فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت آتابای (atabay) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس آتابای نوعی استایل قلم فارسی دست‌نویس است که طراحی و ساخت آن بر اساس سبک جوهر و قلم مو انجام شده است. این نمونه استایل قلم انگشت شمار و کمیاب است؛ چون همنشینی دلنشینی، روحیه شرقی آن با سبک جوهر و قلم دارد علاوه بر این پیوستگی خط فارسی دارد. فی‌البداهگی و تحرک بسیار از ویژگی این نمونه تایپ‌فیس فارسی نسبت به دیگر فونت‌های دست‌نویس است. دانلود رایگان فونت آتابای را می‌توانید از مجموعه ما ( https://download-font.ir) به راحتی انجام دهید.

طراح و سازنده تایپ‌فیس فارسی آتابای

هادی ارجمند طراح و سازنده تایپ‌فیس  Atabay است. وی با کمک این نوع استایل قلم فارسی توانسته به منحصر به فرد شدن طرح‌های گرافیکی خود کمک کند. در همین جا لازم است از زحمات ایشان به خاطر خلق این فونت زیبا و جذاب تشکر کنیم.

ویژگی‌ها و مشخصات تایپ‌فیس فارسی آتابای Atabay

در این نوع تایپ فیس فارسی نگارش حروف به صورت تک تک انجام شده است؛ سپس اتصال‌ها در اجرای نرم‌افزاری انجام شده است. طراح و سازنده این نوع فونت فارسی به نظام پیوستگی که در فونت‌های فارسی وجود دارد، چندان پایبند نبوده که همه این‌ها هماهنگ با شخصیت فی البداهه، شخصیت  غیر ماشینی و تحرک بسیار این نوع تایپ‌فیس فارسی است.

باز شدن در تمامی برنامه‌های طراحی، مناسب طراحی بنر و لوگو، در تمامی فرمت‌ها، زیبا و خاص، تحرک بسیار زیاد، شخصیت غیرماشینی، شخصیت فی البداهه و  کاربردی و مدرن از ویژگی‌های خوب این نمونه استایل قلم فارسی محسوب می‌شوند. با این که در این نمونه فونت فارسی تنظیمات اعراب وجود دارد؛ ولی کاملا از زبان عربی پشتیبانی نمی‌کند. این نمونه استایل قلم فارسی دارای اعداد کاملا فارسی است و اعداد انگلیسی و حروف در آن وجود ندارد.

کاربردهای فونت فارسی Atabay

این نمونه فونت فارسی زیبا در پوسترهای گرافیکی، طرح‌های بنر و طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود به همین دلیل بیشتر کاربرد گرافیکی دارد. این نمونه استایل فارسی در موارد زیر کاربردی ندارد:

  • اپلیکیشن‌های موبایل
  • وب
  • مطبوعات

فونت قلم مو فارسی؛ فونت آتابای رایگان

این نمونه استایل قلم فارسی در پسوندهای ttf، woff2، woff و otf ارائه می‌شود. برای انواع طراحی از فرمت‌های ttf، woff، otfو woff2 تایپ‌فیس آتابای می‌توانید، استفاده کنید. طراحی و ساخت این نمونه استایل قلم فارسی به زبان فارسی انجام شده؛ ولی پشتیبانی لازم را از تمام حروف فارسی نمی‌کند. تصاویر زیبا و منحصر به فردی را می‌توانید با این نمونه فونت فارسی طراحی کنید.

نحوه نصب فونت

بعد از این که دانلود فونت را انجام داده‌اید اگر از ویندوز 7 به بالا استفاده می‌کنید برای نصب فونت باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • اگر فایل فونت دریافتی فشرده است باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.
  • سپس روی آن باید کلیک راست نمایید.
  • گزینه install را انتخاب کنید.
  • به برنامه‌های گرافیکی مانند فتوشاپ وارد شوید.
  • اگر تایپ‌فیس مورد نظر بالا نیامد باید کامپیوتر خود را خاموش و روشن نمایید.
  • این نمونه فونت در فرمت‌های woff، otf، svg، ttfو eot ارائه می‌شود و در مرورگرهای فایر فاکس، اوپرا، سافاری، گوگل کروم و غیره قابلیت استفاده دارد.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از فونت فارسی آتابای

هادی ارجمند طراح و سازنده فونت فارسی Atabay است؛ لذا نرم‌افزار مالکیتی به حساب می‌آید. شما با خرید این نمونه استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نمونه استایل قلم فارسی از دسکتاپ می‌توانید، استفاده کنید و نصب فونت را در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های شخصی می‌توانید، نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها از کپی فایل‌ها می‌توانید استفاده کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس Atabay بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم افزاری باید خریداری کنید. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع فونت باید خریداری شود. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از این نمونه تایپ‌فیس در قالب‌های فروشی باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از این نوع استایل قلم در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری کنید. اگر مشتریان شما علی الخصوص برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس برای استفاده از فونت توسط کاربر باید خریداری شود.

دانلود فونت گرافیکی و دست نویس آتابای

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس آتابای نوعی استایل قلم فارسی دست‌نویس است که طراحی و ساخت آن بر اساس سبک جوهر و قلم مو انجام شده است. این نمونه استایل قلم انگشت شمار و کمیاب است؛ چون همنشینی دلنشینی روحیه شرقی آن با سبک جوهر و قلم دارد. علاوه بر این پیوستگی خط فارسی دارد. این نمونه فونت فارسی زیبا در پوسترهای گرافیکی، طرح‌های بنر و طرح‌های گرافیکی استفاده می‌شود. تمام تایپ‌فیس‌های که در سایت فونت ایران (fontiran.com) ارائه می‌شوند به مرور زمان نقص‌های آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه  فونت آتابای را به راحتی انجام دهید.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت آتابای؛ بهترین فونت نمایشی و گرافیکی فارسی

فونت آتابای یکی از زیباترین و جذاب ترین فونت های نمایشی و رومانتیک فارسی است که در وب سایت فونت ایران ارائه شده است. این فونت توسط آقای هادی ارجمند طراحی شده است و به قیمت 148 هزار تومان هم اکنون در سایت فونت ایران ارائه میشود. اما نگران نباشید شما هم اکنون می توانید از سایت دانلود فونت (download-font.ir) این قلم جذاب را بصورت رایگان دانلود کنید:

دانلود رایگان فونت آتابای با لینک مستقیم – حجم 5.6 مگابایت با فرمت TTF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا