فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت والمان (valman) با لینک مستقیم با فرمت TTF

فونت و اِلمان در انواع مختلف مدرن، هندسی، لوکس و نمایشی هستند که بر روی لوکس و مدرن نشان دادن برند محصول تاثیر خوبی دارد. فونت و آلمان از نظر ساختار شبیه فونت‌های لاتین است که از نظر ارتفاع حروف با هم اختلاف نظر دارد. زاویه قلم و نحوه‌ تقسیم ضخامت حروف آلمانی در راستای عمودی ضخیم و در راستای افقی نازک‌تر هستند. فونت و آلمان در دسته فونت‌های نمایشی و هندسی قرار دارد که مناسب نوشته‌های نمایشی و کوتاه است. برای طراحی لوگو تایپ برند باید از لوگوتایپی با ضخامت کنتراست استفاده کرد که خطوط عمودی را ضخیم و خطوط افقی را نازک‌تر نشان می‌دهد. در زاویه‌ها برای ایجاد منحنی از دایره استفاده می‌شود که با هدف طراحی فونت حروف لوگوتایپ استفاده می‌شود. برای دانلود رایگان فونت والمان (valman) به انتهای همین پست مراجعه کنید.

آشنایی کامل با فونت والمان‌

فونت و آلمان از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توان به کاراکترها، حروف و سمبل‌های آن اشاره داشت. موتور رندر متن با توجه به کارکترهای مختلف بعد و قبل از حالات مختلف گلیف شناسایی و بر روی خروجی ترسیم می‌شود. هر گلیف دارای کد متفاوتی است که به آن کد پویت گفته می‌شود در سال‌های آغازین دنیای کامپیوتر با استفاده از زبان انگلیسی و یکسری از سمبل خاص انجام می‌شد که این حروف در استانداردی به نام اسکی گنجانده می‌شود.

با فراگیر شدن کامپیوتر زبان‌های بسیار زیادی به دنیای دیجیتال وارد شد که تولید کنندگان کامپیوتر اقدام به ایجاد استانداردهای مختلف کردند که هر استاندارد حاوی مقادیر زیادی کاراکتر‌ها و سمبل‌ها مورد نظر است. کدهای برابر و یکسان در کد پیج‌ها مختلف باعث سردرگمی کاربران می‌شد. شخصی که با استفاده از کد پیج زبان آلمانی یک متن را می نویسد بدون هیچ کدپیج نگارنده دارد و با استفاده از کد پیج روسی اقدام با مطالعه متن می‌کند.

فونت فارسی valman

ویژگی‌های فونت و آلمان

فونت آلمان حاوی اطلاعات مربوط با کارکترها و سمبل‌های مختلف است که حروف زنده و مرده دنیا را در گرفته است. طراحان وب سایت‌ها با استفاده از تصاویر پیش زمینه شفاف به تولید متون با کیفیت و زیبا می‌کنند که باعث ایجاد موج دوم نمایش اطلاعات در وب سایت می‌شود. برای نمایش متون زیبا‌تر در وب سایت باید اقدام به وضع استانداردهای داخلی کرد و با رعایت آن‌ها مطالب را به بهترین شکل به بیننده رساند. در تمامی مرورگرهای وب سایت باید استاندارد‌ یکسانی را رعایت نمود که برای پشتیبانی بهتر باید از خلق متون زیباتر بهره برد.

فونت‌ها نقش اساسی در طراحی سایت دارند و به طوری که خلق و خوی سایت را تنظیم می‌کند و احساسات را می‌انگیزد. فونت آلمان در صنایع مختلف استفاده می‌شود که کوچکترین تغییر در جزئیات فونت نگرش خواننده را نسبت به محتوا تغییر می‌دهد.

وزن فونت

وزن فونت اولین نکته‌ای است که در نگارش متن اهمیت بالایی دارد. فونت‌ها در انواع سبک، منظم و پر رنگ هستند اغلب سبک فونت‌های معمولی و خنثی می‌باشد که کمترین تاثیر را در اعوجاج نوری با وضوح ضعیف دارد. که اینها ناخوانا‌ترین حروف هستند و به دلیل وزن معمولی برای خواندن مناسب نیست.

عرض قلم

عرض کارکترهای فونت به اندازه وزن آنها قابل تشخیص است که به شدت و خوانایی قطعه کمک خوبی می‌کند. سبک‌های فونت‌ها با عرض منظم برای خواندن مناسب است که به صورت فشرده و گسترده استفاده می‌شود که باعث تداعی احساسات می‌شود. فونت‌های کمی فشرده به راحتی قابل خواندن هستند و به صورت متنی استفاده می‌شوند. فونت‌های فشرده دارای ویژگی‌های جالبی هستند و در خطوط عمودی به راحتی قابل توجه است

کنتراست فونت

تفاوت بین ضربه اصلی و اضافی کنتراست فونت می‌گویند که موقعیت فونت را در مقیاس خوانایی مشخص می‌کند. کنتراست کم و متوسط در طول خواندن طولانی به دست می‌‌آید و در عرض مقادیر شدید وزن تک و کنتراست بالا تصاویر دچار تغییر می‌شود. فونت‌های تک وزن پیوند بین حروف چینی و دست خط را می‌کشند این نوع فونت برای افرادی مدرن و آینده نگر مفید است. کنتراست بالا از ویژگی‌های هنری فونت‌های رمانتیسم و کلاسیک است که خوانایی را فدای زیبایی صفحه عنوان می‌کند.

ایکس و ارتفاع فونت

ارتفاع حروف کوچک در برابر حروف بزرگ صعودی و نزولی آن از ویژگی‌های اصلی فونت است که کاربرد مشخص خود را دارند، حالت و شخصیت پیام به X_height بستگی دارد. X-height فونت کوچک، Metropol فونت متوسط و ​​x-height فونت بزرگ Orbi Sans و x-height – Hermes فونت خیلی بزرگ است. X_heights کوچک تفاوت قابل توجهی بین حروف ایجاد می‌کند که دو برابر متنوع‌تر و جالب‌تر از فونت X_ heieht است.

فونت مورب و مدرن

سبک فونت‌ها به صورت مورب و مدرن است که کارکرد و معنای متفاوتی دارد، سبک فونت‌های کج با فرم دست‌نویس معمولی متفاوت است که از دست خط رایج ایتالیایی دوران رنسانس سرچشمه گرفته است. اشکال حروف دست‌نویس خطوط عمودی کمتر و منحنی‌ها ظریف‌تری دارد که با لحن مودبانه و دلپذیر بیان شده است. بیشتر احوالپرسی‌ها و دعوت‌نامه‌ها دارای فونت‌های دست‌نویس با سبک‌های سریع ایتالیا نزدیک خط شکسته است. سبک‌های فونت مورب با حروف قائم اریب نمایش داده می‌شوند و به انتقال احساس سرعت در یک متن استفاده می‌شود. که بعد از کج کردن خطوط عمودی مایل می‌شود که اشکال منحصر به فرد خود را از دست می‌دهد.

دانلود رایگان فونت والمان از سایت فونت ایران با لینک مستقیم

فونت هندسه و دیجیتال

فونت‌های هندسه بر اساس فرمول هندسی ساخته شده که از عملکرد و کاراکترهای مختلفی برخوردار است. حروف تزئینی از روی دست خط تقلید می‌شود و شکل آنها خود به خودی است که بیشتر فونت‌های همه منظوره از زمان اختراع چاپ کتاب با خوبی کالیبره شده و که نسبت‌های هندسی و اشکال ریاضی دارند.

ساخت اومانیستی بر اساس شکلی از دستخط

اروماتیست‌های عصر رنسانس است که دارای فونت زیبا و خوانا است که به بهترین شکل طراحی شده است. این حروف دارای عرض متفاوت بین حروف بزرگ و کوچک است و در نسبت‌های اومانیستی و ارتباطات عمومی رایج است.

فونت استاتیک و دینامیک

حروف این فونت ثابت و پویا است و به صورت خطوط افقی و عمودی در یک خط قرار می‌گیرد. خطوط و کمان‌های آن در یک متن موازی نیستند و با یک فونت تغییر می‌کنند. دینامیک تحت تاثیر عوامل مختلفی است که می‌توان به شیب محور تنش به حروف o، e، c، p، b، d، شیب میله e، انتهای خطی حروف s، c، a اشاره کرد. همه این عناصر به صورت عمودی، مورب و منحنی هستند که سبک فونت‌های مورب نقاشی را پویاتر می‌کند. فونت استاتیک نشانه‌ آرامش و نظم است اگر فونت عمودی بیشتر از حد معمول باشد به دلیل مربع شدن بیضی‌ها نظم خاصی به سمت اتوماسیون ایجاد می‌شود، الگو پویا در حروف مستقیم تفاوت ظریفی دارد.

فونت فارسی والمان رایگان

دانلود رایگان فونت والمان با لینک مستقیم

والمان، یکی از فونت های مدرن و امروزی فارسی است که جدیدا در سایت فونت ایران منتشر شده است. این فونت رایگان نیست و برای تهیه آن دست کم باید 198/000 تومان هزینه کنید. آیا دوست دارید فونت والمان را بصورت رایگان دانلود کنید؟ ما در این پست از سایت دانلود فونت (www.download-font.ir) این فونت را بصورت کاملا رایگان منتشر کردیم تا شما دوستان عزیز از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود آخرین نسخه فونت valman می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فونت والمان با لینک مستقیم || فرمت TTF || حجم 2 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا