فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت ایران درندیس (Iran Dorandis) با لینک مستقیم – حجم 1.2 مگابایت

تایپ‌فیس درندیس جزو فونت‌های تزئینی است. طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی بر اساس بازطراحی و بازسازی استایل قلم ایران معمولی است. برای طراحی این نوع تایپ‌فیس تزئینی گیاهی ابتدا حروف روی کاغذ با قلم نوشته و اجرا شده‌اند؛ سپس تبدیل آن‌ها به فونت انجام شد. دانلود رایگان فونت ایران درندیس را از مجموعه ما  (download-font.ir) می‌توانید انجام دهید. در این پست قصد داریم به بررسی تایپ‌فیس فارسی ایران درندیس بپردازیم؛ پس تا پایان محتوا همراه باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات تایپ‌فیس ایران درندیس

این نمونه استایل قلم فارسی تزئینی گیاهی تایپ‌فیسی گرافیکی با کاربردی خاص است. اگر بخواهید جزئیات متن نوشته خود را نمایان کنید باید در اندازه‌های بزرگ این نمونه استایل قلم فارسی استفاده شود. برای متن ریز فونت مناسبی محسوب نمی‌شود. تایپ‌فیس ایران درندیس بهترین گزینه برای زمانی است که در تایپوگرافی در کمترین زمان می‌خواهید به نتیجه مطلوب و منحصر به فردی دست یابید. این نمونه فونت فارسی در تمامی برنامه‌های گرافیکی قابلیت باز شدن را دارد. تایپ‌فیس بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود و دارای تمامی حروف فارسی است.

بهترین فونت گرافیکی و رومانتیک فارسی

طراح و سازنده استایل قلم فارسی ایران درندیس (Iran Dorandis)

سنا درندیس طراح و سازنده فونت فارسی ایران درندیس است. در سال 1392 این نمونه استایل قلم فارسی زیر نظر مسلم ابراهیمی ساخته شد. در همین جا لازم است از زحمات فراوانی که این دو عزیز برای طرح و خلق این نمونه تایپ‌فیس فارسی انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی کنیم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت، سلامتی و تندرستی داریم.

کاربردهای استایل تایپ‌فیس فارسی ایران درندیس

از کاربردهای فونت فارسی ایران درندیس می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • بیلبورد
  • جلد کتاب
  • پوستر
  • و غیره

آموزش نحوه نصب فونت ایران درندیس بر روی ویندوز

برای نصب فونت در ویندوز 7 از دو روش می‌توانید، استفاده کنید. در روش اول برای نصب فونت کافی است دو بار روی فایل فونت مورد نظر کلیک کنید به طوری که ظاهر فونت دیده شود. در مرحله بعد باید گزینه Install  (بالای پنجره باز شده) بزنید یا این گزینه Install را از طریق کلیک راست کردن روی فایل فونت انتخاب کنید.

روش دوم به این صورت است که باید ابتدا کپی فونت‌های مورد نظر را انجام دهید برای این منظور می‌توانید کلیک راست کنید و گزینه copy را انتخاب نمایید یا این که  Ctrl+c را بزنید. در مرحله بعد برای ذخیره فونت‌های کپی شده باید به Control Panel  بروید و روی Font کلیک نمایید. (یا این که روی دکمه Ctrl+v بزنید یا راست کلیک نمایید و گزینه Paste را انتخاب کنید.) در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که از روش دوم زمانی استفاده می‌شود که می‌خواهید چند فونت را روی سیستم خود نصب نمایید؛ چون استفاده از روش اول برای نصب چند فونت می‌تواند، زمان گیر باشد.

این نوع استایل قلم فارسی دارای تمام فرمت‌ها است که از فرمت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Woff
  • Svg
  • Otf
  • Eot
  • Ttf

در انواع مرورگرها مانند فایرفاکس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره قابلیت نصب آن وجود دارد.

دانلود کاملا رایگان فونت ایران درندیس با لینک مستقیم از سایت Download-Font.ir

وزن های ارائه شده از فونت فارسی ایران درندیس

از خانواده استایل قلم فارسی IRAN Dorandis  می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • Font lRAN Dorandis Regular فونت ایران درندیس رگولار
  • Font lRAN Dorandis Black فونت ایران درندیس بلک
  • Font IRAN Dorandis Bold فونت ایران درندیس بولد

به طور خلاصه تایپ‌فیس درندیس فونتی تزئینی محسوب می‌شود. طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی بر اساس بازطراحی و بازسازی استایل قلم ایران معمولی است. تایپ‌فیس ایران درندیس بهترین گزینه برای زمانی است که در تایپوگرافی در کمترین زمان می‌خواهید به نتیجه مطلوب و منحصر به فردی دست یابید.

دانلود رایگان فونت ایران درندیس با لینک مستقیم

این نمونه فونت فارسی در تمامی برنامه‌های گرافیکی قابلیت باز شدن را دارد. تایپ‌فیس بسیار حرفه‌ای محسوب می‌شود و دارای تمامی حروف فارسی است. تمام فونت‌های ارائه شده در وب سایت فونت ایران به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید، دانلود آخرین نسخه فونت ایران درندیس را با اطمینان کامل انجام دهید.

دانلود فونت ایران درندیس – حجم 1.2 مگابایت – لینک مستقیم با فرمت ZIP

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا