فونت فارسیفونت اردوفونت عربیفونت کردی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت داراب (darab)

برای خلق حروف فونت داراب حاصل تکاپوی زوایای قائمه است. این نوع فونت ایرانی هندسی با تاکید بر پر کردن فضای منفی و روی محور عمودی طراحی و تولید شده است. این نمونه فونت فارسی در سه ارتفاع و چهار وزن تولید شده یعنی 12 فونت مجموع وزن‌های آن هست. در این فونت شما می‌توانید تنظیم وزن دلخواه و ارتفاع را انجام دهید. در این قسمت از سایت download-Font.ir ما قصد داریم شما را با فونت فارسی داراب آشنا کنیم، همچنین شما می توانید دانلود رایگان فونت داراب را از سایت دانلود فونت انجام دهید.

وزن‌های فونت Darab

  • Darab DemiBold medium داراب دمی بولد مدیوم
  • Darab Bold tall داراب بولد تال
  • Darab Bold short داراب بولد شورت
  • داراب مدیوم Font Darab Bold medium
  • داراب وب Darab Web
  • داراب بدون انگلیسی Darab NonEnglish
  • داراب فارسی نامبرز Darab Farsi numerals
  • داراب وریبل Darab Variable
  • داراب رگولار تال Darab Regular tall
  • Darab Regular short داراب رگولار شورت
  • Darab Regular medium داراب رگولار مدیوم
  • Darab DemiBold tall داراب دمی بولد
  • Darab DemiBold short داراب دمی بولد شورت

وریبل فونت Darab

فونت متغیر Darab دو محور تغییر ارتفاع حروف و تغییر وزن دارد. با خرید و دانلود بسته حرفه‌ای تایپ‌فیس داراب موارد زیر را می‌توانید، دریافت کنید:

  • Webfont: برای استفاده از صفحات وب دارای فرمت‌های ویژه woff و Woff2 است.
  • فونت‌های عددی فارسی: فونت‌هایی که اعداد عربی و انگلیسی هک می‌شوند تا به فارسی نمایش داده شوند.
  • فونت‌های غیر انگلیسی: فونت‌هایی که اعداد انگلیسی و حروف ندارند ( در طراحی سایت برای مقایسه با فونت انگلیسی دلخواه مناسب است. )
  • قلم متغیر: با فرمت TTF وزن تغییر پیدا می‌کند.
  • راهنما: دارای راهنمای استفاده از ترکیبات جایگزین و حروف است.
  • از زبان کردی، اردو، انگلیسی، عربی و زبان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند.

آیا فونت داراب رایگان عرضه می‌شود؟

به هیچ عنوان فونت Darab رایگان عرضه نمی‌شود مگر این که مالک آن تخفیفی را لحاظ نموده باشد. امیر ارسلان احمدی و شهرزاد اکبری مالک این نوع فونت ایرانی محسوب می‌شوند.

کاربردهای فونت داراب

برای هر نوع کار گرفیکی که به وسیله موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارد. برای طراحی تاسیسات کاربرد دارد. بعد از خرید فونت Darab به راحتی می‌توانید روی تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر آن را نصب کنید و از آن بر روی جلد کتاب‌ها، داستان‌ها، جلدهای اینستاگرام، روی پوسترها می‌توانید، استفاده کنید.

اگر برای استفاده از نرم افزار و برنامه خاصی به فونتی که از فونت سیستم شما، فراتر است نیاز دارید، باید مجوز، خریداری کنید که در این مورد می‌توان به طراحی وب و استفاده توسط کارمندان شرکت اشاره نمود.

نصب فونت داراب

بعد از این که فونت Darab را خریداری و دانلود نموده‌اید روی فایل خریداری شده باید کلیک راست کنید و برای این فونت روی سیستم شما نصب شود باید گزینه install را انتخاب نمایید تا بتوانید در نرم افزارها به راحتی از فونت داراب استفاده نمایید.

قوانین و مقررات مربوط به خرید فونت داراب

همان طور که در قسمت‌های قبل بیان شد امیر ارسلان احمدی طراح این نوع فونت فارسی است؛ لذا نرم افزار مالکیتی به حساب می‌آید.

تمام کاربران و دوستداران فونت بعد از خرید این نوع فونت فارسی همانند دیگر فونت‌ها حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و تکثیر آن را ندارند.

در لپ‌تاپ‌های شخصی خود می‌توانید بعد از خرید این نوع فونت را نصب کنید؛ بنابراین با خرید فونت Darab از دسکتاپ می‌توانید، استفاده کنید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید در این رابطه لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان حق کپی فایل‌ها برای شما وجود دارد.

توسط شخص کاربر باید خرید فونت انجام شود تا بتواند از آن استفاده کند و یک لایسنس مناسب برای هر محصول باید صادر شود.

لازم است بر اساس سطح تجاری ( بزرگ یا کوچک ) برای استفاده از فونت در وب‌سایت و پروژه‌های نرم افزاری یک لایسنس به نام پروژه خریداری شود.

یک لایسنس حقوقی به نام مجموعه ( سازمان، موسسه و شرکت ) برای استفاده از فونت باید خریداری گردد.

در قالب‌های فروشی برای استفاده از فونت داراب یک لایسنس ویژه به نام قالب باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از فونت Darab در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ (هلدینگ) باید خریداری نمایید.

خرید فونت Darab

برای این که حقوق طراح فونت رعایت شود، بهتر است کاربر با ایمیل خود و به صورت شخصی اقدام به خرید فونت مورد نظر کند.

در این جا به این نکته توجه داشته باشید که تمام فونت‌های فارسی که در سایت download-Font.ir عرضه می‌شوند به مرور زمان تمام عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی آخرین نسخه تکمیل شده فونت را دانلود کنید.

اگر مشتریان شما علی الخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها خود را به رعایت قوانین کپی رایت ملزم می‌دانند شما باید یک لایسنس برای استفاده از فونت مورد نظر صادر کنید که این تنها توسط شخص خریدار انجام می‌شود.

دانلود رایگان فونت داراب

فونت داراب یکی از جذاب ترین و حرفه ای ترین فونت های فارسی است که تاکنون طراحی شده است. شما هم اکنون می توانید این فونت جذاب را از سایت ما دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود رایگان فونت داراب نسخه 1.1

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا