فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت دست نویس فارسی هیلدا (hilda)

تایپ‌فیس هیلدا جزو فونت‌های دست‌نویس محسوب می‌شود. طراحی شگفت انگیز و فوق العاده‌ای که این نوع استایل قلم دارد، باعث شده شما بتوانید طرح‌های گرافیکی زیبا و خاصی را ایجاد کنید و با استفاده از این نوع فونت فارسی لذت کامل را ببرید. دانلود رایگان فونت هیلدا را از مجموعه ما ( https://download-font.ir) می‌توانید به راحتی انجام دهید. در ضمن با اطلاعاتی که در مورد تایپ‌فیس هیلدا گفته شده، می‌توانید با این نوع استایل قلم فارسی آشنا شوید.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی Hilda

محمد عمویی طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی هیلدا است. ایده طراحی این نوع فونت فارسی الهام گرفته از دست خط شخصی محمد عمویی است. در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. استایل قلم فارسی دست نویس مانلی یکی دیگر از تایپ‌فیس‌های است که پیش از این توسط محمد عمویی ساخته شده است. تایپ‌فیس هیلدا در مقایسه با استایل قلم مانلی ساده‌تر است. کنتراست ضخامت در آن وجود ندارد. ضخامت حروف در قلم هیلدا کم و زیاد نمی‌شود و یکسان است.

ویژگی‌ها و مشخصات استایل قلم فارسی هیلدا Hilda

رها بودن حروف در این نمونه تایپ‌فیس کاملا کنترل شده است. رها بودن حروف این نوع استایل قلم آنقدر حساب شده نیست که متن ساده‌ای در این نوع قلم فارسی ایجاد شود و آن قدر هم زیاد نبوده که فونتی اغراق شده و فانتزی ایجاد شود. در نسخه اول تایپ‌فیس هیلدا ترکیبات جایگزین وجود ندارد و ترکیبات محدود هست؛ ولی تعداد ترکیبات جایگزین در نسخه‌های بعدی آن افزایش یافته است.

تفاوت فونت هیلدا با تایپ‌فیس فارسی مانلی

تایپ‌فیس هیلدا در مقایسه با فونت مانلی وزن‌های ضخیم ندارد و از سادگی بیشتری برخوردار است با استفاده از آن می‌توانید نوشته‌های یکسان و یک دستی داشته باشید. نسخه‌های جدید این نوع استایل قلم   با ترکیبات جایگزین مختلفی طراحی و ساخته شده است. این نوع فونت فارسی را می‌توانید در نرم‌افزارهای گرافیکی مختلفی مانند ایلاستریتور، کورل، فتوشاپ و غیره قابلیت استفاده دارد.

وزن فونت دست‌نویس هیلدا: این نمونه استایل قلم فارسی دارای یک وزن است که Font Hilda Regular  فونت هیلدا رگولار وزن آن است.

دانلود فونت  هیلدا (فونت دست نویس فارسی) با لینک مستقیم

فونت هیلدا یکی از زیباترین و جذاب ترین قلم های دست نویس فارسی است که در سایت فونت ایران برای فروش ارائه شده است، این فونت پولی است و برای اینکه بتوانید از فونت هیلدا در طراحی های خود استفاده کنید باید آن را خریداری نمائید. اما نگران نباشید ما در سایت دانلود فونت بصورت رایگان این فونت را ارائه کرده ایم. برای دانلود فونت هیلدا کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت هیلدا با لینک مستقیم – حجم 1.5 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا