فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت تهمتن (Tahmtan) با لینک مستقیم

طراحی تایپ‌فیس تهمتن به سبک هندسی و ساده است. این نمونه فونت فارسی جزو تایپ‌فیس‌های فوق سنگین و سیاه محسوب می‌شود. فونت‌های خیلی سنگین جلوه خاصی را تقدیم نوشته‌ها می‌کنند و می‌توانند نوشته‌ها را با‌عظمت نشان دهند. این نوع تایپ‌فیس‌ها برای عناوین تبلیغات شهری، مطبوعات، طراحی جلد کتاب و طراحی پوستر استفاده می‌شوند. در چند سال اخیر فونت‌های سنگین بسیاری برای درشت نویسی طراحی و تولید شده‌اند که از میان آن‌ها استایل قلم تهمتن بهترین گزینه برای موضوعات معاصر و مدرن است و دارای سبک کاملا هندسی هست. دانلود رایگان فونت تهمتن را می‌توانید از مجموعه دانلود فونت (download-font.ir) به راحتی انجام دهید.

ویژگی‌های فونت فارسی Tahamtan

حروف استایل قلم فارسی تهمتن برای این که حداکثر سیاهی را داشته باشند به فضای منفی حروف فقط یک واحد تخصیص داده شده است و بر همین ایده طراحی حروف این نوع تایپ‌فیس انجام شده‌ است. بر روی یک گرید سیستم ( Grid System) استایل قلم تهمتن ساخته شده است. حجم بالایی سیاهی که در حروف این نمونه فونت فارسی وجود دارد، موجب شده نوشته خودنمایی نماید.

در این نوع قلم فارسی حروف بیشتر از اندازه معمول و تا جای ممکن روی خط کرسی نشانده شده‌اند تا در دنبال کردن کلمات در راستای افقی حرکت راحت و روانی در حروف ایجاد شود. این نمونه استایل قلم فارسی دارای حروف و ترکیبات جایگزین چندگانه است که از هر یک از شکل‌های حروف می‌توانید به صورت سلیقه ای و انتخابی استفاده کنید.

یکی از بهترین فونت‌های فارسی نمایشی که دارای سبکی ساده و هندسی است، تایپ‌فیس تهمتن بوده و به جهت وزن سنگینی که دارد برای لوگو تایپ، طراحی مهر، تبلیغات شهری، طراحی تابلوی نئون مغازه‌ها و طراحی جلد کتاب استفاده می‌شود. این نوع فونت همانند دیگر وزن‌های سنگین و درشت باعث می‌شود متن پر اهمیت و با ابهت نشان داده شود.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی تهمتن

آقای سیاوش موسوی طراح و سازنده تایپ‌فیس تهمتن است و در همین جا لازم است از زحمات ایشان به خاطر خلق چنین فونت دلنشین و زیبایی تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.در کنار دیگر فونت‌ها در طرح‌های گرافیکی می‌توانید از این نمونه استایل قلم استفاده کنید. اگر تو کار خدمات چاپ هستید یا این که طراح هستید، توصیه می‌شود از این نمونه فونت فارسی استفاده کنید. از مشخصات و ویژگی‌های استایل قلم فارسی Tahamtan به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • دارای اعداد فارسی است که با نوشته‌های فارسی سازگار و هماهنگ بوده است.
  • دارای ترکیبات و حروف جایگزین متعدد هست.
  • برای استفاده از صفحات وب سایت دارای نسخه مخصوص است.
  • برای متن‌های نمایشی درشت، مهرسازی، ساخت تابلو نئون، طراحی لوگو و عنوان نویسی استفاده می‌شود.
  • طراحی اصولی و استانداردی دارد.

دانلود رایگان فونت تهمتن با لینک مستقیم

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از استایل قلم فارسی تهتمن

همان طور که قبلا گفته شد جناب آقای سیاوش موسوی طراح فونت فارسی Tahamtan است؛ لذا نرم‌افزار مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نوع استایل قلم فارسی می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و در لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی خود آن را نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها می‌توانید کپی فایل تهیه کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت Tahamtan بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع استایل قلم فارسی باید خریداری گردد. یک لایسنس ویژه به نام قالب در قالب‌های فروشی برای استفاده از فونت Tahamtan باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده از استایل قلم تهمتن در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری شود. اگر مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس ویژه برای استفاده از این نمونه فونت باید خریداری شود. در ضمن توجه کنید که صدور لایسنس فقط توسط خریدار باید انجام شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه طراحی تایپ‌فیس تهمتن به سبک هندسی و ساده است. این نمونه فونت فارسی جزو تایپ‌فیس‌های فوق سنگین و سیاه محسوب می‌شود. برای متن‌های نمایشی درشت، مهرسازی، ساخت تابلو نئون، طراحی لوگو و عنوان نویسی استفاده می‌شود.

حروف استایل قلم فارسی تهمتن برای این که حداکثر سیاهی داشته باشند به فضای منفی حروف فقط یک واحد تخصیص داده شده است و بر همین ایده طراحی حروف این نوع تایپ‌فیس انجام شده‌ است. در پایان این پست لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمام فونت‌های که در مجموعه ما ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و دانلود آخرین نسخه فونت تهمتن را می‌توانید به راحتی و با اطمینان انجام دهید.

دانلود رایگان فونت تهمتن با لینک مستقیم

فونت فارسی تهمتن یکی از فونت های جذاب و دوست داشتنی فارسی است که توسط جناب سیاوش موسوی طراحی و خلق شده است. این فونت رایگان نیست و برای استفاده از اون باید آن را از سایت fontiran.com خریداری کنید. اما نگران نباشید، ما بصورت رایگان این فونت را برای دانلود ارائه کردیم تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت تهمتن می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فونت تهمتن نسخه 1.0 با لینک مستقیم {حجم 1.5 مگابایت}

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا