فونت فارسی

دانلود رایگان فونت دست نویس فرامرزیان (faramrzian) با لینک مستقیم

فونت فارسی فرامرزیان فونتی دست‌نویس است. فونت‌های دست‌نویس کاربرد و طرفداران زیادی دارند و این به جهت راحتی استفاده از آن‌ها هست. برای کارهای گرافیکی و انواع تبلیغات از این نوع تایپ‌فیس‌ها می‌توانید، استفاده کنید. این نمونه فونت‌ها طراح و خلق آن‌ها توسط طراحان مختلفی که در حوزه فونت فعالیت می‌کنند، انجام شده است. اکثر تایپ‌فیس‌های دست‌نویس، دست‌نوشته‌های خودکاری را تداعی می‌کنند. استایل قلم faramarzian فونتی منحصر به فرد است و این به جهت تاکیدی است که روی جوهر و ابزار قلم‌مو کرده است. دانلود رایگان فونت فرامرزیان را می‌توانید از مجموعه download-font.ir به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده تایپ فیس فرامرزیان

طراح و سازنده فونت فرامرزیان خانم فاطمه فرامرزیان است. طراحی این نوع فونت به عنوان یک پروژه عملی زیر نظر آقای مسلم ابراهیمی انجام شده است. در همین جا لازم است از زحمات ایشان به جهت خلق این نوع فونت زیبا تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت، سلامتی و تندرستی داریم.

ویژگی‌ها و مشخصات استایل قلم فارسی فرامرزیان

از ویژگی‌های این نمونه استایل قلم به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • از تعداد انگشت شمار ترکیب طراح این نوع استایل قلم در طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی استفاده کرده است.
  • احساس خشکی که در تایپ‌فیس‌های ماشینی وجود دارد در این نمونه استایل قلم وجود ندارد و حروف نشسته بر کرسی ثابت روی این مورد تاثیری نداشته است. اگر می‌خواهید ویرایش نوشته‌های خود را در حین تایپ انجام دهید یا این که حوصله ندارید با جوهر یا قلم خطاطی کنید و برای طراحی خود زمان بگذارید این نوع استایل قلم برای شما می‌تواند، انتخاب مناسبی محسوب شود.

کاربردهای فونت دست نویس فرامرزیان

تایپ‌فیس‌های دست‌نویس و فانتزی برای طرح‌های تبلیغاتی و گرافیکی بهترین انتخاب محسوب می‌شوند. فونت فارسی فرامرزیان هم همانند دیگر فونت‌های دست‌نویس برای طراح‌های گرافیکی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این جا توجه کنید که این نمونه استایل قلم فارسی در موارد زیر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند:

  • اپلیکیشن‌های موبایل
  • وب سایت ها

در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که در آپ‌های موبایل و وب می‌توانید از این نوع فونت استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد؛ ولی چندان مناسب این کار نیست.

دانلود رایگان فونت دست نویس فاطمه فرامرزیان با لینک مستقیم از سایت دانلود فونت

مزیت‌های تایپ‌فیس فارسی فرامرزیان

از مزیت‌های استایل قلم فارسی faramarzian می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • طراح آن در آینده نسخه‌های بهینه شده فونت را ارائه می‌دهد.
  • در نرم‌افزارهای گرافیکی قابلیت استفاده مستقیم آن وجود دارد.
  • در طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود.
  • طراحی زیبا و کاملا دلنشینی دارد.
  • فونتی حرفه‌ای محسوب می‌شود.
  • تمام حروف فارسی را دارد.
  • دارای فرمت‌های woff، ttf،، eot، svg و otf است.
  • نام انگلیسی: faramarzian

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از فونت فارسی فرامرزیان

فاطمه فرامرزیان طراح و سازنده فونت فارسی faramarzian است؛ لذا نرم‌افزار مالکیتی به حساب می‌آید. شما با خرید این نمونه استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نمونه استایل قلم فارسی از دسکتاپ می‌توانید، استفاده کنید و نصب فونت را در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، انجام دهید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها از کپی فایل‌ها می‌توانید استفاده کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس faramarzian بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع فونت باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نمونه تایپ‌فیس در قالب‌های فروشی باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نوع استایل قلم در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری کنید. اگر مشتریان شما علی الخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس برای استفاده از فونت توسط کاربر باید خریداری شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس فرامرزیان که طراح و سازنده آن فاطمه فرامرزیان است جزو فونت‌های دست نویس محسوب می شود و برای کارهای طراحی گرافیکی و تبلیغاتی کاربرد دارد. از تعداد انگشت شمار ترکیب، طراح این نوع استایل قلم در طراحی و ساخت این نمونه فونت فارسی استفاده کرده است. احساس خشکی که در تایپ‌فیس‌های ماشینی وجود دارد در این نمونه استایل قلم وجود ندارد و حروف نشسته بر کرسی ثابت روی این مورد تاثیری نداشته است. تمام فونت‌های که در مجموعه Fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت را با خیال راحت انجام دهید.

دانلود رایگان فونت فرامرزیان

فرامرزیان، یکی از فونت های جذاب و زیبای دست نویس است که توسط سرکار خانم فاطمه فرامرزیان طراحی شده است. این فونت رایگان نیست و برای خرید اون با 148 هزار تومان هزینه کنید. اما نگران نباشید ما در سایت download-font.ir این فونت جذاب رو بصورت رایگان برای دانلود ارائه کرده ایم. برای دانلود رایگان فونت فرامرزیان می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان فونت دست نویس قلم مو فرامرزیان – لینک مستقیم با حجم 2.3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا