فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت 898 استنسیل با لینک مستقیم || فرمت TTF

تایپ‌فیس 898 استنسیل ، قلمی نمایشی است که در عبارت‌های کوتاه بهترین کارایی را دارد. این نمونه استایل قلم فونتی خوشنویسانه است در طراحی کاراکترها از ضخامت‌های مختلفی استفاده شده است و در طراحی کاراکترها از یک ضخامت واحد استفاده نشده است. این نوع فونت فارسی الهام گرفته از خطوط گذشته علی الخصوص خط نسخ است. در بن مایه این نمونه فونت فارسی حالت رسمی و سنتی وجود دارد که با برش‌های استنسیلی سعی کرده در قالب‌های مدرن خود را جای دهد. دانلود رایگان فونت 898 استنسیل را می‌توانید از سایت ما download-font.ir انجام دهید.

ویژگی‌های تایپ‌فیس 898 استنسیل

در این نمونه فونت فارسی در زوایای مختلف فضاهای خالی وجود دارد که این باعث شده به فونت 898 استنسیل پویایی و حرکت دهد. موجب درگیر شدن چشم می‌شود و ظرفیت و قابلیت آن را با بازیگوشی گسترش می‌دهد. برای برطرف کردن معیارهای بصری و نیازهای طراح در این نوع فونت فارسی سعی شده بر اساس فونت چاق FAT خلاء در این نوع تایپ‌فیس انجام شود.

این نمونه فونت فارسی از زبان فرانسه، انگلیسی، اردو، کردی، عربی و زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. از تایپ‌فیس Tabac sans و Tomas Brousil در نسخه لاتین استفاده شده است و هیچ تغییری در آن به جز برش استنسیل به ضخامت فارسی اعمال نشده است. از مهمترین اجزای این نوع فونت فارسی اعداد هستند. مقیاس پیکره‌ی آن مشخصه دیگر این نوع استایل قلم فارسی است. از دیگر اجزای تایپ اعراب و نقطه‌ها هستند که بسیار کوچک طراحی شده‌اند که این موجب شده تا تایپ‌فیس 898 غول پیکر به نظر آید.

فونت 898 استنسیل رایگان

استایل قلم فارسی 898 استنسیل طراحی بسیار دلنشین و جذابی دارد و برای متن‌های نمایشی و کوتاه بهترین انتخاب محسوب می‌شود؛ ولی تو پاراگراف‌ها و متن‌های طولانی از آن نمی‌توان استفاده کرد. در طرح‌های گرافیکی کاربردهای زیادی دارد؛ بنابراین برای گرافیست‌ها می‌تواند فونتی بی نظیر و خاص به حساب آید. طراحی این فونت زیبا به صورتی است که موجب شده کاملا حواس مخاطب جلب شود.

طراح و سازنده فونت 898 استنسیل

طراح و سازنده این نوع تایپ‌فیس فارسی فریدون نعمت پور بوده که در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. طراحی این نوع تایپ‌فیس فارسی پس از دوره آموزشی طراحی تایپ آقای دامون خانجانزاده انجام شده و در نهایی شدن فونت 898 استنسیل راهنمایی های ایشان نقش ارزنده‌ای داشته است.

مزیت‌های تایپ‌فیس نمایشی فارسی 898 استنسیل

از مزایای این نمونه فونت فارسی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • برای طرح‌های گرافیکی و نمایشی مناسب است.
  • از زبان‌های فارسی، کردی، فرانسه، اردو، انگلیسی و عربی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای نسخه مخصوص بدون حروف و اعداد انگلیسی هست.
  • برای صفحات وب اسیت دارای فرمت مخصوص است.
  • برای متن‌های نمایشی و گرافیکی مناسب است.
  • دارای حروف لاتین بوده و با نوشته‌های فارسی سازگار است.
  • دارای اعداد کاملا فارسی است.
  • طراحی منحصر به فرد و خاصی دارد.

کاربردهای تایپ‌فیس فارسی 898 استنسیل

این فونت فارسی کاربردهای زیادی دارد که بیشتر نمایشی هستند از موارد کاربرد این نوع استایل قلم به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • طراحی تراکت‌های تبلیغاتی
  • طراحی لوگو و مهر
  • طراحی جلد مجلات و کتب
  • طراحی بنرهای تبلیغاتی
  • طراحی کاور آلبوم موسیقی
  • طراحی نتون و تابلوی مغازه‌ها

طریقه نصب

بعد از این که دانلود کردن و اکسترکت کردن فونت مورد نظر را انجام داده‌اید باید روی فایل فونت کلیک راست کنید؛ سپس روی گزینه install بزنید تا فونت مورد نظر را به راحتی بتوانید در نرم افزارها اجرا کنید.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از فونت استنسیل

همان طور که قبلا اشاره کرده ایم فریدون نعمت پور طراح و سازنده فونت 898 استنسیل است؛ لذا فونتی مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید فونت حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نوع تایپ‌فیس می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و روی کامپیوترهای شخصی فونت را نصب نمایید. در ضمن برای تهیه نسخه پشتیبان می‌توانید کپی فایل‌ها را انجام دهید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت 898 استنسیل بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک در پروژه‌های وب سایت و نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از فونت باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه در قالب‌های فروشی به نام قالب برای استفاده از فونت 898 استنسیل باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از تایپ‌فیس 898 استنسیل در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری شود. اگر رعایت قوانین کپی رایت برای مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها مهم است باید یک لایسنس برای استفاده از فونت صادر شود.

بهترین فونت نمایشی، گرافیکی و تایپوگرافی فارسی

به طور خلاصه تایپ‌فیس 898 استنسیل، قلمی نمایشی است که در عبارت‌های کوتاه بهترین کارایی را دارد. این نمونه استایل قلم فونتی خوشنویسانه است در طراحی کاراکترها از ضخامت‌های مختلفی استفاده شده است و در طراحی کاراکترها از یک ضخامت واحد استفاده نشده است.

دانلود رایگان فونت 898 استنسیل با فرمت TTF | لینک مستقیم

فونت فوق یکی از زیباترین و جذاب ترین فونت های گرافیکی و نمایشی است که می تواند در طرح های گرافیکی شما جادو کند. اما توجه داشته باشید که فونت 898 استنسیل رایگان نیست و بابت آن باید 148 هزار تومان به سایت فونت ایران پرداخت کنید. اما دوست دارید این فونت رو بصورت رایگان دانلود کنید؟ ما در این پست لینک دانلود ان را قرار داده ایم تا شما از استفاده آن لذت ببرید. برای دانلود رایگان فونت 898 استنسیل می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

دانلود کاملا رایگان فونت 898 استنسیل || حجم 3 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا