فونت فارسی

دانلود رایگان فونت دست نویس مانلی (Maneli) با لینک مستقیم

فونت فارسی ایرانی که شباهت خیلی زیادی با دست‌خط طبیعی دارد، فونت مانلی است. استایل قلم‌های که دارای سبک دست‌نویس هستند طراحی حروف آن‌ها با دست انجام شده؛ سپس اتصال آن‌ها روی یک خط‌کرسی انجام می‌شود؛ ولی تایپ‌فیس مانلی دارای کرسی سیال هست. خط نستعلیق بر اساس همین ساختار ساخته شده و طراح و سازنده قلم Maneli از این ساختار الهام گرفته است. دانلود رایگان فونت مانلی را می‌توانید از سایت ما (download-Font.ir) انجام دهید. علاوه بر این که از مجموعه ما دانلود آخرین نسخه فونت مانلی را می‌توانید، انجام دهید با نحوه شکل گیری و ویژگی‌های این نوع قلم فارسی هم می‌توانید، آشنا شوید.

ویژگی‌ها و مشخصات فونت Maneli

این نوع استایل قلم فارسی علاوه بر کرسی سیال، دارای حروف جایگزین متنوع، امکان ایجاد کشیدگی و ترکیبات بسیار زیادی است. از دیگر مشخصات و ویژگی‌های قلم مانلی می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره نمود:

  • برای طرح‌های مذهبی و فرهنگی، طرح‌های گرافیکی رمانتیک و عاشقانه، تصاویر اینستاگرام، تصاویر مفهومی و غیره استفاده می‌شود.
  • دارای طراحی جذاب، دوست داشتنی و رمانتیک است.
  • با دانلود فونت مانلی می‌توانید در متون تزئینی و امور گرافیکی خود به ویژه عکس نوشته از آن استفاده کنید.
  • این نوع فونت دست‌نویس و جذاب خیلی شبیه به دست‌خط‌‌طبیعی است.
  • نام انگلیسی آن Maneli هست.

یکی از ساده‌ترین و بهترین‌ تایپ‌فیس‌های فارسی، فونت مانلی Maneli است. همان طور که بارها بارها اشاره کرده‌ایم. این نوع فونت دست‌نویس فارسی بسیار شبیه و نزدیک به دست‌خط‌طبیعی است که طراحی آن به صورت استاندارد انجام شده است.

ترکیبات جایگزین که در این نوع تایپ‌فیس فارسی دست‌نویس وجود دارد، باعث شده شما بتوانید حروف جایگزین متنوع و حروف کشیده‌ای را تجربه کنید. سادگی و زیبایی که این نوع استایل قلم دارد، موجب شده متن زیبایی را بتوانید ایجاد کنید. این نوع قلم در طراحی تصاویر اینستاگرام، طراحی فرهنگی و مذهبی و طراحی تصاویر عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراح و سازنده فونت مانلی Maneli

آقای محمد عموئی طراح و خلق کننده این نوع فونت دست‌نویس است و در همین جا لازم است از زحمات ایشان تشکر کنیم که چنین فونت دلنشین و زیبایی را خلق کرده‌اند و برای او آرزوی موفقیت و تندرستی داریم.

تایپ‌فیس Maneli در فرمت ttf در اختیار دوستداران فونت قرار گرفته می‌شود و به صورت مستقیم در برنامه‌های گرافیکی می‌توانید از آن استفاده کنید و روی کامپیوتر آن را نصب نمایید. در صفحات وب دیگر از این نوع فونت فارسی نمی‌توانید، استفاده کنید.

با دانلود آخرین نسخه فونت مانلی می‌توانید در تمام نرم افزارها از آن استفاده کنید و در فایل تروتایپ در اختیار دوستداران فونت قرار داده می‌شود. در نسخه جدید این نمونه فونت دست‌نویس ترکیبات جایگزین حروف متنوعی وجود دارد.

طریقه نصب فونت

بعد از این که تایپ‌فیس مورد نظر را دانلود کرده‌اید باید روی فایل‌های آن کیک راست کنید؛ سپس برای نصب فایل‌ها روی گزینه install بزنید. در نرم افزارها به راحتی می‌توانید از این نمونه قلم فارسی استفاده کنید.

استایل قلم مانلی به شکل طبیعی بیشتر از دیگر تایپ‌فیس‌های دست‌نویس شبیه به دست‌نوشته‌های تحریری است به طوری که یک تایپ‌فیس دست‌نویس کامل محسوب می‌شود. حروف در بیشتر فونت‌های دست‌نویس طراحی آن‌ها با دست انجام شده و روی خط کرسی در یک ساختار مستقیم متصل شده‌اند؛ ولی تایپ‌فیس مانلی حاوی کرسی پله‌ای هست. محمد عموئی طراح فونت مانلی به خوبی از این ساختار در تولید این نمونه فونت دست‌نویس استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های فونت دست‌نویس Maneli می‌توان به حروف جایگزین و ترکیبات آماده اشاره نمود. تعداد محدودی ترکیبات جایگزین در نسخه اول فونت مانلی وجود داشت؛ ولی به مرور این ترکیبات افزایش یابد و نسخه‌‌های بعدی آن دارای ترکیبات بیشتری هست.

مقایسه فونت مانلی با فونت لیلا

اگر چه استفاده از هر نوع تایپ‌فیس دست‌نویسی برای ساختن تایپوگرافی‌های زیبا باید در ترکیب‌بندی حروف تغییر ایجاد شود؛ ولی در فونت مانلی نیازی به چنین دستکاری نیست. پیش از ساخت فونت مانلی تنها فونت دست‌نویس کامل استایل قلم لیلا بوده که رضا بختیاری فرد طراح آن است. در نگاه اول برخی از کاربران فونت مانلی را شبیه به فونت لیلا دانسته‌اند؛ ولی این دو قلم کاملا با هم متفاوت هستند.

فونت مانلی به دست‌خطی شبیه است که طبق اصول خوشنویسی به آرامی تحریر آن انجام شده است؛ ولی فونت لیلا یک دست‌خط‌شخصی آزاد است. در تایپ‌فیس مانلی این قابلیت بامزه وجود دارد و آن این است که به جای پاک کردن خط اشتباهات تایپی خود را می‌توانید، خط بکشید.

سخن پایانی

فونتی دست‌نویس که دارای کرسی سیال بوده و طراحی رمانتیک، دوست داشتنی و جذابی است، تایپ‌فیس مانلی است. این نوع استایل قلم برای طرح‌های مذهبی و فرهنگی، طرح‌های گرافیکی رمانتیک و عاشقانه، تصاویر اینستاگرام، تصاویر مفهومی و غیره استفاده می‌شود.

تمام فونت‌های که در سایت دانلود فونت (download-Font.ir) ارائه می‌شوند به مرور زمان تمام عیوب آن‌ها رفع و تکمیل شده‌اند و آخرین نسخه‌ها فونت مورد نظر را می‌توانید، دانلود نمایید و نوشته‌های زیبا و جذابی را خلق کنید.

دانلود رایگان فونت مانلی با لینک مستفیم

فونت مانلی یکی از فونت های پولی از مجموعه فونت ایران (Fontiran.com) می باشد که برای استفاده از فونت مانلی باید بصورت قانونی این فونت را از سایت فونت ایران به قیمت 98 هزار تومان خریداری کنید. اما نگران نباشید، دانلود رایگان آخرین نسخه فونت مانلی هم اکنون از سایت ما امکان پذیر است. برای دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان فونت دست نویس مانلی با لینک مستقیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا