فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت گلچین (Golchin) – فونت نمایشی تزئینی فارسی

استایل قلم فارسی گلچین الهام گرفته از خط کوفی بنایی خوشنویسی (ساقه گنبدی) است و جزو مجموعه تایپ‌فیس‌های تزئینی محسوب می‌شود. طراحی و اجرای این نوع حروف عموما بر روی کتیبه ایوان‌ها، سردردها و ساقه گنبدها انجام می‌گردد. پایه و اصل این نمونه فونت فارسی خطوطی مانند ثلث، کوفی و دیگر اقلام خوشنویسی است که با سایر نمونه‌ها قواعد ترسیم آن کمی متفاوت بوده است. شما ضمن این که می‌توانید دانلود رایگان فونت گلچین را از سایت download-font.ir انجام دهید؛ بلکه می‌توانید با اطلاعاتی که گفته شده با فونت گلچین بهتر آشنا شوید.

با عنوان ساقه گنبدی، ماهرالنقش از آن یاد می‌کند. ( ساقه گنبدی، خط معقلی یا گونه ای از خط بنایی است که بر اساس روش‌های اجرایی و شیوه طراحی بهمن فیزابی و حمیدرضا کشاورزی میاندشتی است)

مشخصات و ویژگی‌های تایپ‌فیس گلچین

استایل قلم گلچین شکل کاربری و امروزی شده خط معقلی ( خط ساقه گنبدی یا گونه‌ای از خط کوفه بنایی ) است. خط ساقه گنبدی نوعی برخورد طراحی حروف با مینیمال هست. در یک شبکه محدود شطرنجی طراحی حروف پیچیده فارسی با منحنی‌های زیاد کاری مشکل است. برای رعایت سیستم حروفچینی در فونت فارسی گلچین در طراحی آن وحید یعقوب‌لو محدودیت‌های بیشتری ایجاد نمود. حل این مشکلات موجب شد تایپ‌فیس گلچین طراحی شود.

فونت رنگی گلچین

فایل فونت گلچین در یک نسخه توپر، یک نسخه دور خط ( OutLine) و فونت‌های رنگی در پنج رنگ وجود دارد. از این نمونه تایپ‌فیس زیبای فارسی می‌توانید در امور گرافیکی استفاده کنید. همچنین برای کارهای سنتی به ویژه پوسترها و کارهای هنری استفاده می‌شود.

فونت گلچین رایگان

با دانلود فونت گلچین موارد زیر را می‌توانید، دریافت کنید:

  • فونت‌های اصلی: استایل توخالی تو‌پر و نازک، پنج استایل رنگی، 8 فایل فونت فقط با فرمت otf
  • راهنما: دارای راهنمای نحوه تایپ حروف جایگزین است.

طریقه نصب فونت گلچین

بعد از این که فونت گلچین را دانلود و اکسترکت نموده‌اید باید روی آن کلیک راست نمایید؛ سپس روی گزینه install  بزنید تا به راحتی فونت روی نرم افزارها نصب شود.

قوانین و مقرارت مربوط به خرید و استفاده از فونت گلچین

وحید یعقوب لو طراح، سازنده و مالک فونت گلچین است؛ لذا فونتی مالکیتی محسوب می‌شود. در همین جا از زحمات وحید یعقوب لو تشکر می‌کنیم و برای او آرزوی سلامتی و تندرستی داریم. شما با خرید این نوع تایپ‌فیس فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نوع فونت فارسی می‌توانید از دسکتاب استفاده کنید و روی کامپیوترهای شخصی به راحتی آن را نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید.  در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که تنها برای نسخه پشتیبان باید فایل‌ها کپی شوند.

برای استفاده از فونت گلچین باید یک لایسنس مناسب برای هر محصول صادر شود. یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از تایپ‌فیس گلچین بر اساس سطح تجاری بزرگ یا کوچک در پروژه‌های وب‌سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از استایل قلم گلچین باید خریداری گردد. یک لایسنس ویژه به نام قالب برای استفاده از تایپ‌فیس گلچین در قالب‌های فروشی باید خریداری شود.

یک لایسنس نامحدود برای استفاده نامحدود از تایپ‌فیس گلچین در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری شود.

اگر مشتریان شما به ویژه برند‌های شناخته شده، سازمان‌ها و شرکت‌ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند، شما ناگزیر هستید یک لایسنس برای استفاده از این نوع فونت صادر کنید که این توسط کاربر انجام شود.

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت گلچین

استایل قلم فارسی گلچین الهام گرفته از خط کوفی بنایی خوشنویسی (ساقه گنبدی) است و جزو مجموعه تایپ‌فیس‌های تزئینی محسوب می‌شود. از این نمونه تایپ‌فیس زیبای فارسی می‌توانید در امور گرافیکی استفاده کنید. همچنین برای کارهای سنتی به ویژه پوسترها و کارهای هنری استفاده می‌شود. تمام فونت‌های که در مجموعه fontiran ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و شما می‌توانید با اطمینان کامل دانلود فونت‌ها را انجام دهید. برای دانلود رایگان فونت گلچین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فونت گلچین [لینک مستقیم – حجم 3.7 مگابایت]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا