فونت فارسی

دانلود رایگان آخرین نسخه فونت گلپایگانی (Golpayegani) با لینک مستقیم

تایپ‌فیس فارسی گلپایگانی بر پایه و اساس آثار طراح گرافیک بهزاد گلپایگانی طراحی و ساخته شده است. طراحی و تولید این نمونه استایل قلم در دو سبک ساده و بافت دار Recreation هست. در تاریخ گرافیک ایران، پایه گذار تایپوگرافی، بهزاد گلپایگانی است که انواع طرح جلدها را برای اولین بار بر پایه تایپوگرافی طی سال‌ها فعالیتی که در انتشارات فرانکلین داشته طراحی نموده است. بهزاد گلپایگانی از روی حروف سیاه (زر) برای نوشته‌های خود الگوبرداری کرده‌ است.

دگرگون شدن تناسبات و شکل حروف در طی فرآیند طراحی موجب شد فرم‌های تازه‌ایی ایجاد شود. حروفی که بیشترین دگرگونی را در این فرآیند داشته‌اند برای طراحی فونت گلپایگانی از آن‌ها استفاده شده است. در این پست از سایت download-font.ir قصد داریم شما عزیزان را با ویژگی‌ها و مشخصات فونت فارسی گلپایگانی آشنا کنیم پس تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید. برای دانلود رایگان فونت گلپایگانی به انتهای این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی‌ها، مزیت‌ها و مشخصات تایپ‌فیس فارسی گلپایگانی

برای طراحی جلد مجلات، کتب و کارهای گرافیکی فونت زیبای گلپایگانی بهترین انتخاب محسوب می‌شود. آثار هنری بهزاد گلپایگانی برای طراحی تایپ‌فیس فارسی گلپایگانی باز طراحی شده و برای این که شکل تازه‌ای از این نمونه فونت ایجاد شود تناسبات و شکل حروف دگرگون شده‌اند. بیشترین حروفی که دچار دگرگونی شده‌اند آن‌ها را استخراج کرده‌اند و برای بازسازی این نمونه تایپ‌فیس آن‌ها را با جایگزین حروف متعدد ترکیب نموده‌اند.

از مزیت‌ها و ویژگی‌های این نمونه فونت فارسی می‌توان به دو وزن مختلف، دارای نسخه مخصوص برای وبلاگ و وب سایت، پشتیبانی از زبان فارسی و عربی، دارای دو استایل بافت دار و ساده، مناسب برای استفاده در کارهای گرافیکی، جلد کتب، طرح‌های هنری، طراحی دوست داشتنی و فوق العاده جذاب آن اشاره نمود.

طراح و سازنده استایل قلم فارسی گلپایگانی

طراحی تایپ‌فیس Golpayegani توسط استودیو دفتر ( مجید کاشانی ) انجام شد و در همین جا لازم از تمام تلاش‌ها و زحمات تیم طراحی این نمونه استایل قلم فارسی تشکر و قدردانی کنیم. حجت نورالهی این نوع تایپ‌فیس فارسی را به فونت نرم‌افزاری تبدیل نمود.

دانلود مجموعه کامل فونت فارسی گلپایگانی

خانواده تایپ‌فیس فارسی Golpayegani شامل موارد زیر می‌شوند:

  • فونت فارسی گلپایگانی اس دی Font SD Golpayegani
  • فونت گلپایگانی گرانج اس دی Font SD Golpayegani Grunge

موارد زیر را می‌توانید در بسته فونت گلپایگانی دریافت کنید:

  • فونت‌های اصلی: فقط دارای وزن بولد با فرمت ttf
  • وب فونت: برای استفاده در وب سایت دارای فونت‌های ویژه با فرمت‌های woff،، eotو woff2
  • استایل گرانج: فقط با وزن بولد با فرمت ttf
  • پشتیبانی لازم را از زبان عربی و فارسی می‌کند.

قوانین و مقررات مربوط به استفاده از استایل قلم فارسی گلپایگانی

همان طور که قبلا گفته شد استودیو دفتر( مجید کاشانی) طراح فونت فارسی Golpayegani است به همین دلیل نرم‌افزار مالکیتی محسوب می‌شود. شما با خرید این نوع استایل قلم فارسی حق ایجاد تغییر در فایل‌ها، توزیع و حق تکثیر آن را ندارید. با خرید این نوع استایل قلم فارسی می‌توانید از دسکتاپ استفاده کنید و در لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی خود آن را نصب نمایید و انواع فایل گرافیکی و انواع خروجی چاپ داشته باشید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای تهیه نسخه پشتیبان تنها می‌توانید کپی فایل تهیه کنید.

یک لایسنس به نام پروژه برای استفاده از فونت گلپایگانی بر اساس سطح تجاری در وب سایت و پروژه‌های نرم‌افزاری باید خریداری شود. یک لایسنس حقوقی به نام سازمان، موسسه و شرکت برای استفاده از این نوع استایل قلم فارسی باید خریداری گردد. یک لایسنس ویژه به نام قالب در قالب‌های فروشی برای استفاده از فونت Golpayegani باید خریداری شود. یک لایسنس نامحدود برای استفاده از استایل قلم گلپایگانی در برنامه‌های فارسی نویس، سیستم‌های سایت ساز، پروژه‌های پیمانکاری و شرکت‌های بزرگ باید خریداری شود. اگر مشتریان شما به ویژه برندهای شناخته شده، سازمان و شرکت ها به رعایت قوانین کپی رایت ملزم هستند یک لایسنس ویژه برای استفاده از این نمونه فونت باید خریداری شود.

دانلود رایگان فونت گلپایگانی با لینک مستقیم

به طور خلاصه تایپ‌فیس فارسی گلپایگانی الهام گرفته از آثار طراح گرافیک بهزاد گلپایگانی طراحی و ساخته شده است. طراحی و تولید این نمونه استایل قلم در دو سبک ساده و بافت دار Recreation هست. برای طراحی جلد مجلات، کتب و کارهای گرافیکی فونت زیبای گلپایگانی بهترین انتخاب محسوب می‌شود. در این جا توجه داشته باشید که تمام فونت‌های که در سایت و مارکت fontiran.com ارائه می‌شوند به مرور زمان تکمیل و نقص‌های آن‌ها رفع شده و شما عزیزان می‌توانید دانلود آخرین نسخه فونت گلپایگانی را با اطمینان کامل، هم اکنون از این صفحه انجام دهید. برای دریافت فونت گلپایگانی رایگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود فونت گلپایگانی – حجم 0.8 مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا