فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت فارسی کنار (Kenar) با لینک مستقیم

هر فونتی کاربرد خاصی دارد تایپ‌فیس کنار هم از این مقوله مستثتی نیست. برای عبارات حساس و تیترهای درشت برای زمانی که به فونتی منظم و هندسی نیاز باشد از استایل قلم kenar استفاده می‌شود. این نمونه تایپ‌فیس فارسی استخراج شده از هندسه دایروی است. این نوع تایپ‌فیس فارسی یک وزن دارد و مناسب متن‌های کوتاه و تیتر است. استایل قلم فارسی کنار تایپ‌فیسی لطیف و مهربان و در عین حال مغرور و خودنما است و گاهی هم بازیگوش و شوخ می‌شود. از سایت دانلود فونت (download-font.ir) می‌توانید دانلود رایگان فونت کنار را انجام دهید و با مطالبی که در مورد این نوع تایپ‌فیس فارسی گفته شده می‌توانید با این نوع فونت فارسی آشنا شوید.

کنار؛ فونتی برای تمام فصول

برای زبان فارسی، انگلیسی و عربی تایپ‌فیس کنار طراحی شده است و پشتیبانی لازم را از زبان کردی و اردو می‌کند. کاراکترهای زبان انگلیسی در فونت کنار با حروف فارسی هماهنگ هستند. این نوع استایل قلم فارسی تنها دارای یک وزن سنگین است که در نمایش عبارات کلیدی، عناوین و تیترها به شما کمک خواهند کرد. دارای کاربردهای متنوعی است که شامل صنعت چاپ تا فضاهای مجازی می‌شود. برای استفاده در فضاهای وب، فونت فارسی کنار بهینه سازی شده است و فایل‌های اصلی و فایل‌های مورد نیاز کنار هم قرار دارند.

تایپ‌فیس کنار؛ فونتی کش دار

یک متغیر عرضی در وریبل استایل قلم کنار وجود دارد که با آن می‌‌توانید برخی از حروف چشم‌دار مانند ” و ” و ” م ” و حروف ” گ ” و ” ک ” را عریض کنید. تیره و پُر بودن بعد از هندسی بودن مهم‌ترین ویژگی‌های بصری تایپ‌فیس kenar است. در نقاطی که تیرگی و تلاقی بیش از حد وجود داشته باشد برای کنترل این تیرگی از جوهرگیر استفاده می‌شود. منظور از جوهرگیر فرورفتگی است که قابلیت پر شدن را داشته باشد. از همین رو در فونت فارسی، تایپ فیس کنار در استفاده از این نوع تکنیک از پیشگامان محسوب می‌شود.

حروف جایگزین به دلخواهی!

برای حرف گ و ک در تایپ‌فیس فارسی kenar از جایگزین‌هایی با فعال سازی Stylistic Alternates می‌توانید، استفاده کنید. در صورت تمایل در نرم افزارهای گرافیکی این حروف جایگزین اختیاری را می‌توانید به صورت دستی فعال نمایید.

استفاده از فونت کنار در اینستاگرام

تایپ‌فیس فارسی کنار به دلیل خوانایی قابل قبول و لحن دو گانه‌ای ( شوخی و جدی ) که دارد در محیط رسانه‌های مجازی مانند اینستاگرام و فیسبوک استفاده می‌شود. در اپلیکیشن‌ها و تبلیغات سایت‌ها هم کاربرد دارد و می‌تواند به توسعه دهندگان و دیزاینرها هم کمک کند. این نوع تایپ‌فیس فارسی برای عبارت‌های حساس و تیتر نویسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمونه استایل قلم از ساختار دایره‌ای شکل حجیم و هندسی ساخته شده است.

دانلود نسخه 1.0 فونت فارسی کنار با لینک مستقیم از سایت download-font.ir

طراح و سازنده تایپ‌فیس کنار

آقای سید ناصر خادم طراح و سازنده فونت کنار است. در همین جا لازم است از زحمات این عزیز تشکر کنیم و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. نظر گرافیست‌ها و طراحان را این نمونه استایل قلم فارسی به خود جلب کرده است و این به جهت لطیف و دلنشین بودن آن است.

برای متن‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد از زبان اردو، عربی، انگلیسی و زبان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند. حساسیت ویژه‌ای در طراحی این نمونه فونت فارسی انجام شده است.

فرمت‌های ارائه برای فونت kenar

فونت TTF برای کامپیوتر استفاده می‌شود و در برنامه‌هایی مانند فتوشاپ کاربرد دارد. فرمت‌های woff2 و woff در صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نمونه استایل قلم فارسی برای متن‌های نمایشی، کوتاه و سر تیترها استفاده می‌شود. برای متن‌های طولانی مناسب نیست. به صورت کاملا فارسی اعداد در این نمونه استایل قلم فارسی حتی در صفحه کلید انگلیسی تایپ می‌شود. فونت Non-English؛ این نمونه تایپ‌فیس وب فاقد اعداد فارسی، علامت‌ها و علائم است. وریبل فونت، برای طراحی متن‌های خاص استفاده می‌شود و برای نوشتن حروف کشیده کاربرد دارد.

امکانات و ویژگی‌های تایپ‌فیس فارسی Kenar

از مشخصات و ویژگی‌های این نمونه استایل قلم فارسی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای طراحی بنر برای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می‌شود.
  • حروف جایگزین
  • در صفحات وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای نوشتن حروف کشیده دارای فرمت مخصوص است.
  • ارائه فرمت‌های متعدد مخصوص وب، کامپیوتر، با اعداد فارسی و غیره

سخن پایانی

برای عبارات حساس و تیترهای درشت برای زمانی که به فونتی منظم و هندسی نیاز باشد از استایل قلم kenar استفاده می‌شود. این نمونه تایپ‌فیس فارسی استخراج شده از هندسه دایروی است. این نوع تایپ‌فیس فارسی یک وزن دارد و مناسب متن‌های کوتاه و تیتر است. تمام فونت‌های که در سایت Fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان تکمیل و تمام عیوب آن‌ها رفع شده‌اند و شما می‌توانید با اطمینان کامل دانلود فونت کنار را انجام دهید.

دانلود رایگان فونت کنار با لینک مستقیم و کاملا رایگان

همان طور که مستحضر هستید فونت کنار یکی از فونت های فروشی و پولی از مجموعه fontiran.com است که برای استفاده از آن بایستی با پرداخت 148 هزار تومان خریداری نمائید. اما نگران نباشید شما می توانید بصورت رایگان این فونت را از سایت ما دانلود نمائید. برای دانلود رایگان فونت کنار روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت کنار { لینک مستفیم بصورت کاملا رایگان }

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا