید یک لایسنس مناسب صادر شود. یک لایسنس به نام پروژه بر اساس سطح تجاری ( بزرگ یا کوچک بودن ) برای استفاده از این نوع فونت فارسی در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری نمایید.

یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، شرکت و موسسه برای استفاده از این نوع فونت باید خریداری شود.

یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نوع فونت فارسی در قالب‌های فروشی باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از فونت یکتا در سیستم‌های سایت ساز، شرکت‌های بزرگ، برنامه‌های فارسی نویس و پروژه‌های پیمانکاری را باید خریداری کنید.

خرید فونت یکتا

جدا از این که حقوق طراح فونت باید رعایت شود خود کاربر برای استفاده از فونت باید به خرید آن اقدام نماید. تمام فونت‌های که در سایت fontiran.com عرضه می‌شوند به مرور تمام نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند؛ لذا تمام خریداران می‌توانند دانلود آخرین نسخه تکمیل شده را انجام دهند. اگر مشتریان شما به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند شما باید یک لایسنس برای استفاده از این فونت صادر کنید.

دانلود رایگان فونت یکتا با لینک مستقیم

فونت یکتا یکی از بهترین فونت های نمایشی فارسی است که توسط امین عابدی و وحید یعقوب لو طراحی شده است، این فونت پولی است و برای استفاده از آن باید از سایت فونت ایرانی خریداری بشه، اما ما این فونت را بصورت رایگان برای دانلود عرضه کردیم. برای دانلود رایگان فونت یکتا می توانید هم اکنون روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت یکتا با لینک مستقیم – حجم فایل 25 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا