فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت اکران با لینک مستقیم و فرمت TTF

فونت اکران به منظور طراحی برنامه تلویزیونی فوتبال ایجاد شده که برای برنامه‌ها و بازی‌های ویدیویی ایده‌آل است. این فونت با خطوط منحنی ظریف و براق خود هر متنی را حرفه‌ای و تازه جلوه می‌دهد. این فونت زیبا ظرافت سنتی خوشنویسی با طراحی مدرن و تمیز ترکیب شده که باعث ایجاد یک صفحه عالی می‌‌شود‌. فونت اکران نسخه بازسازی شده فونت تجرید است که زیبایی، ظرافت و خوانایی بیشتری دارد. فونت اکران یک نرم‌افزار مالکیتی محسوب می‌شود که توسط رضا غفاری و بهمن اسلامی طراحی شده است شما با خرید این محصول حق تکثیر، توزیع و ایجاد تغییر در فایل‌ها را ندارید. با خرید فونت اکران به راحتی می‌توانید آن را در دسکتاپ خود نصب کنید و انواع خروجی‌ چاپ و فایل گرافیکی داشته باشید.

ویژگی‌های فونت اکران

فونت اکران از وزن‌های لایت، رگولار، مدیوم، سمی بولد و بولد پیروی می‌کند که شامل ‌5 وزن فونت گلیف‌های لاتین است و در یک قلم منفرد می‌توان به زبان لاتین و فارسی تنظیم کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد این فونت می‌توان به قابلیت استفاده در صفحه‌ نمایش با وضوح پائین بدون از دست دادن خوانایی آن اشاره داشت. فونت اکران یک فونت شیک و مدرن است که با طراحی خیره‌کننده و همه فن حریف انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن حسی جدید به متون خود هستند. برای استفاده از فونت اکران باید فایل فونت‌ها توسط کاربر از دامنه‌ی ‌‌ fontiran com خریداری شده باشد و برای هر محصول یک لایسنس مناسب صادر شود.

فونت اکران رایگان

برای استفاده از فونت اکران در نرم افزار وب‌سایت‌های مربوط به کسب و کار شخصی باید اقدام به خرید لایسنس تجاری کوچک کنید. برای استفاده از فونت اکران در نرم‌‌افزار کسب‌و کار شرکتی و سازمانی لازم است لایسنس تجاری بزرگ را خریداری کنید. برای استفاده از فونت اکران در قالب‌های فروشی می‌توانید از قالب لایسنس ویژه استفاده کنید. برای استفاده نامحدود از این فونت در شرکت‌های بزرگ‌، پروژه پیمانکاری، سیستم‌های سایت‌ساز و برنامه‌های فارسی نویس بهتر است اقدام به خرید لایسنس نامحدود کنید.

امکانات فونت اکران

فونت اکران در قالب یک پروژه بازسازی شده و بر اساس فونت تجرید طراحی شده است که خطوطی براق، استخوانی، منحنی ظریف با ساختار مدرن دارد و با تلفیق خوشنویسی سنتی ایرانی و مدرن امروزی طراحی شده است. این فونت کارکردهای مهمی در محیط‌های مختلف مطبوعاتی، متنی، تبلیغاتی و طراحی رابط کاربری دارد که در 4 فرمت  TTF، OTF, WOFF و WOFF2 طراحی شده و به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. فونت اکران از زبان فارسی به صورت پیش فرض پشتیبانی می‌کند و در کاراکترهای خاص به خوبی جای گرفته است. از این قلم می‌توانید در طراحی محیط‌های مختلف استفاده کنید که شامل متن‌های کوتاه و بلند است. قالب اکران به صورت رسمی از فونت فارسی و عربی پشتیبانی‌ می‌کند و امکان استفاده از آن در زبان اردو وجود دارد.

فونت اکران یک فونت استاندارد یونیکد برای هر زبان است که از دو زبان فارسی و عربی به صورت استاندارد پشتیبانی‌ می‌کند که می‌توانید متناسب با هر زبانی استانداردهای درست‌نویسی را رعایت کنید‌. به عنوان مثال اعداد عربی «٠٤٥٦» که دارای تفاوت جزئی با اعداد فارسی «۰۴۵۶» هستند در از این فونت به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و متناسب با زبان صفحه کلید تایپ است. در بسته دانلود فونت اکران یک نسخه مخصوص اعداد فارسی هک شده قرار دارد که برای تنظیم صفحه‌ کلید زبان فارسی و غیر فارسی مناسب است. براساس این نسخه یک فونت برای توسعه نرم افزاری فونت انگلیسی استفاده می‌شود که فاقد حروف و اعداد انگلیسی است و که برای تمام حروف و گلیف‌های زبان فارسی استفاده می‌شود. نسخه‌های ‌WOFF2 و WOFF یک فونت مختص سایت و موبایل است که حجم بسیار کمتری از فونت‌های TrueType و OpenType دارند که بر روی بهبود سرعت سایت و اپلیکیشن تاثیر مثبت می‌گذارد. با نصب فونت اکران در سایت خود به راحتی می‌توانید در بخش‌های مختلف مانند عناوین‌، تیترها، متون و تگ‌های خاص استفاده کنید با توجه به ضخامت مختلف در وزن‌هایی که دارد یک رابط کاربری و ساختار یکپارچه در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود جدیدترین نسخه و آخرین نسخه فونت اکران با لینک مستقیم و فرمت ttf

دانلود فونت اکران با فرمت TTF و لینک مستقیم

برای دانلود جدیدترین نسخه فونت اکران دی ماه ‌1402 در 5 وزن می‌توانید از این مجموعه اقدام کنید از این فونت می‌توانید در طراحی رابط کاربری موبایل و انواع اپلیکیشن استفاده کنید. با توجه به جدید بودن این قلم در بحث بهبود تجربه کاربری تاثیر مثبتی بر روی کسب و کارتان خواهد داشت. با خرید و دانلود از این مجموعه می‌توانید این قلم را در 5 وزن مختلف و 4 فرمت استاندارد و همراه نسخه مخصوص اعداد فارسی هک شده و فونت بدون حروف لاتین دریافت کنید.

فونت اکران یکی از جدیدترین و شناخته‌شده‌ترین فونت‌های مورد استفاده در تایپ فارسی است. این فونت در سال‌های اخیر برای استفاده در برنامه اجتماعی، موبایل و استفاده در رایانه‌ها کاربرد داشته است و نسخه‌های جدیدی از آن نیز در اینترنت قابل دریافت است. استفاده از فونت‌ها در محیط وب به رعایت اصولی نیازمند است زیرا این فونت‌ها در اندازه‌های مختلف و در مرورگرهای مختلف با ویژگی‌های مختلف نمایش داده می‌شوند و اگر به درستی بهینه‌سازی و طراحی نشود در هنگام نمایش با مشکلاتی مواجه خواهند شد. قلم‌ اکران با هدف ارایه فونت‌های فارسی با کیفیت مناسب ارایه شده است که ساختاری جدید با انعطاف پذیری بالا دارند که زیبایی و خوانایی بالایی ارایه می‌دهند.

فونت اکران تفاوت‌های شگفت انگیز  در متن ایجاد می‌کند که لذت بخش است که باعث ارتقای کیفیت نگارش رایانه‌ای خط فارسی می‌شود.این قلم‌ها، همه روزه در رسانه اجتماعی، نرم افزارهای موبایل، روزنامه‌ها، تبلیغات خیابانی، زیرنویس و تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی دیده می‌شوند که زیبایی و خوانایی آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحان گرافیک و ناشران در انتخاب قلم فارسی دقت نظر بالایی دارند و از قلم‌هایی استفاده می‌کنند که اشکالات کمتری دارند.

فونت اکران به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی می‌کنند به راحتی استفاده نمود. فونت اکران برای دانلود شما عزیزان آماده دانلود می باشد تا کنون نسخه مختلفی از این فونت روانه بازار شده است که می‌توانید به راحتی متناسب با نیاز خود انتخاب و دانلود کنید.

دانلود فونت اکران | حجم 2.9 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا