فونت فارسی

دانلود کاملا رایگان آخرین نسخه فونت امکان (emkan) نسخه حرفه ای 4 وزن

طراحی و ساخت تایپ‌فیس امکان بر اساس اسکلتی خطی است. این نمونه فونت فارسی در 4 وزن ( معمولی، باریک، بولد و سیاه ) وجود دارد و امکان افزایش ضخامت حروف در آن وجود دارد. فونت Emkan در عین سادگی، نوآورانه و جدید است؛ چون طراح آن بر ساختار هندسی این نوع تایپ‌فیس پایبندی سختگیرانه‌ای داشته است. در این قسمت از سایت download-font.ir ما قصد داریم به بررسی استایل قلم امکان Emkan بپردازیم در ضمن می‌توانید دانلود رایگان فونت امکان را از همین بخش امکان پذیر است. فونت امکان رایگان را تجربه کنید!

طراح و سازنده فونت امکان

آقای ابوالفضل رهروان طراح و سازنده تایپ‌فیس Emkan است و از زحمات ایشان به دلیل طراحی و خلق این فونت زیبا تشکر می‌کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. جناب آقای رهروان همان طراح فونت رهروان است که طراحی آن الهام گرفته از خوشنویسی ثلث هست.

خانواده فونت امکان نشان می‌دهد که ابوالفضل رهروان برای طراحی فونت نسبت به قبل مصمم‌تر و حرفه‌‌ای‌تر بوده است.

وزن‌های فونت فارسی امکان

این نمونه تایپ‌فیس دارای 4 وزن است؛ ولی بر اساس حالت گرد یک فونت درون خط Inline و بر اساس نازک‌ترین وزن یک فونت تزیینی در آن ایجاد شد که این‌ها باعث شده‌اند، مجموعه تایپ‌فیس Emkan دارای ۹ عضو شود. خانواده فونت امکان در بسته اقتصادی با 4 فونت (بولد گرد، معمولی گرد، بولد و معمولی) و بسته کامل با 9 فونت ارائه می‌شود.

این نمونه فونت فارسی در سه وزن سیاه، معمولی و بولد در استایل گرد Rounded وجود دارد. دارای یک وزن در استایل Inline هست. این نمونه استایل قلم فارسی دارای تعدادی ترکیبات و حروف جایگزین است و بر اساس راهنمای که در بسته خانواده فونت امکان وجود دارد از آن می‌توانید، استفاده کنید.

یک نوع فونت فارسی، هندسی، تزئینی، دوست داشتنی، خاص، ساده و بسیار دلنشین است. فونت‌های زیر را در بسته کامل تایپ‌فیس امکان می‌توانید، دریافت کنید:

  • استایل اصلی تایپ‌فیس امکان که در رایانه‌های شخصی و نرم‌افزارهای گرافیکی می‌توانید از آن استفاده کنید شامل وزن‌های سیاه، بولد، معمولی و باریک با فایل OTF می‌شود.
  • استایل دکوراتیو شامل یک وزن باریک با فایل OTF است.
  • استایل اینلاین شامل وزن باریک و یک فایل OTF است.
  • استایل گرد Rounded شامل وزن سیاه، بولد و معمولی با فایل OTF هست.
  • برای استفاده در وب سایت دارای فونت مخصوص صفحات وب با فرمت‌های woff و woff2 است.
  • دارای راهنمای کامل و فارسی تایپ ترکیبات و حروف جایگزین است.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی امکان پک کامل نسخه 1.0

ویژگی‌ها و مشخصات تایپ‌فیس فارسی Emkan

از ویژگی‌های این نمونه فونت فارسی به گزینه‌های زیر می‌توان اشاره نمود:

  • در نرم افزارهای گرافیکی قابلیت استفاده مستقیم را دارد.
  • برای استفاده از فونت و ترکیبات جایگزین دارای راهنمای استفاده است.
  • برای کاربردهای مختلف مانند کاربردهای تجاری، رایانه شخصی و غیره دارای لایسنس‌های مختلف است.
  • طراح: ابوالفضل راهروی
  • طراحی زیبا و فوق العاده جذاب

دانلود خانواده کامل فونت فارسی امکان

مجموعه تایپ‌فیس Emkan شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Font Emkan Black فونت امکان بلک
  • Font Emkan Bold فونت امکان بولد
  • Font Emkan Deco Thin فونت امکان دکو تین
  • Font emkan Inline Style Regular فونت امکان اینلاین استایل رگولار
  • Emkan R Black امکان آر بلک
  • Emkan R Bold امکان آر بولد
  • Emkan R Regular امکان آر رکولار
  • Emkan Thin امکان تین
  • Emkan Regular امکان ریگولار

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از استایل قلم فارسی امکان

همان طور که قبلا گفته شد جناب آقای ابوالفضل رهروان طراح فونت فارسی Emkan است به همین دلیل نرم‌افزار مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نوع استایل قلم فارسی می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و در لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی خود آن را نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها می‌توانید کپی فایل تهیه کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت Emkan بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع استایل قلم فارسی باید خریداری گردد. یک لایسنس ویژه به نام قالب در قالب‌های فروشی برای استفاده از فونت Emkan باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده از استایل قلم امکان در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری شود. اگر مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان و شرکت ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس ویژه برای استفاده از این نمونه فونت باید خریداری شود.

سخن پایانی

به طور خلاصه تایپ‌فیس فارسی امکان طراحی و ساخت بر اساس اسکلتی خطی انجام شده است و در 9 وزن مختلف ارائه می‌شود. تمام فونت‌های که در سایت معروف فونت ایران به نشانی www.Fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین فونت امکان را به راحتی از سایت ما انجام دهید.

دانلود رایگان فونت امکان بصورت رایگان با لینک مستقیم

امکان یکی از قلم های زیبا و جذاب فارسی است که در سایت فونت ایران برای فروش ارائه شده است و شما برای استفاده از فونت امکان بایستی نسخه اقتصادی یا حرفه ای آن را به قیمت 148 و 198 هزار تومان خریداری نمائید. اما شما نیاز نیست خرید فونت امکان را برای خود به دغدغه ای تبدیل کنید، هم اکنون می توانید بصورت رایگان از سایت ما دریافت نمائید. برای دانلود رایگان آخرین نسخه فونت امکان می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت امکان – نسخه 1.0 حرفه ای با لینک مستقیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا